Jag har till 90% tankat på jet sen jag skaffade bil för 7 år sen, och till 99% dom senaste 5 åren, och alla mina fordon har funkat alldeles utmärkt. Min Fabia (2.0l-motor från Audi från 80-talet) drar 0,66 när jag köar till å från jobbet, 8mil motorväg tor dagligen, min racebuss är inga problem att få ner under litern och hojarna går klockrent, gixxern drar under 0,7 vid hård landsvägskörning, på bana vettefan, tankar iaf aldrig fullt då.
Förbrukningen sitter i princip bara i högerfoten/handen!
Att Jet skulle vara sämre är bara skitsnack från konkurrenterna eftersom dom har lägre pris, pga att dom inte har säljer korv, badbollar å annat mög, och inte har en massa personal som inte ser skillnad på ett avgassystem och en vindrutetorkare, men däremot är jätteduktiga på att göra mosbrickor
Edit: Jämför klassningen på Biltemas mc-olja med motsvarande hos tex Motul, Biltema vinner på samtliga punker, inklusive att dom har ca halva priset! Kanske någon kemist kan ta produktbladen från Jet, Preem, OKQ8, Statoil och Shell och jämföra vad det egentligen är dom säljer?