Endera så gör du helt fel, eller så har du bara träffat fel kvinnor. Det skall inte ta så lång tid att få dem nöjda, då går det ju fortare att städa...
Man kan ju göra dem nöjda FLERA GÅNGER
Endera så gör du helt fel, eller så har du bara träffat fel kvinnor. Det skall inte ta så lång tid att få dem nöjda, då går det ju fortare att städa...
Man kan ju göra dem nöjda FLERA GÅNGER
Då bor du onödigt stort.
Get your prioritys straight man!
Jag har kommit underfund med att kommunikation är otroligt viktigt. Vi kvinnor är experter att utöva tankeövrföring på våra män.
.... och min fru äger 43 par skor!.... Jo, lådjävlarna är numrerade för skor måste av någon hemlig anledning förvaras i sin originallåda. Vet ni hur mycket plats 43 skokartonger tar i garderoben?
En dag kom hon med ännu ett "kap" och visade stolt upp nyförvärvet. Jag tyckte dock att det var något bekant med dessa nya stövlar men att hon skulle ha köpt ett duplett-par var naturligtvis inte möjligt, det var min hjärna som felade.
Men jag är en envis jävel så jag rotade igenom 43 skokartonger och mycket riktigt, där fanns ett likadant par, helt oanvänt. Stolt visades fyndet upp i tron om att hushållskassan skulle berikas med ett par tusenlappar extra. Men icke... "- Vad bra, då har jag ett extra par".......... End-of-discussion.....
Som sagt, kvinnor är luriga ibland men va fan skulle vi göra utan dem?
Hmm, jag tror att även min sambo har spanat in den facebook-gruppen...
Jag har varit gräsänkling sen i tisdags och idag kommer La familia hem igen. Min helg har förutom vanligt arbete bestått i att storstäda huset. Den horisontella garderoben, för övrigt utanför den ordinarie garderoben, hade fyllt en hel tvättkorg. Allting pulades ner huller om buller i byrålådor, jag tror inte ens att hon kommer märka det om jag ska vara ärlig.
Vi har en stor garderob i sovrummet samt 3st stora byrålådor. Jag har 5 galgar av ca 50-60 i garderoben. En byrålåda där ALLA mina kläder får plats. Hon klagar på dåligt med utrymme för sina kläder då hon har både sommarkollektioner och vinterkollektioner. Dessutom har vi en stor garderob i källaren och ett rum fullt med kartonger som antagligen innehåller kläder, jag vill verkligen inte veta.
Är det normalt att en kvinna behöver ca 10-12st olika bikinis Jag äger två, högst tre stycken badshorts.
Och varje gång jag påtalar något om dylika klädfenomen så är försvaret allt som oftast "Jag har jättelite kläder för att vara tjej"...
Nej, nu ska jag gå ner och storstäda tvättstugan och kanske hinna putsa lite fönster och gömma lite prydnadsgrejer som jag stör mig på!
Bara att köpa på dig varenda hoj/verktyg du någonsin funderat på att skaffa. -"Jag har ju jättelite hojar/verktyg för att vara man"
Inte vet jag, jag är utan, blir mycket garagetid bara.Som sagt, kvinnor är luriga ibland men va fan skulle vi göra utan dem?
Bara att köpa på dig varenda hoj/verktyg du någonsin funderat på att skaffa. -"Jag har ju jättelite hojar/verktyg för att vara man"
Är det normalt att en kvinna behöver ca 10-12st olika bikinis
Fast en sån där bikini är ju knappt nå tyg alls, det kunde ju ha varit mycket värre.Tänk om garderoben hade huserat 10-12 skoteroveraller eller eskimåpälsar istället?
Hihi nä tror inte heller jag behöver dö ensam....
.... och min fru äger 43 par skor!.... Jo, lådjävlarna är numrerade för skor måste av någon hemlig anledning förvaras i sin originallåda. Vet ni hur mycket plats 43 skokartonger tar i garderoben?
En dag kom hon med ännu ett "kap" och visade stolt upp nyförvärvet. Jag tyckte dock att det var något bekant med dessa nya stövlar men att hon skulle ha köpt ett duplett-par var naturligtvis inte möjligt, det var min hjärna som felade.
Men jag är en envis jävel så jag rotade igenom 43 skokartonger och mycket riktigt, där fanns ett likadant par, helt oanvänt. Stolt visades fyndet upp i tron om att hushållskassan skulle berikas med ett par tusenlappar extra. Men icke... "- Vad bra, då har jag ett extra par".......... End-of-discussion.....
Som sagt, kvinnor är luriga ibland men va fan skulle vi göra utan dem?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |