TinaTjejen
long time, no see
Henken skrev:Skulle inte du gå & lägga dig??
( Sorry om jag pajjar tråden)
joo... jag ska bara... vänta på att jag ska bli trött
Henken skrev:Skulle inte du gå & lägga dig??
( Sorry om jag pajjar tråden)
Detta stämmer mycket väl, kan man få skriva något här på forumet utan att bli hackspammad så är jag tacksamBingo skrev:Jag vet inte om jag vill kalla det "hetsat", men en del känns lite överflödigt. GSXR har varit ganska tydlig på att han inte vill ha med dig att göra (på forumet, i vart fall). likväl skriver du direkt till honom. Respektera hans önskan och låt honom vara. Oavsett vem som har rätt eller fel kan ingen av er framstå i annat än dålig dager om ni skall flyga i luven på varandra. Stay cool, stay clear.
I all välmening.
GSXR1100R skrev:Jag gillar RR forumet bäst, men filmer & bilder är alltid kul, speciellt Roller
GSXR1100R skrev:Detta stämmer mycket väl, kan man få skriva något här på forumet utan att bli hackspammad så är jag tacksam
Jepp man e inte lite avis, tydligen så har han Fortplantaren som proffsklippare/filmareHagster skrev:RoLLER gör kungligt sköna filmer!
GSXR1100R skrev:Tråkigt är att starta en ny tråd och redan efter en liten stund så kommer någon av Mavvarna och pajar hela tråden
ambulans skrev:Jag är här för att ja tycker det är kul att åka hoj, är inte i nåt speciellt fack. Urusel på att stunta,... åker inte RR...
Åker med stora marginaler när jag är ute, skiter fullständigt om jag kommer sist. Hacka gärna på mig, de biter ungefär lika mycke som att skälla på gardinerna... ja är för gammal för att lyssna på sånt skit allafall. har inget som helst behov av att visa mig på styva linan.. eller stå i centrum på nåt vis. Jag har sett allt för mkt för att köra på de viset. lemlästade.. rullstolsbunda... unga människor som har hela livet framför sig. Men som det har tagit slut för.. allt för tidigt.
åka fort gör jag på jobbet, ca: 5-6000 mil om året.
Jag läser det mesta som skrivs här.. men svarar inte i mer än 10% kanske.
jag brinner för mitt jobb. och kan jag få en enda här att begripa att det gäller att köra med insidan av hjälmen så ser jag de som en vinst. OM inte annat att ta det lite lugnare.
bara att hoppas att man platsar på SH, trots att man inte är nån stjärna på åka fort eller häftigt. Men jag har överlevt 20 år på hoj... tänkte försöka få er att göra det åxå.
Chirre skrev:Så jag är en Mavve? Skitkul, du vet väl inte vem jag är.
Förresten svarade jag ju på din fråga i pollen.
Förutom Mekarhörnan är Filmer och bilder oxå bra.
Rollers triologi äger.
Dina egna filmsnuttar är oxå underhållande.
Gruppkram!
Tänk så fel det kan bli, kul att du gillar mina filmerChirre skrev:Jamen då satt jag ju och retade upp mig i onödan alltså!!
Puss!!
Ravetrancer skrev:hehehehe
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |