Läs annonsen....

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Såld
Man får sina fördomar bekräftade,BMW är en turkbil :crash ses på sporthojsfesten Fleming :hej om du inte har sålt hojarna och köpt en gyl beemvää cab skitfiin vet dy svenne bara trää ägare,jag låvar va.

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Okej att det är roligt att skratta åt felstavningar... men hur kul är det egentligen?

En stackars kille (Jasmin - tjej?) som inte har lärt sig svensk grammatik ännu. Hur kul är det?

Inte ett dugg. Enbart taskigt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
John skrev:
Okej att det är roligt att skratta åt felstavningar... men hur kul är det egentligen?

En stackars kille (Jasmin - tjej?) som inte har lärt sig svensk grammatik ännu. Hur kul är det?

Jasmin är väl inget tjejnamn!? I bosnien och där omkring är det väl bara killar som heter jasmin? Sen så borde man kunna lära sig at inte använda kommatecken istället för bokstäver/siffror :D

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
KGA skrev:
Man får sina fördomar bekräftade,BMW är en turkbil :crash ses på sporthojsfesten Fleming :hej om du inte har sålt hojarna och köpt en gyl beemvää cab skitfiin vet dy svenne bara trää ägare,jag låvar va.

Eeeeii, tro´di ikk jej tear mein SCHwartzeneggermetallikk BMW und körer till sporthojfissten då eeei?

750RR :hej

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
väx upp

Out_Spinner skrev:
Jävla pizzaräcer. Vart man än tittar ser man bmw. Vem fan vill ha en då?
Vad fan är det du säger? Har du problem med invandrare eller är du bara en hatare?, alla vet väl hur det är när man fastnar för nåt: ta våra kåpmaskiner som vi älskar, inte fan ska folk kalla oss för massa korkade saker för det! Det är inte någons fel att bmw bygger roliga bilar. Du kan väl göra oss andra en tjänst och ta reda på det som du verkligen stör dig på. :mad:
Nästa gång du blir sugen på pizza- låt bli! för du kommer bara göra livet jobbigare för dig själv när det dyker upp ännu en bmw där du bor.
P.s.Smaklig måltid!

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
John skrev:

Jag är böjd att hålla med dig. Inte det minsta roligt även om jag brukar skratta åt vissa roliga felstavningar. Denna gång var det dock bara för mycket och jag tycker nästan synd om killen.

:hej

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Re: väx upp

Daniel-L skrev:
Vad fan är det du säger? Har du problem med invandrare eller är du bara en hatare?, alla vet väl hur det är när man fastnar för nåt: ta våra kåpmaskiner som vi älskar, inte fan ska folk kalla oss för massa korkade saker för det! Det är inte någons fel att bmw bygger roliga bilar. Du kan väl göra oss andra en tjänst och ta reda på det som du verkligen stör dig på. :mad:
Nästa gång du blir sugen på pizza- låt bli! för du kommer bara göra livet jobbigare för dig själv när det dyker upp ännu en bmw där du bor.
P.s.Smaklig måltid!
Easy.. Hoppa på mig som kallar Bmw för pizzaräser. Bättre att säga turkbil som någon gjorde längre upp i tråden? Nej förlåt, jag ska inte skylla ifrån mig. Jag gillar inte bmw. Anledningen är att det är så många som har en. Samma sak gäller kläder, hojar osv.. Det var så jag menade med det jag skrev...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: väx upp

Out_Spinner skrev:
Easy.. Hoppa på mig som kallar Bmw för pizzaräser. Bättre att säga turkbil som någon gjorde längre upp i tråden? Nej förlåt, jag ska inte skylla ifrån mig. Jag gillar inte bmw. Anledningen är att det är så många som har en. Samma sak gäller kläder, hojar osv.. Det var så jag menade med det jag skrev...

Det KAN vara så för att BMW gör ordentliga bilar. Bland de märken som har flest nöjda kunder idag :fakta

Den enda bilen som överträffat min gamla M5 var min Peugeot 605 -91. Kan lätt tänka mig en sån igen :tummenupp

Varför tror du alla kör R1 eller gixxer1000? KAN vara för att det är riktigt bra hojar :fakta

750RR

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Re: Re: Re: väx upp

maverick_750rr skrev:
Det KAN vara så för att BMW gör ordentliga bilar. Bland de märken som har flest nöjda kunder idag :fakta

Den enda bilen som överträffat min gamla M5 var min Peugeot 605 -91. Kan lätt tänka mig en sån igen :tummenupp

Varför tror du alla kör R1 eller gixxer1000? KAN vara för att det är riktigt bra hojar :fakta

750RR
Jo så kan det vara :) Men jag gillar att gå mot strömmen :p

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: väx upp

Out_Spinner skrev:
Jo så kan det vara :) Men jag gillar att gå mot strömmen :p

Me 2. Därför kör jag inte gixxer1000.....

Sen e min M5 lite unik med(nu när den har bromsar) :tummenupp

750RR

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Re: Re: Re: Re: Re: väx upp

maverick_750rr skrev:
Me 2. Därför kör jag inte gixxer1000.....

Sen e min M5 lite unik med(nu när den har bromsar) :tummenupp

750RR
Ja det är bra att du fixat bromsarna! Ta det lugnt med glassbilen också. Vi barn dras automatiskt till glassbilar :p

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Re: Re: väx upp

Out_Spinner skrev:
Ja det är bra att du fixat bromsarna! Ta det lugnt med glassbilen också. Vi barn dras automatiskt till glassbilar :p

Körde lugnt idag. Kom för sent till varenda stopp så amn fick höra allt gnäll o skit de har att säga när de får vänta på en. :tummenupp

Att jag ens kom hem i vettig tid var för att jag sket i att tvätta bilen och gav blanka fan i att inventera. Räknade jag pengarna egentligen??? :skrämd Hoppas hoppas :D

Tror jag kommer köra liiiite fortare på tisdag :( Man måste ju hinna.

750RR

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZR 1000T -91
Dee_cati skrev:
Jasmin är väl inget tjejnamn!? I bosnien och där omkring är det väl bara killar som heter jasmin? Sen så borde man kunna lära sig at inte använda kommatecken istället för bokstäver/siffror :D

Jag tänker då på Alladin och Jasmin. Där i den Disneyfilmen är det i alla fall ett tjejnamn. Fast, vem vet... ? ;-)

Pappsen

Big Dick club member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Duke - 01
Holger skrev:
BMW=Black Mans Wheels

Men visst fan får vi alla erkänna att BMW har fått en viss stämpel hos oss alla. Är inte rasist men skulle tänka mig flera ggr innan jag köpte en tack vare pizz ryktet! Execute me, mina kompisar är blattar och kör BMW, skulle inte vilja köpa en likadan.(fast kanske annars :rodnar ) Är lite sugen på en Alfa eller Porsche till hösten.. Nån som har erfarenheter hur dessa :confused:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...