Läsvärt på Sporthoj

Jag vältrar mig helst i

• Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
När sporthoj började var det bra.
Hmm vad ska jag kalla det nu? Jo just det: Hojdagis!!

Ni som var med från början: Kommer ni ihåg snubben med glidarhoj som skrev ett inlägg om att detta forumet var ett Hojdagis där det mest diskuterades vem som har störst kuk(läs köra längst på bakhjulet)
Fan vad han blev påhoppad. Nu kan man ju bara hålla med honom. Hojdagis är väl just vad det är.
Nu borde ju denna sajten döpas om till något helt annat eftersom alla hojägare tydligen är välkomna här. Fy fan vad pissigt det är.

För att svara på din fråga så är Mekar-Forumet bäst. De gånger jag har behövt hjälp så har jag fått det där, superbra.

Mavve

Guest
Chirre skrev:

Ni som var med från början: Kommer ni ihåg snubben med glidarhoj som skrev ett inlägg om att detta forumet var ett Hojdagis där det mest diskuterades vem som har störst kuk(läs köra längst på bakhjulet)
Fan vad han blev påhoppad. Nu kan man ju bara hålla med honom. Hojdagis är väl just vad det är.
Nu borde ju denna sajten döpas om till något helt annat eftersom alla hojägare tydligen är välkomna här. Fy fan vad pissigt det är.

För att svara på din fråga så är Mekar-Forumet bäst. De gånger jag har behövt hjälp så har jag fått det där, superbra.

Men det var ju därför som detta forumet skapades, OT-forumet.

Denna pollen tex..... banalt onödig och hemskt tramsig i dagisstil, men den är ju postad på rätt del av SH!
Nämligen flamsdelen.

750RR

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mavve skrev:
1. Inte? :)
2. Jag tyckte jag mådde bra nyss nu när jag var ute och sprang full tempo genom stan och tillbaka. låtsade man att man jagade han som pajjade ens hoj gick det hela tiden...... fast sen trillade jag ihop. Måste nog ha sett dumt ut :crash

3. Jag har bokat den 19 aug för knutstorp... men som det ser ut nu har jag inga hojar alls tills dess. :(

750RR
1. Nope, absolut inte. :fakta

2. Motionerar du en lördagseftermiddag? :skrämd Har du gått å blitt dum i huvvet? Du borde sitta och supa till det för att senare under kvällen jaga upp någon frisinnad tjej. Springet till hudkliniken, som du måste räkna med, ger dig mer och bättre motion än jogging. Fan, det är verkligen ingen stake i dagens ungdom. :fakta :D

3. 19 aug? Vad är det för körning då :confused: Sälj det du har och skaffa en hyggligt ny båge istället. Meninglöst att ha en massa hojar som aldrig funkar. Börja på ny kula, helt enkelt.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Chirre skrev:

Tråkigt är att starta en ny tråd och redan efter en liten stund så kommer någon av Mavvarna och pajar hela tråden :(

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Mavve skrev:
Men det var ju därför som detta forumet skapades, OT-forumet.

Denna pollen tex..... banalt onödig och hemskt tramsig i dagisstil, men den är ju postad på rätt del av SH!
Nämligen flamsdelen.

750RR

Hets mot mig, get off my back :mad:

Henken

Guest
GSXR1100R skrev:
Tråkigt är att starta en ny tråd och redan efter en liten stund så kommer någon av Mavvarna och pajar hela tråden :(

Vad är en Mavve för något & hur förstörs en tråd? Bara en enkel fråga utan underliggande ironi, sarkasm eller "pick-a-fight" tanke.

Mavve

Guest
Bingo skrev:
1. Nope, absolut inte. :fakta

2. Motionerar du en lördagseftermiddag? :skrämd Har du gått å blitt dum i huvvet? Du borde sitta och supa till det för att senare under kvällen jaga upp någon frisinnad tjej. Springet till hudkliniken, som du måste räkna med, ger dig mer och bättre motion än jogging. Fan, det är verkligen ingen stake i dagens ungdom. :fakta :D

3. 19 aug? Vad är det för körning då :confused: Sälj det du har och skaffa en hyggligt ny båge istället. Meninglöst att ha en massa hojar som aldrig funkar. Börja på ny kula, helt enkelt.

1. :tummenupp

2. Jag har förlorat allt inom den sociala världen sen jag körde glass.

3. Kvällsträning väl??????
Mina hojar fungerar. men nån ville stjäla min 400 igår och har syulit tändningslåset och därför rullar inte den nu.
Min stora hoj har jag ännu inte hittat de delar som jag gärna vill ha till den, men funderar skarpt på att skruva ihop den nu när #88 inte heller rullar.....
Mina hojar fungerar bäst av alla i samma klass. :fakta

750RR

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Chirre skrev:

Då till frågan: Hur ska medlemmarna sållas ut?

Det är inte många här som har en "sporthoj" och av dom är en bråkdel riktiga "hojåkare" (kör aldrig i regn, har en back-up-bil, osv).
Vilka ska få vistas här?

Mavve

Guest
GSXR1100R skrev:
Hets mot mig, get off my back :mad:

det är inte alls hets mot dig, FATTA DET!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

TRÄFFA ALDRIG NÅNSIN I DITT LIV MIG!!!!!!

Detta är heller ingen hets, lär dig det!!!!!!!!!!!

NÅN ANNAN SOM TYCKER ATT JAG HETSAT????

750RR

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Henken skrev:
Vad är en Mavve för något & hur förstörs en tråd? Bara en enkel fråga utan underliggande ironi, sarkasm eller "pick-a-fight" tanke.
Denna tråd startades för att kolla vad som är läsvärt, att sedan Mavvarna dundrar in och skapar dålig stämmning i tråden gör väl ingen glad :(

Mavve

Guest
GSXR1100R skrev:
Denna tråd startades för att kolla vad som är läsvärt, att sedan Mavvarna dundrar in och skapar dålig stämmning i tråden gör väl ingen glad :(

Moget..... "Mavvarna"

Håll du dig på din kant eller PMa mig om du verkligen vill mig nånting!

750RR

Henken

Guest
GSXR1100R skrev:

Ok, då är jag med :tummenupp
Själv skriver jag av naturliga skäl mest i off-topic men antar att så "fort" jag köpt båge så kommer teknik, mc-relaterat blir mer skrivet i..läser där gör jag redan.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jag gillar RR forumet bäst, men filmer & bilder är alltid kul, speciellt Roller :tummenupp

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
John Holmes skrev:
Då till frågan: Hur ska medlemmarna sållas ut?

Det är inte många här som har en "sporthoj" och av dom är en bråkdel riktiga "hojåkare" (kör aldrig i regn, har en back-up-bil, osv).
Vilka ska få vistas här?

Precis vad jag undrade åsså.

Min hoj är under kategorin Sport i Kawasaki katalogen. Räcker det för att vara välkommen?
Jag skulle iof kalla den för brukshoj, mer än sport, eftersom den är utan kåpor, inte trimmad, inga nuffror, inte bantad, har ingen service bil bakom, tävlings kör inte, har inget team o.s.v.

Tycker inte att nån ska vara förmer än andra och tala om vilka som får och inte får vara med, p.g.a vilken hoj de har. Men det är ju MIN åsikt.

Henken

Guest
Tinatjejen skrev:

Min hoj är under kategorin Sport i Kawasaki katalogen. Räcker det för att vara välkommen?
Jag skulle iof kalla den för brukshoj, mer än sport, eftersom den är utan kåpor, inte trimmad, inga nuffror, inte bantad, har ingen service bil bakom, tävlings kör inte, har inget team o.s.v.

Tycker inte att nån ska vara förmer än andra och tala om vilka som får och inte får vara med, p.g.a vilken hoj de har. Men det är ju MIN åsikt.

Skulle inte du gå & lägga dig??
( Sorry om jag pajjar tråden)

Mavve

Guest
Tinatjejen skrev:

Allt förutom glidare??? :confused:

750RR

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Mavve skrev:
...NÅN ANNAN SOM TYCKER ATT JAG HETSAT????

750RR
Jag vet inte om jag vill kalla det "hetsat", men en del känns lite överflödigt. GSXR har varit ganska tydlig på att han inte vill ha med dig att göra (på forumet, i vart fall). likväl skriver du direkt till honom. Respektera hans önskan och låt honom vara. Oavsett vem som har rätt eller fel kan ingen av er framstå i annat än dålig dager om ni skall flyga i luven på varandra. Stay cool, stay clear.

I all välmening. :tummenupp

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...