Ferspeedboy
Jag har problem
Portade trotteln? Vad gör man då? Annars porta baksidan insug ger ju en aning på högre varv till en viss förlust på låga,, Väldigt lite både vinst och förlust så det lär inte kännas av. Porta vidare till 42 bör du göra "efter" maxportning av reedkorgen. Eller vänta tills jag kan ge dig Boost III Stepper Reeds för då portar jag korgen och monterar reedsen åt dig.
Jag kan varmt rekomendera en rolig sak till du kan prova som är gratis.. Montera Boostbottel på insugsgummit mellan fugge och reedkorg. Fixa en behållare typ sprayburk eller liknande som ligger på 500cc (halv liter) Montera den där med en så grov slang som går att limma fast i insugsgummit och så kort som möjligt! Du får en betydligt mer lättkörd och lätt inställd tomgång och bättre bottensvar med en boostbottel! Sitter på varenda skoter standard från 80talet till 2009. Dom kör visserligen med mellanrör mellan insugen. Men separata burkar är bättre.
Vart lite vassa kanter i trotteln så jag åna till dom så det funkar bätre mellan genomströmningen o flödet, höjde kanten nån hundradel i framkant av fuggen mot trotteln så när man gassar fullt ska det inte bli nån kant i genomströmningen.
Sitter redan en boostbottle org på den med rätt grov slang o en plast burk.
Ska ut en sväng idag o provtesta den, hoppas känna nån skildnad o se om nått behöver ändras, då får man skystera