Läge att gå in i fonder nu!

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag vet inte hur ni andra gjort men jag är just tillbaka svettig efter att ha sprungit till banken t/r. Egentligen läste jag bara "preview"-titten (se bild nedan) innan jag bestämde mig för att:

Det här är seriöst, kunnigt och erfaret och jag satsar allt jag någonsin ägt och kommer att äga på första bästa ryska fond.

Nu när jag kommit hem, svettig och jävlig men snart rik, så har jag detaljstuderat analysen och funnit att den verkligen håller hela vägen, det här kan vara det tyngsta skäl jag någonsin sett att satsa pengar på en högriskprodukt:

om det fortsätter upp så vill ju alla som förlorade sina 70% helst ha igen det och lite där till självklart!!

Hoppas du har kvar ditt innehav:tummenuppHQ har i år gått upp över 100%:)Tilsammans med de flesta andra olika rysslandsfonder, hoppas några lyckads fånga upp mitt tips ialla fall..men tror det fortfarande inte är någon fara gå in i Ryssfonder då de tror att det kommer öka de närmaste åren:)Kan vara lite "risky" buisness gå in när det närmar sig slutet av året så det inte kommer en dipp..då kan det vara bättre gå in januari istället kan vara "stabilare"..

Last edited:

tr3ge

Medlem
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Honda CBR 600 F-sport -01
Gick idag in med 12k i 3 olika rysslandsfonder. Känns som att ryssland har gått så bra hela året, så varför skulle dom tappa på sluttampen som avanzas analytiker så bra övertygade mig med. =)

Annars känns BRIC fonder och renodlade kina och brasilienfonder ganska spännande. Även fonder som satsar i svenska småbolag.. Kanske ngt att fundera över :)

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Hoppas du har kvar ditt innehav:tummenuppHQ har i år gått upp över 100%:)Tilsammans med de flesta andra olika rysslandsfonder, hoppas några lyckads fånga upp mitt tips ialla fall..men tror det fortfarande inte är någon fara gå in i Ryssfonder då de tror att det kommer öka de närmaste åren:)Kan vara lite "risky" buisness gå in när det närmar sig slutet av året så det inte kommer en dipp..då kan det vara bättre gå in januari istället kan vara "stabilare"..

:hihi:hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...