Läsvärt på Sporthoj

Jag vältrar mig helst i

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Jag vet inte om jag vill kalla det "hetsat", men en del känns lite överflödigt. GSXR har varit ganska tydlig på att han inte vill ha med dig att göra (på forumet, i vart fall). likväl skriver du direkt till honom. Respektera hans önskan och låt honom vara. Oavsett vem som har rätt eller fel kan ingen av er framstå i annat än dålig dager om ni skall flyga i luven på varandra. Stay cool, stay clear.

I all välmening. :tummenupp
Detta stämmer mycket väl, kan man få skriva något här på forumet utan att bli hackspammad så är jag tacksam :tummenupp

Mavve

Guest
GSXR1100R skrev:
Detta stämmer mycket väl, kan man få skriva något här på forumet utan att bli hackspammad så är jag tacksam :tummenupp

mmmmm, nnn rraaaraaaaaaaaaaarrrrgggghh, nu klarar jag mig inte igen BINGO :(

DET VAR JU DU SOM STARTADE TRÅDEN OM HUR SKÖNT DET ÄR ATT SLIPPA MIG GENOM DIN IGNORELIST!!!!!

DU KUNDE INTE HÅLLA DIG, JAG HAR HÅLLT MIG HELA TIDEN!!!!!

Visa nu att du inte är 12.......

750RR

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hagster skrev:
RoLLER gör kungligt sköna filmer! :fakta :fakta :fakta :fakta
Jepp man e inte lite avis, tydligen så har han Fortplantaren som proffsklippare/filmare :tummenupp
Jag bugar mig för deras geniala klipp :bow

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Det är lite olika vilka forum som är mest givande.
ibland är ju OT forumet fullt med trådar av modell:" Hur många har en gsx...?". Ungefär så intressanta. Men oftast är det kul kackel, tjaffs och en å annan rolig bild där.
Jag säger:
1. U-sala RoadRunners :rock
2. OT
3. Mc snack
4. Bilder och filmer
5. Träffar och samåkningar

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
GSXR1100R skrev:
Tråkigt är att starta en ny tråd och redan efter en liten stund så kommer någon av Mavvarna och pajar hela tråden :(

Så jag är en Mavve? Skitkul, du vet väl inte vem jag är.

Förresten svarade jag ju på din fråga i pollen.
Förutom Mekarhörnan är Filmer och bilder oxå bra.
Rollers triologi äger.
Dina egna filmsnuttar är oxå underhållande.

Gruppkram!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Den här tråden har avgjort farsartade inslag - förväxlingar, förvecklingar, missförstånd... :D :D :D

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Jag är här för att ja tycker det är kul att åka hoj, är inte i nåt speciellt fack. Urusel på att stunta,... åker inte RR...
Åker med stora marginaler när jag är ute, skiter fullständigt om jag kommer sist. Hacka gärna på mig, de biter ungefär lika mycke som att skälla på gardinerna... :p ja är för gammal för att lyssna på sånt skit allafall. har inget som helst behov av att visa mig på styva linan.. eller stå i centrum på nåt vis. Jag har sett allt för mkt för att köra på de viset. lemlästade.. rullstolsbunda... unga människor som har hela livet framför sig. Men som det har tagit slut för.. allt för tidigt.
åka fort gör jag på jobbet, ca: 5-6000 mil om året.

Jag läser det mesta som skrivs här.. men svarar inte i mer än 10% kanske.

jag brinner för mitt jobb. och kan jag få en enda här att begripa att det gäller att köra med insidan av hjälmen så ser jag de som en vinst. OM inte annat att ta det lite lugnare.
bara att hoppas att man platsar på SH, trots att man inte är nån stjärna på åka fort eller häftigt. Men jag har överlevt 20 år på hoj... tänkte försöka få er att göra det åxå.

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
ambulans skrev:
Jag är här för att ja tycker det är kul att åka hoj, är inte i nåt speciellt fack. Urusel på att stunta,... åker inte RR...
Åker med stora marginaler när jag är ute, skiter fullständigt om jag kommer sist. Hacka gärna på mig, de biter ungefär lika mycke som att skälla på gardinerna... :p ja är för gammal för att lyssna på sånt skit allafall. har inget som helst behov av att visa mig på styva linan.. eller stå i centrum på nåt vis. Jag har sett allt för mkt för att köra på de viset. lemlästade.. rullstolsbunda... unga människor som har hela livet framför sig. Men som det har tagit slut för.. allt för tidigt.
åka fort gör jag på jobbet, ca: 5-6000 mil om året.

Jag läser det mesta som skrivs här.. men svarar inte i mer än 10% kanske.

jag brinner för mitt jobb. och kan jag få en enda här att begripa att det gäller att köra med insidan av hjälmen så ser jag de som en vinst. OM inte annat att ta det lite lugnare.
bara att hoppas att man platsar på SH, trots att man inte är nån stjärna på åka fort eller häftigt. Men jag har överlevt 20 år på hoj... tänkte försöka få er att göra det åxå.

Du är ju trots allt en av de få som får en del (mig) att köra som folk utan att kasta moralkakor. Du leverar den hårda verkligheten istället. :tummenupp

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
1. Mc relaterat snack.
2. Filmer och bilder
3. mekar hörnan och tips & trix delen.
4. Roadracingdelen
5 skitsnack (OT)

Det är en helt annan nivå nu än vad det var innan första kraschen av forumet, många som försvann då...

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jag surfar på sporthoj för att det faktiskt bland allt babbel finns en hel del pärlor i form av folk som delar med sig av sin MC-kunskap och skriver intressanta iaktagelser.

Det roligaste tycker jag är när någon tar sig tid att skriva ner ett inlägg som nästan blir som en intressant artikel/kolumn, typ som när ambulans skrev sin tråd om hur man skall bete sig vid en olycka, eller när Lucky9 skrev om sitt test av R1/R6 eller SpeedAbuser som skrev om sin relation till RR. Sånt är skitkul och intressant att läsa. Mer sånt och mindre ovidkommande skitsnack!

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Teknik delen har varit ovärdelig ibland, den är bäst.

Resten är ju bra tidsfördriv, det är kul att reta upp sig på folk och småbråka ibland också. Det jag inte gillar är kategorin för klubbar, det är tråkigt när det skrivs nåt där som man vill lägga sig i som man inte får.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chirre skrev:
Så jag är en Mavve? Skitkul, du vet väl inte vem jag är.

Förresten svarade jag ju på din fråga i pollen.
Förutom Mekarhörnan är Filmer och bilder oxå bra.
Rollers triologi äger.
Dina egna filmsnuttar är oxå underhållande.

Gruppkram!

Jag menade inte dig, det är ett missförstånd :hej

/Gruppkram :hej

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jamen då satt jag ju och retade upp mig i onödan alltså!!

Puss!!

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Bästa av allt med sporthoj.com är alla som har humor, en smula vett och vågar bjuda på sig själva. Jag kikar lite på alla forum även om det blir mest på våran Uppsalasida. Sen är ju inte gruppkramarna så tokiga heller! :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Riktigt läsvärt på sporthoj är inlägg om tekniska lösningar (så att man kan lära sig något), att diskutera rr med andra, filmer och bilder, samt att läsa välskrivna inlägg från folk som kan formulera sig och/eller har humor.

Tröttsamt med sporthoj är den aggressiva stämningen, dvs. folk som retar sig på ditt och datt, klagar och snackar skit om andra. Sådant där är bara fullkomligt onödigt!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...