lån utan fast jobb..?

Kristofer86 skrev:
Tack! :tummenupp

ett lån kommre behövas om jag ska kunna bli hojägare detta år.. ska söka runt lite och se på det!

Jag är anställd sedan 27oktober -05 men har tjänat c.a 130000 det året pga. andra jobb innan..

tror inte det skall vara några probs,polaren låna på se banken nyss men iof 30000:- utan fast jobb,det var inga problem 15 min senare hade han cashen..

Last edited:
repan skrev:
Gudrun hjälpte mig att spara ihop till hojen på mindre än 6 mån :yoparty
Vilken Gudrun? Den förre partiledaren Gudrun eller stormen Gudrun? Om du jobbar som skogsarbetare så förstår jag hur stormen kunde hjälpa dig, men om det var den föredetta partiledaren så förstår jag inte hur det gick till :va :)

Jag har just nu 865 kr kvar i lån på min trajja :). När jag köpte den så saknade jag 30 lakan och jag ville ha hojen pronto, därför tog jag ett lån på 3 år och betalade sedan av det med en knapp tusenlapp i månaden, vilket är en så liten utgift att den knappt märktes. Jag ser inget konstigt med det, så länge man inte lånar mer än vad man klarar av så är det väl inget konstigt med att ta ett lån, det är ju ett utmärkt sätt att få tillgång till roligheter nu istället för sen :).

White trash-idioter som lånar Finax-lån på 35% för att köpa onödiga lyxartiklar som fula skinnsoffor och vräkiga TV-apparater är självklart dumma i huvudet, men INGEN här kan väl hävda att en hoj är en onödig lyxartikel, herregud, det är ju en livsnödvändighet!

TERMINATOR skrev:
nu är du ute på djupt vatten, du kan ju inte gämföra en hobby med ditt boende
Det håller jag inte med om...
Du tyckte att det var jobbigt att pröjsa för något du inte använder, sedan om det är boendet eller hobbyn spelar väl ingen roll för om det är jobbigt att betala för det du inte använder...
Dessutom har du ju hojen står i garaget på vintern även om du inte använder den men det är ju upp till dig själv att använda grejorna...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick