Läs annonsen....

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
andreas.e skrev:
Varför heter det pizzaräser? Jo för att det är ett skämt om att människor som bakar pizza kör en sådan bil! Det är inget annat än ett skämt. Det har blivit ett skämt bara för att "de som bakar pizza" väljer att köpa likadana bilar allihop! Till 99,99% gäller det BMW 3-serie E36. Orkar inte rada upp massa exempel just nu, men jag kan lova att det finns fler skämt om liknande situationer, då någonting går till överdrift! Man kan ju välja att ta åt sig, det beror på om man gillar sin bil. Man ska väl kunna vara man nog att ta kritik? Framförallt när man hänger på pizzagänget och köper en pizzabil! Detta är inget nedvärderande, utan bara min åsikt om hur det ligger till. Man kan välja att se på saken genom det sätt som Daniel-L ser, nämligen att ta allting personligt, överreagera och tro att det är invandrarna alla vill åt! Eller så ser man det som det är, som en rolig grej!

over and out.

ps. Bmw gör grymma bilar, jag förstår varför många vill ha dem!
Det är inte många som fattar vad jag menar o jag tar det inte personligt.Det börjar balla ur nu så vi drar ett sträck över det här "ROLIGA SKÄMTET".

Fred

Bakhjulsdrivet såklart
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
4 hjul för tillfället
Man undrar ju vart dom resterande 31 hästarna som ska finnas i kärran fr.o.m -96 t.o.m -99 har tagit vägen :fakta

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Skulle tippa på att han menar effekten på bilen som finns med i annonsen
M3 93-95 286 hkr
M3 96-98 321 hkr

www.bmwpower.nu <--- allt du behöver veta om fyrhjulingar :D, den enda rätta

//J

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...