crossniklas
Scooterbög
Nääe, en piercing i näsan och en kort kedja till spisen, då står dom där dom ska sen!
Glömde du inte att dom alltid ska ha kjol också?
Nej kvinnofolk kan vara allt underligga....
Nääe, en piercing i näsan och en kort kedja till spisen, då står dom där dom ska sen!
haha mer regel än undantag...är det nåt tjejer har så är det elefantminne,ska man vara jämlk får man skriva ner hennes pms attacker i en svart liten bok för att ha nåt att komma med när det drar i gång........har ni nånsin bråkat med ett fruntimmer utan att hon gått off-topic och babblar om saker som hänt för länge sedan istället för att fajtas om det som hänt just då?
Jag sammanfattar tråden:
Först förord: Ni har så jävla rätt!
Sammanfattning: Kvinnor och män bör ej leva tillsammans, kvinnor är djävulens påfund.
Djävulen tänkte, hur ska jag skapa en varelse som får mannen att bli galen,
en varelse som får honom att vilja träffas gång på gång men som driver honom till vansinne varje gång.
Och det var då han uppfann kvinnan, skriv det i histerieböckerna!
Jag har fått skäll en gång när jag nynnade och sjöng på en sång som hon trodde jag hittade på när den redan fanns...
Sen fick jag veta att det var jobbigt för henne att hon var tvungen att skälla så mycket på mig, att det gjorde henne deprimerad och ilsken.
Nä vi är inte ihop och jag är fortfarande singel.
Vaddå inte fått? Om du tror att du får något gratis så är du antingen djävligt korkad, ung och/eller oerfaren.
Personligen så tycker jag inte att knulla är värt pengarna om man ser till hur mycket 'bang for the buck' det faktiskt är att runka.
haha mer regel än undantag...är det nåt tjejer har så är det elefantminne,ska man vara jämlk får man skriva ner hennes pms attacker i en svart liten bok för att ha nåt att komma med när det drar i gång........
PMS HundJag tror de stavar det: PMS
ahh, det är som det är. Sen är deras sätt att argumentera av en helt osannolik kaliber. Varför varför varför kan dom aldrig säga det som dom menar???
Min kan börja gnälla över precis vad som helst för att efter ett långt tjat komma fram till det som det egentligen handlar om. Ska det vara så?
Och varför ska det alltid braka loss när man absolut inte har tid eller ork att tjafsa?
Nej, det vore nog enklast att bara ta hand om sig sjäkv
PMS Hund
näe skoja bara, du kan andas ut
Är det något kvinnor INTE kan så är det logik.
Både i argumentation och i livets enkla 'händelse > reaktion'.
nej de är som höns...........
man får i alla fall garva när man läser i den här tråden
Jag tycker att Norm, tjockisen från den amerikanska tv-serien Cheers, sammanfattade hela frågan på bästa sätt:
"- Women, can´t live with them, pass the beernuts"
Hur fan hittar man en sån video? Maken till tråkig låt får man ju just precis leta efter och varför vill man göra något sånt?! Amerikansk rödhalshumor när den är som torrast.. Stillbilder o skit.. Den videon gjorde mig lesen.!1.
]/QUOTE]
Den här passar bättre på ämnet!
[YOUTUBE-ID]yE2qN7A7Fk0[/YOUTUBE-ID]
jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.
Nog för att det är en kvinnotråd...men jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.
T.ex när något trycker er, typ trassel på jobbet eller nåt sånt, då går ni in i eran jävla grotta och sitter där och surar och man fattar ingenting.
Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.
För kunde ni får arslet ur vagnen och klämma fram med vad som trycker er, då skulle ni förmodligen bli lämnade ifred.
Nåå...lättar ni era hjärtan för era flickvänner....eller har ni en grotta! Eller är det bara jag som blir utsatt för grottan.
Men jag håller med om, att vi är utrustade med olika språk där förbistringarna kan få katastrofala följder.
En sak till, det är män och deras jävla stolthet!!!
Och om jag fick bestämma, skulle jag ha en man i byrålådan att plocka fram vid behov.
//Mad
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |