John skrev:Okej att det är roligt att skratta åt felstavningar... men hur kul är det egentligen?
En stackars kille (Jasmin - tjej?) som inte har lärt sig svensk grammatik ännu. Hur kul är det?
Inte ett dugg. Enbart taskigt.
KGA skrev:Man får sina fördomar bekräftade,BMW är en turkbil ses på sporthojsfesten Fleming om du inte har sålt hojarna och köpt en gyl beemvää cab skitfiin vet dy svenne bara trää ägare,jag låvar va.
Vad fan är det du säger? Har du problem med invandrare eller är du bara en hatare?, alla vet väl hur det är när man fastnar för nåt: ta våra kåpmaskiner som vi älskar, inte fan ska folk kalla oss för massa korkade saker för det! Det är inte någons fel att bmw bygger roliga bilar. Du kan väl göra oss andra en tjänst och ta reda på det som du verkligen stör dig på.Out_Spinner skrev:Jävla pizzaräcer. Vart man än tittar ser man bmw. Vem fan vill ha en då?
John skrev:Okej att det är roligt att skratta åt felstavningar... men hur kul är det egentligen?
En stackars kille (Jasmin - tjej?) som inte har lärt sig svensk grammatik ännu. Hur kul är det?
Inte ett dugg. Enbart taskigt.
Easy.. Hoppa på mig som kallar Bmw för pizzaräser. Bättre att säga turkbil som någon gjorde längre upp i tråden? Nej förlåt, jag ska inte skylla ifrån mig. Jag gillar inte bmw. Anledningen är att det är så många som har en. Samma sak gäller kläder, hojar osv.. Det var så jag menade med det jag skrev...Daniel-L skrev:Vad fan är det du säger? Har du problem med invandrare eller är du bara en hatare?, alla vet väl hur det är när man fastnar för nåt: ta våra kåpmaskiner som vi älskar, inte fan ska folk kalla oss för massa korkade saker för det! Det är inte någons fel att bmw bygger roliga bilar. Du kan väl göra oss andra en tjänst och ta reda på det som du verkligen stör dig på.
Nästa gång du blir sugen på pizza- låt bli! för du kommer bara göra livet jobbigare för dig själv när det dyker upp ännu en bmw där du bor.
P.s.Smaklig måltid!
Out_Spinner skrev:Easy.. Hoppa på mig som kallar Bmw för pizzaräser. Bättre att säga turkbil som någon gjorde längre upp i tråden? Nej förlåt, jag ska inte skylla ifrån mig. Jag gillar inte bmw. Anledningen är att det är så många som har en. Samma sak gäller kläder, hojar osv.. Det var så jag menade med det jag skrev...
Jo så kan det vara Men jag gillar att gå mot strömmenmaverick_750rr skrev:Det KAN vara så för att BMW gör ordentliga bilar. Bland de märken som har flest nöjda kunder idag
Den enda bilen som överträffat min gamla M5 var min Peugeot 605 -91. Kan lätt tänka mig en sån igen
Varför tror du alla kör R1 eller gixxer1000? KAN vara för att det är riktigt bra hojar
750RR
Out_Spinner skrev:Jo så kan det vara Men jag gillar att gå mot strömmen
Ja det är bra att du fixat bromsarna! Ta det lugnt med glassbilen också. Vi barn dras automatiskt till glassbilarmaverick_750rr skrev:Me 2. Därför kör jag inte gixxer1000.....
Sen e min M5 lite unik med(nu när den har bromsar)
750RR
Out_Spinner skrev:Ja det är bra att du fixat bromsarna! Ta det lugnt med glassbilen också. Vi barn dras automatiskt till glassbilar
Dee_cati skrev:Jasmin är väl inget tjejnamn!? I bosnien och där omkring är det väl bara killar som heter jasmin? Sen så borde man kunna lära sig at inte använda kommatecken istället för bokstäver/siffror
Holger skrev:BMW=Black Mans Wheels
Holger skrev:BMW=Black Mans Wheels
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |