Oddjob
Bannad
Har du varit i usa och sett dessa personer gå på knä eller?Att låta folk betala för sin egen utbildning skulle leda till en enorm segregering, men det är ju uppenbarligen det du vill ha. Ditt exempel med USA är ganska träffande. Där går en stor del av befolkningen på knä, medan ett fåtal lever som baroner och styr i princip allt. Vad har du för nytta av hög BNP och bra forskning när du jobbar för skitlön och dina ungar går på crack?
Korkade människor har låg lön, det är ett faktum sen får du bli hur sur du vill,
men vilken tomte somhelst kan få åtminstone 20k i månaden och det är ingen svältlön. Och sen undrar jag hur barnen kan vara så fattiga om dom har råd med en massa crack, dom måste ju ha haft mycket pengar innan dom började spendera det på knark.
Du har så rätt, Det är ett jävla tramseri att alla ska göra samma sakerför min del kan varenda brandman vara man så länge jag kan var säker på att när det väl brinner i mitt hus kommer det en människa som faktiskt orkar bära ut mig istället för att få kommentaren... Nämen du... Jag kvoterades in o hade därav en docka a'la 30 kg att bära ut... Tyvärr jag orkar inte...
Helt ärligt... Människor... Fatta att män o kvinnor är olika och olika bra på göra olika saker... Hur svårt kan det vara???
Sedan att det självklart ska vara lika lön för lika arbete är det ingen snack om...
Och jag har inga problem med att kvinnor blir alla möjliga yrken så länge de klarar samma krav som män...
istället för det de är bra på!
Om män har styrka så har kvinnor modeskapandet,Nej du har så rätt så, vi ska bara vara glada att få andas samma luft som ni übermänniskor kallade män!!
om män har finurlighet så har kvinnor list.
Generalisernade javisst, men oftast så stämmer det att män är bra på en sak
och kvinnor på en annan som man oftast glömmer bort som man eftersom vi
inte intresserar oss för väskor, kläder, djursjukhus och smink.
Det finns säkert hundratals andra saker att nämna, men de kommer jag
inte på av ovan sagda anledning