Kutar du regelbundet?

Är du ute och springer regelbundet?

• Antal röstningar
    0

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Surt att läsa här om alla som är ute och kutar. Hade kommit igång så bra men fick ont i höftleden (muskelfästet till höftböjaren säger naprapaten...). Nu har löpningen legat nere i snart en vecka så det känns bättre. Skall ta en kortare runda om några dagar och stretcha ordentligt efter och om det hjälper.

Ta det vackert, i din ålder är det inte säkert du kommer på benen igen om du skadar dig.

Fan vad det är kul att pika folk för deras ålder.:D

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ta det vackert, i din ålder är det inte säkert du kommer på benen igen om du skadar dig.

Fan vad det är kul att pika folk för deras ålder.:D

Ja, snart sätter väl benskörheten in och man bryter lårbenet när man sätter sig upp i sängen :4skrika

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Fan ta dig starstriker, nu fick man reda på vad för en soffpotatis man är.:4skrika

3,7km/25min, nåväl någonstans får jag väl börja.:gnissla

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Överlevde. :) Lite mycket transportsträckor kanske, och för lite tuffa hinder men kul att ha testat. Första gången i mitt liv jag springer en hel mil, fem km är Max innan idag.
Nu kanske jag minns fel men röker inte du typ 5 paket cigg om dan?
Det gör isåfall prestationen rätt så mycket mer imponerande!

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Hoj
GSXR
Springa gör man bara från snuten, verkar som ni har nåt riktigt djävulskap på gång eftersom ni envisas om att förbättra prestationen.

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Springa gör man bara från snuten, verkar som ni har nåt riktigt djävulskap på gång eftersom ni envisas om att förbättra prestationen.

Va fan , man springer bara iväg - snuten ställer upp med dom där detaljerna som gör livet värt och leva på terränglöpningsrundan - gratis desutom:tummenupp

Vad skulle det kosta och hyra in helikopter,hundförare och massa bilar:hihi

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
CBR 600rr,
Överlevde. :) Lite mycket transportsträckor kanske, och för lite tuffa hinder men kul att ha testat. Första gången i mitt liv jag springer en hel mil, fem km är Max innan idag.

Bra jobbat! Jo årets bana var nog den löpvänligaste jag varit med om under dom fem år jag kört detta. Samtidigt tyckte jag att det var riktigt roligt då det inte bara var att kleta runt i geggan utan lite riktig löpning också.
Starkt att köra milen för första gången på TR :yoparty

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Sprang 5 km nu på morgonen men tog tvärslut efter 3 km ungefär. Hur ska man göra med näring om man tränar på morgonen för man kan ju inte trycka i sig gröt och ägg innan man ger sig ut. Gillar att springa på morgonen annars.

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Sprang 5 km nu på morgonen men tog tvärslut efter 3 km ungefär. Hur ska man göra med näring om man tränar på morgonen för man kan ju inte trycka i sig gröt och ägg innan man ger sig ut. Gillar att springa på morgonen annars.
En banan och ett glas juice. Eller bara juice. Räcker gott för rätt lång runda.
Frukost äter man sen.

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
CBR 600rr,

Powerbar eller om man är lite mer ekonomisk en Snickers innan man drar iväg.
Har du provat och käka innan du kutar? Endel klarar av att köra direkt efter en måltid.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Fan ta dig starstriker, nu fick man reda på vad för en soffpotatis man är.:4skrika

3,7km/25min, nåväl någonstans får jag väl börja.:gnissla

Det där är väl en bra början? :tummenupp
Ska dra igång träningen lite smått i dag med pass på motionscykel för att se om smärtan är borta helt.

Plåthinken

Tappat barn
Gick med
31 Dec 2012
Hoj
Plåthäst

Jag springer utan problem en mil direkt när jag vaknat. Hemligheten är väl koffein och vätskeintag. Jag laddar med ett glas Resorb och en koffeintablett. Och ett ordentligt mål på kvällen innan! :)

Jag har problem med löparmage och därför kan jag aldrig springa så tätt inpå något energiintag. Alternativet är att inta energi i vätskeform, dock absolut inte energidryck. Avslagen coca cola funkar ok.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning