Kvinnor...

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
När det börjar å gnällas åt kjoltyget så har man blivit gubbe! F.ö. är kvinnor djävulens påfund!

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
haha känner igen mig..inte alla kvinnor åldras som vin och blir godare.....nej sätt kärringen på plats nu när du faktiskt gjort nåt bra,pms eller inte nån kredit ska du ha och de så brukar de ha ganska lätt till dåligt samvete.
Hon ångrar sig nog i möra ska du se...:D

har ni nånsin bråkat med ett fruntimmer utan att hon gått off-topic och babblar om saker som hänt för länge sedan istället för att fajtas om det som hänt just då?
haha mer regel än undantag...är det nåt tjejer har så är det elefantminne,ska man vara jämlk får man skriva ner hennes pms attacker i en svart liten bok för att ha nåt att komma med när det drar i gång........:D

Jag sammanfattar tråden:

Först förord: Ni har så jävla rätt!

Sammanfattning: Kvinnor och män bör ej leva tillsammans, kvinnor är djävulens påfund.
Djävulen tänkte, hur ska jag skapa en varelse som får mannen att bli galen,
en varelse som får honom att vilja träffas gång på gång men som driver honom till vansinne varje gång.

Och det var då han uppfann kvinnan, skriv det i histerieböckerna! :crash :tummenupp

hahaha så sant och vi män går på det varje gång..-.:tummenupp
korkade som vi är.......

Jag har fått skäll en gång när jag nynnade och sjöng på en sång som hon trodde jag hittade på när den redan fanns...

Sen fick jag veta att det var jobbigt för henne att hon var tvungen att skälla så mycket på mig, att det gjorde henne deprimerad och ilsken.

Nä vi är inte ihop och jag är fortfarande singel.

haha lika bra det kanske? inte lätt med kvinnor:tummenupp

Vaddå inte fått? Om du tror att du får något gratis så är du antingen djävligt korkad, ung och/eller oerfaren.

Personligen så tycker jag inte att knulla är värt pengarna om man ser till hur mycket 'bang for the buck' det faktiskt är att runka.

du har ju helt rätt.....därför är jag särbo....kan man alltid åka hem om det blir gnäll och det blir det,och jag kan ju aldrig hålla tyst/med tjejen så ja nej särbo är bra på det viset.,:D

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
haha mer regel än undantag...är det nåt tjejer har så är det elefantminne,ska man vara jämlk får man skriva ner hennes pms attacker i en svart liten bok för att ha nåt att komma med när det drar i gång........:D

Liten bok, du bör nog köpa en bok ala telefokatalogsize i sådana fall :rolleyes:

Jag tror de stavar det: PMS
:kulspruta PMS Hund

näe skoja bara, du kan andas ut :pannkyss

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
ahh, det är som det är. Sen är deras sätt att argumentera av en helt osannolik kaliber. Varför varför varför kan dom aldrig säga det som dom menar???

Min kan börja gnälla över precis vad som helst för att efter ett långt tjat komma fram till det som det egentligen handlar om. Ska det vara så?

Och varför ska det alltid braka loss när man absolut inte har tid eller ork att tjafsa?

Nej, det vore nog enklast att bara ta hand om sig sjäkv

håller med till 100 % tjejen gaggar om ditt óch datt när hon menar en helt annan sak,senare visar det sig att hon är grinig för att nån varit otrevlig på jobbet??? logiskt nej ,inte kvinnor de är ta mig fan från en annnan planet,sen när man inte förstår så är man en buse? jag tar inte presonligen sånt gnäll men brulkar bli bråk också som slutar med att hon ber om förlåt,men varför ska de bråka om saker som jag inte har en susning om eller har nåt med att göra? FRUNTIMMER de är ta mig fan inte kloka

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
:kulspruta PMS Hund

näe skoja bara, du kan andas ut :pannkyss

Jag skojade fan INTE..

Bra dagar (och det är till frökens försvar ganska många) så räcker det med en blick som nästan kunnat kallats hånleende, så övergår PMS-anfallet av ett:

"Förlåt, jag vet, jag vet att du vet... tack" :pannkyss

Lynnigistheshit.net

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
nej de är som höns...........:D

farsan och morsan hade höns när vi var små samt en galen tupp,mn den visste man var man hade ,en spark så höll den sig lugn ca f:D em minuter kanske inte det ultimata när tjejen har pms men ändock.......det är inte lså lätt att vara kille jämt.....

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Dom hör desutom vad dom vill - en pms dag så går dom ut med stridsyxan och gör allt för att få bråka.

Senast idag så kallade jag en blondin för "Senil blondin".

Fast jag sa "Jävla senila dörr" , så lät det ända fram till blondinens öra , sedan åkte det in i en speciel avdelningen i hjärnan och förändrades till "Senil blondin" och sedan vidare in i hjärnan.

