GSXR1100R
The older i get the faster i was
Vad tycker du är mest givande med SH
Skit så freni är farligtJonne_boy skrev:flervals poll
Polen har inga problem, Warzawa är numera jättefintVastrix skrev:Tycker att det är mixen men tipsen/hjälpen samt de mc relaterade kacklet är ju viktigast.
Edit: problem med polen.
GSXR1100R skrev:Polen har inga problem, Warzawa är numera jättefint
Man trixar lite å vips så har man oröstbar poll, jätteroligt tycker jagJohn Holmes skrev:Hur fan kan man lägga upp en poll som det inte går att rösta i?
Du verkar vara sugen på att bli bannad igen.Mavve skrev:Här har vi en pojke i en mans kropp som postar en poll där han nedvärderar skvaller och fula påhopp som om man vore dum som engagerar sig i sådant.
Killen i fråga har postat flest påhoppningstrådar än någon annan här.
Kungen över idioti <------ alltid med glimten i ögat innan det skvallras till någon moderator <------ 2 öppna glimtar.
750RR
GSXR1100R skrev:Du verkar vara sugen på att bli bannad igen.
Ta och fundera på varför du blir bannad och inte jag, lägg ner skitsnacket nu så slipper du bli bannad igen.Mavve skrev:Hur då menar du?
allvarligt? vad har hänt med dig? Vågar du ta detta öppet här, eller ska jga verkligen behöva asa mig till alla bandagar för att få prata med dig?
Du försatte mig i en stor knipe den senaste gången vilket jag sent kommer glömma.
Jag har ingenting att dölja, har du?
Visa oss alla nu då.....
750RR
GSXR1100R skrev:Man trixar lite å vips så har man oröstbar poll, jätteroligt tycker jag
GSXR1100R skrev:Ta och fundera på varför du blir bannad och inte jag, lägg ner skitsnacket nu så slipper du bli bannad igen.
Alla trådar behöver inte handla om dig, dom flesta vill läsa om hojar och annt kul.
Nä, men någon jävla bandag kunde du gott masa dig till. Skruva nu ihop nån av bågarna så gasar vi satan på nästa bankörning. Finns inget bättre sätt att bli av med aggressioner och annan skit ur kroppen.Mavve skrev:...ska jga verkligen behöva asa mig till alla bandagar...
Bingo skrev:Nä, men någon jävla bandag kunde du gott masa dig till. Skruva nu ihop nån av bågarna så gasar vi satan på nästa bankörning. Finns inget bättre sätt att bli av med aggressioner och annan skit ur kroppen.
Gustav1 skrev:Jag gillar testforumet bäst.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |