Läsvärt på Sporthoj

Jag vältrar mig helst i

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Bäst på forumet är givetvis Radical Riders forumet. Utöver det då så är Mekanikernas hörna en hit, man kan ju med lite tur lära sig nåt. Filmer o bilder är alltid skoj och Racingforumet brukar bidra med en del intressant info. Säljesannonser är också av intresse.

I övrigt så är läsvärda inlägg intressanta, gärna dom som är lite längre och som är välskrivna. Ett ganska nytt exempel är killen (minns inte vem) som beskrev sin första runda på sporthoj efter att ha börjat med motard. Helt lysande!

Sämst med forumet är att Mavve inte längre är bannad. Det var skönt utan dig.
Ja du hörde...

Mavve

Guest
CorbenDallas skrev:
Bäst på forumet är givetvis Radical Riders forumet. Utöver det då så är Mekanikernas hörna en hit, man kan ju med lite tur lära sig nåt. Filmer o bilder är alltid skoj och Racingforumet brukar bidra med en del intressant info. Säljesannonser är också av intresse.

I övrigt så är läsvärda inlägg intressanta, gärna dom som är lite längre och som är välskrivna. Ett ganska nytt exempel är killen (minns inte vem) som beskrev sin första runda på sporthoj efter att ha börjat med motard. Helt lysande!

Sämst med forumet är att Mavve inte längre är bannad. Det var skönt utan dig.
Ja du hörde...

Jag hörde inte, jag läste.
Jag har aldrig gjort dig nånting, du bara följer strömmen.
Du är riktigt patetisk.
Som det snackas inom ert RR..... det är löjligt.

Men håll er på er kant så skiter jag i er, låt mig va, så låter jag er va.

750RR

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Mavve skrev:
Jag hörde inte, jag läste.
Jag har aldrig gjort dig nånting, du bara följer strömmen.
Du är riktigt patetisk.
Som det snackas inom ert RR..... det är löjligt.

Men håll er på er kant så skiter jag i er, låt mig va, så låter jag er va.

750RR
Du snackar dynga lille man. Du har visst det gjort mig nåt, du har bland annat kallat mig pucko och dylikt. Du har även kallat många av mina vänner liknande saker. Här på forumet vill säga. IRL skulle du aldrig våga. Vem är det som är patetisk, egentligen??

Du behöver inte tilltala mig med er. Jag talar för mig själv och representerar ingen annan. Att du sen har väldigt få vänner inom RR, det har du dig själv att skylla. Du har dock ingen anledning att kasta skit åt det hållet, men det är väl som vanligt när det gäller dig. Du kastar skit på allt o alla o du märker det inte ens.
Håll du dig på din kant i stället, för allas trevnad.

Mavve

Guest
CorbenDallas skrev:
Du snackar dynga lille man. Du har visst det gjort mig nåt, du har bland annat kallat mig pucko och dylikt. Du har även kallat många av mina vänner liknande saker. Här på forumet vill säga. IRL skulle du aldrig våga. Vem är det som är patetisk, egentligen??

Du behöver inte tilltala mig med er. Jag talar för mig själv och representerar ingen annan. Att du sen har väldigt få vänner inom RR, det har du dig själv att skylla. Du har dock ingen anledning att kasta skit åt det hållet, men det är väl som vanligt när det gäller dig. Du kastar skit på allt o alla o du märker det inte ens.
Håll du dig på din kant i stället, för allas trevnad.

Du har stort fel i att jag inte vågar kalla nån pucko IRL...... det kan jag visa dig nästa gång.
Jag håller mig på min kant, har gjort det hela tiden.
Jag tilltalade heller inte dig specifikt som er. Utan jag menade nästan hela maffiabuntenRR.

När kallade jag dig förresten för pucko och i vilket samband? Minns du inte kommer jag kalla dig nånting ännu värre.

750RR

Last edited:

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Bäst på forumet är teknik, tips å trix.

Sämst är att vissa personer inte kan ge upp med att tjafsa om "Vem som hoppade på vem först" eller kampen om vem som får mest "suppport poäng"

Ex.