Va sur hon hon blev - jag börja skratta...o såg ut som ett frågetecken

*mutter mutter mutter* hörde man

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Nu satt jag fan och surnade till. Började tänka på hur mycket pengar man har kastat ut i sina dar på meningslösa fruntimmer. Man skulle ju för böfvelen ha kunnat haft en 08:ans sporthoj av varje märke :näsblod :huvet

Well well, för att lätta upp stämningen lite så tänker jag dra ett skämt, som kan vara en riktlinje i hur man uppfostrar sin kvinna:

Det var bonden som precis hade gift sig och var på väg ut ur kyrkan med den nya bonnfrun och de kom fram till bondens vagn som drängen hade spännt gårdens häst framför för färd hem mot gården och den väntande brudsängen.
Bonden hjälper sin nya fru att sätta sig till rätta och sedan kliver han upp och smackar menande åt hästen.
Ingenting.
Bonden klatschar till lite med selen och smackar med munnen igen.
Ingenting.
Bonden vrider sig om och tar fram hagelbrakaren som ligger bak på vagnsflaket, siktar mot hästens huvud och ropar:
"-TRE!"
Och sedan fullständigt detonerar hästens huvud i ett rött moln.
Den nya husfrun blir ju naturligtvis alldeles till sig och börjar böla och gråta och skriker åt bonden:
"-Men kära nån, Gösta, vad tar du dig till!?!?"
Bonden vrider sakta på huvudet mot frun och svarar:
"-ETT."

:D

bobbylito

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Hoj
900 Hornet
Jag tycker att Norm, tjockisen från den amerikanska tv-serien Cheers, sammanfattade hela frågan på bästa sätt:

"- Women, can´t live with them, pass the beernuts"
:D :D :yoparty

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Alternativt: "-Women, you can't live with them and you can't shoot them".

Jag tycker att Norm, tjockisen från den amerikanska tv-serien Cheers, sammanfattade hela frågan på bästa sätt:

"- Women, can´t live with them, pass the beernuts"
:D :D :yoparty

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Lite ot men:..

Hur fan hittar man en sån video? Maken till tråkig låt får man ju just precis leta efter och varför vill man göra något sånt?! Amerikansk rödhalshumor när den är som torrast.. Stillbilder o skit.. Den videon gjorde mig lesen.!1.

Nu kommer det verka som att jag har vaknat upp på fel sida av sängen men det tjiter jag i just nu.

I övrigt på ämnet quinnor så finns det som vanligt inte mkt man kan tillägga som inte redan har sagts.

Vilsna i pannkakan hela bunten. Ändå går man(jag) efter de som påverkar en mest, de som är mest känslomässiga och därmed mest vilsna. :huvet

Emellanåt är man rejält glad över att man inte har någon flickvän.
"Alla kvinnor förutom min mamma, min mormor, och min syster..."

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Hur fan hittar man en sån video? Maken till tråkig låt får man ju just precis leta efter och varför vill man göra något sånt?! Amerikansk rödhalshumor när den är som torrast.. Stillbilder o skit.. Den videon gjorde mig lesen.!1.

]/QUOTE]

Den här passar bättre på ämnet!

[YOUTUBE-ID]yE2qN7A7Fk0[/YOUTUBE-ID]

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nog för att det är en kvinnotråd...men jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.

T.ex när något trycker er, typ trassel på jobbet eller nåt sånt, då går ni in i eran jävla grotta och sitter där och surar och man fattar ingenting. :confused:

Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.

För kunde ni får arslet ur vagnen och klämma fram med vad som trycker er, då skulle ni förmodligen bli lämnade ifred.

Nåå...lättar ni era hjärtan för era flickvänner....eller har ni en grotta! Eller är det bara jag som blir utsatt för grottan. :rolleyes:

Men jag håller med om, att vi är utrustade med olika språk där förbistringarna kan få katastrofala följder.

En sak till, det är män och deras jävla stolthet!!! :gnissla

Och om jag fick bestämma, skulle jag ha en man i byrålådan att plocka fram vid behov. :tomten

//Mad

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Nog för att det är en kvinnotråd...men jag måste faktiskt få inflika att ni män inte är helt hundra ni heller.

T.ex när något trycker er, typ trassel på jobbet eller nåt sånt, då går ni in i eran jävla grotta och sitter där och surar och man fattar ingenting. :confused:

Och som kvinna, tror man att det är ens fel att det är nåt knas. Och då försöker man lixom försöka komma in i den där grottan där det egentligen inte finns plats.

För kunde ni får arslet ur vagnen och klämma fram med vad som trycker er, då skulle ni förmodligen bli lämnade ifred.

Nåå...lättar ni era hjärtan för era flickvänner....eller har ni en grotta! Eller är det bara jag som blir utsatt för grottan. :rolleyes:

Men jag håller med om, att vi är utrustade med olika språk där förbistringarna kan få katastrofala följder.

En sak till, det är män och deras jävla stolthet!!! :gnissla

Och om jag fick bestämma, skulle jag ha en man i byrålådan att plocka fram vid behov. :tomten

//Mad

Vi ansér att du inte har med det att göra,
vi vill inte sitta ner och "lätta våra hjärtan" som kvinnor gör,
vi mår inte bra av att skvallra och sånt som ni gör.

Därför, sen att du tolkar det som att vi går i fördärvet,
det är din tolkning, i själva verket vill vi bara ha en öl och lite tv sen är det glömt. :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati