Jag vet inte hur ni andra gjort men jag är just tillbaka svettig efter att ha sprungit till banken t/r. Egentligen läste jag bara "preview"-titten (se bild nedan) innan jag bestämde mig för att:
Det här är seriöst, kunnigt och erfaret och jag satsar allt jag någonsin ägt och kommer att äga på första bästa ryska fond.
Nu när jag kommit hem, svettig och jävlig men snart rik, så har jag detaljstuderat analysen och funnit att den verkligen håller hela vägen, det här kan vara det tyngsta skäl jag någonsin sett att satsa pengar på en högriskprodukt:
om det fortsätter upp så vill ju alla som förlorade sina 70% helst ha igen det och lite där till självklart!!
Hoppas du har kvar ditt innehavHQ har i år gått upp över 100%Tilsammans med de flesta andra olika rysslandsfonder, hoppas några lyckads fånga upp mitt tips ialla fall..men tror det fortfarande inte är någon fara gå in i Ryssfonder då de tror att det kommer öka de närmaste årenKan vara lite "risky" buisness gå in när det närmar sig slutet av året så det inte kommer en dipp..då kan det vara bättre gå in januari istället kan vara "stabilare"..
Last edited: