Jag har slarvat så in i h-vete så idag sprang jag till gymmet och köpte ett gymkort och sprang hem igen. Höhö.
Har bokat spinning imorgon bitti och på söndag eftermiddag. Förhoppningsvis ska det vara slut på slarveriet nu.
View attachment 418211
Kutade 12 km häromdagen. Eller ja mer lufsade men jag fixade det. Fyra blåsor på fötterna blev belöningen.
Ädit: Sälfien är tagen vid 9 km......
View attachment 418211
Kutade 12 km häromdagen. Eller ja mer lufsade men jag fixade det. Fyra blåsor på fötterna blev belöningen.
Ädit: Sälfien är tagen vid 9 km......
Den här vintern har väl inte varit speciellt inspirerande heller, jag hade sett fram emot att sticka ut och springa ett par mil på skoterspår en frostbiten januarimorgon men det blev tö, blåst och löparknä istället...
Är det inte svårt att motivera sig att träna inomhus på sommarhalvåret? På vintern kan jag förstå det men sommartid finns det ju inget roligare än att springa utomhus och glo på löpartjejrumpor.
Jag kommer att köra både inne och ute då jag kör lite PT åt min kombo. Då är det bra att vara bättre tränad än vad hon är.
Hon och jag kör PW, löpning och grodhopp uppför trappor på kvällarna när hon slutar jobba. Jag slutar vid 15 på dagarna så jag hinner träna ett pass innan hon slutar vid 19.
På helgerna tänkte jag köra gym på morgonen, sen hojåka och kanske en löptur på kvällen.
Jag har inte samma behov av att kika löparrumpor då jag kan kolla mig i spegeln. Mohahaha, skämt åsido.
Det sköna med gymmet på sommaren är att det är glest.
Det lät som en seriös plan, låt mig gissa att du inte är småbarnsförälder med det träningsscemat.
Såg svettigt ut!
Vad kör du med för lurar? Jag har ett par BOSE in-ear med en sorts silikonbygel man lirkar in i ytterörat, sitter i berget och låter riktigt bra.
Lubbade Springtime här i Hbg idag. Enligt min klocka gick milen på 56.04. Nytt rekord för mig.
Får se vad den officiella tiden blir imorrn.
Grattis
Inget vidare väder. Men som man säger det finns inget dålig väder bara dåliga kläder.
HBG maraton nästa?
Får se om det blir någon regelbunden löpning för mig. Jag tänkte börja med att ta en löparrunda när andan faller in. Tog en här om dagen för att känna lite på dagsformen. Kändes rätt bra.
Nja. Det blir stafetten på Helsingborgs Maraton. En mara är löjligt långt för mig.
Kör hårt med stafetten. Har du någon koll på hur populärt eventet har blivit? Tycker det är en roligt initiativ med HBG maran även om jag inte har några planer att ställa upp själv.
Njae. Men det verkar vara hyfsat populärt. Jag tycker det är kul att de har stafett också så vanligt folk kan vara med.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|