En person startar en tråd, i något skede i tråden kommer nån kommentar om nån annan viss person, eller en annan viss person hittar ett inlägg i tråden som fungerar som "bete". Den andra personen hugger, postar ett litet personligt påhopp, eller kommenterar nåt som varit i nån annan tråd, och vips så har vi en "flame-debate"! Och eftersom ingen vill va "förlorare" så pågår det tills nån är bannad, eller mot all förmodan tar sitt förnuft tillfånga, men man kan ge sig fan på att det förr eller senare dyker det upp igen i nån annan tråd igen.

GE FAN I ATT TA ERT PERSONLIGA TJAFS HIT TILL FORUMET OM Å OM IGEN! Det finns PM till sånt! :mad:

Last edited:

tob

Just nu på vägarna!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV Mille R -01, KTM exc 450 -08
läsvärt

Det i särklass bästa med SH är självklart Mekhörnan, där får man konkreta tips och tricks och slipper göra om misstagen som andra redan gjort. Att man sedan kan få ta del av kunskap som Ulf_L och Brink besitter, är ju inget minus direkt!
Det sorgliga är att man tvingas vada genom SKIT som testoteronstinna och/eller rent korkade snorungar och paranoiker
postar alldeles i onödan. Varför i hela friden ska man behöva bläddra sig fram genom detta bara för att få läsa det som är intressant i en tråd. Om ni nu är såna stora MÄN som ni säger, gör upp på ett annat ställe och låt oss andra slippa dyngan!
Jag tror rätt många kommer att söka upp andra forum om inte detta eviga skitpratande får ett slut. Hitta ett annat dagis!
/T

CorbenDallas

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
Mavve skrev:
Du har stort fel i att jag inte vågar kalla nån pucko IRL...... det kan jag visa dig nästa gång.
Jag håller mig på min kant, har gjort det hela tiden.
Jag tilltalade heller inte dig specifikt som er. Utan jag menade nästan hela maffiabuntenRR.

När kallade jag dig förresten för pucko och i vilket samband? Minns du inte kommer jag kalla dig nånting ännu värre.

750RR

Ja Mavve, du har hållt dig på din kant hela tiden, IRL. Där är du en liten plutt som inte gör mkt för världen och du visar dessutom att du faktiskt KAN vara trevlig, har jag hört. Det har ingen klagat på, dock är du en helt annan person här på forumet och det är det som folk klagar o gnäller över, så även jag.

MaffiabuntenRR? vad menar du med det och vem menar du egentligen?

Det var innan kraschen du kallade mig pucko och i ett sammanhang snarlikt detta. Det är inte helt lätt att hålla koll på all dynga du sprider. Du själv verkar ju inte ha nån koll.

Vad jag inte förstår Mavve är att du borde sitta på en del erfaranhet, du har ju flera motorcyklar. Varför delar du inte med dig utav det o dessutom på ett trevligt sätt?
Istället så är du inne o spammar överallt o säger till folk att köpa nytt (oftast saker som kostar skjortan dessutom) istället för att kanske försöka hitta en billigare lösning. Hade man haft råd hade man väl inte ställt frågan.

Likadant tjatandet om att dina motorcyklar har så o så många hästar o är så o så bra. Vem bryr sig? Att dina cyklar sen inte heller är vad dom utger sig från att vara gör ju knappast saken bättre. Dessutom har du ju rullat en herrans massa mil i år som visar på hur bra dom verkligen är. Eller hur...

Ge oss istället lite matnyttiga inlägg med dom erfarenheter du gjort i ämnet. Eller du kan inte bara låta bli att spamma i alla trådar?

Det här är bara två enkla exempel, det finns många.
Tagga ner lite och tänk innan du skriver, så irriterar du inte så många plus att fler trivs i sandlådan. Enkelt.

Så, nu väntar vi bara på att du ska kasta mer skit...

Last edited:

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Lokke skrev:
Bäst på forumet är teknik, tips å trix.

Japp, det är alltid kul att läsa om andras erfarenheter, bra som dåliga.

GE FAN I ATT TA ERT PERSONLIGA TJAFS HIT TILL FORUMET OM Å OM IGEN! Det finns PM till sånt! :mad:

Håller med fast med undantaget att det kan vara lite kul med rådissningar och välformulerade påhopp. Ibland!!!
När det är tre-fyra trådar om samma tjafs är det bara jobbigt.

Träffar och samlag är ett trevligt forum för oss utan vänner.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...