lasse kongo
Ny medlem
körde till lund.... när jag skulle hemigen så sprängdes kolven
128 är/var det väll?2878856Jag har för mig att DP har sagt att dom körde med 125 först i 06 men dom har bytt till 132-135 nånting tror jag. Har inte kollat på min egna för ja vågar knappt röra nånting på den.. d e för dyrt
2875462Haha, ja jävlar det var tider det!
Det började ju så jävla bra med att vi blev tvungna att få en karta inne på stadsbiblioteket för att hitta UT ur Örebro
1000 mil på crmn men trode vi snacka i sträck för det är då skiten pajar..2876478Helv..e! Då kanske man kan klara sig ner i Europa om man kör någorlunda försiktigt och har med sig de viktigaste reservdelarna . Antar att jag får skäll snart för att sikta för högt menmen
128 är/var det väll?
haha varför fick jag massa konstiga bilder av en rd 500 i ett grustag nu?2878410Ja, men jag har 3,75dl nytt tomrum att tillgodoräkna.
Det är bara att komma. Grusgropen är stor nog för oss alla.
Själv ska jag åka till Italien med min aprilia rs i sommar. Är det nått speciellt som jag ska tänka på? tror jag drar non stop...kanske nån tanka/mat/fika rast.
Att åka ner till Italien med en Aprilia är något jag aldrig skulle få för mig! Skulle över huvudtaget inte åka ner med någon 125a så långt.
Men men om du nu får för dig de så skulle jag nog ta med några cyllar och kolvar om jag vore du
Att åka ner till Italien med en Aprilia är något jag aldrig skulle få för mig! Skulle över huvudtaget inte åka ner med någon 125a så långt.
Men men om du nu får för dig de så skulle jag nog ta med några cyllar och kolvar om jag vore du
Och varför skulle inte det gå? med ny kolv? Finns ju ingen anledning att det inte skulle gå?
för att om man ska köra dit ner så ligger man ju inte på olika varv hela tiden. 2t måste köras aktivt. jag skulle aldrig köra dit ner iaf..
När du menar aktivt menar du då att man måste varva ur den?
När du menar aktivt menar du då att man måste varva ur den?
inte köra på samma varv hela tiden, alltså att iprincip köras så som dom är gjorda att köras... kolla på 125 rejsen på eurosport så fattar du nog men man kan inte köra runt sådär särskilt länge direkt, därför ska du inte ta dig en tur nedåt europa..
Du som vet allt.....hur länga kan man då köra med en 125 2takt?
eeeeeeeh?2882027Själv ska jag åka till Italien med min aprilia rs i sommar. Är det nått speciellt som jag ska tänka på? tror jag drar non stop...kanske nån tanka/mat/fika rast.
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|