Ladies! Häng med och testa motard!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Kolla in den här tråden: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=239065

Finns det några som är sugna att testa på? Kan bli en kul tvådagarsutflykt. Vi kunde ju åka till Örebro ena dagen och å hänga med sporthojarsgänget från Örebro ut och åka lite kurvvägar, sova över och sen testa motarder dan efter. Det finns motarder att låna.
Jag kan fixa övernattning hos min syrra.

Finns det nåt intresse? Det här är ingen anmälan eftersom vi inte vet datum eller kostnad, men jag lovade kolla intresse:
1. Anna
2. Sanna
3.

Och nej, man får inte kommentera TS erfarenheter av motard.:glömdet

UllisS

Överlycklig :)
Gick med
5 Apr 2010
Hoj
Kawasaki zx9r -00
Jag tycker det låter kul :) Fast det beror ju lite på när det blir. Och att man kan låna/hyra hoj förstås.. Men som sagt, jag hänger gärna med om jag kan.

R5+1

Guest
Ja, bara jag fått ihop och besiktat hojen till dess. Börjar arta sig men jag är inte i mål än.:(
Och bara min axel (skadan som var värst) pallar lite långkörning.:näsblod
Och bara de fixar motarder låga nog åt oss små cheyor. Ska väl inte behöva släpa med mig Jorma att tynga ner fjädringen så jag når ner...?:D

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Har jag missat nåt eller va pratar ni om? Det va väl ändå båt hon va ute och åkte och inte motard? :va

198185_1327051353012_1732771820_591366_6207008_n.jpg

Tänk på att hon är Boda Borg mästare så jag skulle vara försiktigt när det gäller att retas för mycket med henne... :tummenupp

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Intresse finns men det beror på när det blir och om det finns låne- eller hyrhojar tillgängliga. Annars vore det en kul grej och testa :)

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Så det är totalt coolers för dina polarare att bara låna ut sina motarder till ett gäng vilda tjejer? :Bugar :näsblod :D
Jag är hojlös som fan, men lånar gärna andras åk om det erbjuds!! :hoppa :Rockbanan

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Låter skoj! Fast sitta och mata motorväg till Örebro, hoppas jag vi hoppar och kör småvägar istället. Vet att man iallafall kommer till Västerås utan att behöva köra stora vägen. Dock tar det tid....

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får man låna våtdräkt av dig eller finns det att hyra? :D Förlåt...är bara fööör buuuusig :tungan :krama

:mad: Man fick ju INTE kommentera det! :mad: Tänk att folk inte kan hålla sig till REGLERNA!! :huvet

Vänta du bara gumman, du ska nog få igen!
:krama

Har jag missat nåt eller va pratar ni om? Det va väl ändå båt hon va ute och åkte och inte motard? :va

198185_1327051353012_1732771820_591366_6207008_n.jpg

Tänk på att hon är Boda Borg mästare så jag skulle vara försiktigt när det gäller att retas för mycket med henne... :tummenupp

Men ååhh, nu har du ju röjt min förklädnad! Jag var ju på uppdrag, utsänd av spaningsledningen! Nu kommer jag ju inte kunna göra fler djupdykningar under cover! :huvet

Så det är totalt coolers för dina polarare att bara låna ut sina motarder till ett gäng vilda tjejer? :Bugar :näsblod :D
Jag är hojlös som fan, men lånar gärna andras åk om det erbjuds!! :hoppa :Rockbanan

Alltså, det är inte mina kompisar. Jag bara råkade hitta tråden och bjöd in oss! :D

Men än så länge är vi i alla fall 8 stockholmare som skulle tycka det var en kul grej. Hoppas vi får ihop nåt då! :)

Last edited:

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Asså jag ska inte inkräkta för mycket i er tråd men undrar, hur pinsamt kan man vurpa egentligen? Vurpar inte alla motardförare lite då och då? Vad var så speciellt med din vurpa att det blir en snackis flera månader efteråt? Kan du lära mig, jag har en naturlig fallenhet för att vurpa och kommer nog bli en praktelev?

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Asså jag ska inte inkräkta för mycket i er tråd men undrar, hur pinsamt kan man vurpa egentligen? Vurpar inte alla motardförare lite då och då? Vad var så speciellt med din vurpa att det blir en snackis flera månader efteråt? Kan du lära mig, jag har en naturlig fallenhet för att vurpa och kommer nog bli en praktelev?

Det beror nog mer på mig än på vurpan. Det finns väl en eller annan här som har lite att ge igen...:glömdet

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Men ååhh, nu har du ju röjt min förklädnad! Jag var ju på uppdrag, utsänd av spaningsledningen! Nu kommer jag ju inte kunna göra fler djupdykningar under cover! :huvet

Det va inte meningen att röja din identitet, men ville bara göra dig uppmärksam på att spaningsledningen inte alltid år så hemlig som de tror! :D

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)

Om du vill att din vurpa skall bli en snackis. Prova att bada med hojen inför publik. Det kan funka. :D

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
:mad: Man fick ju INTE kommentera det! :mad: Tänk att folk inte kan hålla sig till REGLERNA!! :huvet

Vänta du bara gumman, du ska nog få igen!
:krama

Va nog jag som fick ge igen lite va?? :krama

För att svara på din fråga ang motarder låter det absolut skoj om ngn dåre vill låna ut sin hoj till galna brewdar som oss...beror sen såklart lite merpå var, när, hur...:yoparty

Edit: Fortsätter med listan...

1. Anna
2. Sanna
3.M155E
4.

Last edited:

Tonks

Jamtlandstaus
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
VFR 750F -86
Det där låter ju askul!! Jag e på :yoparty

1. Anna
2. Sanna
3.M155E
4.Tonks
5.

Mad_Skillz

Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Va nog jag som fick ge igen lite va?? :krama

För att svara på din fråga ang motarder låter det absolut skoj om ngn dåre vill låna ut sin hoj till galna brewdar som oss...beror sen såklart lite merpå var, när, hur...:yoparty

1. Anna
2. Sanna
3.M155E
4.

Men lilla flicka sockerdricka... Om nån vill låna ut hojen?
Åk hem och kolla på din balkong ska du ha hjälp att starta den också? :tummenupp
Den fetaste kåtten av dom alla står ju där och väntar på dig!!! :krama

Ok jag vet det sitter inte motard fälgar på men lugn det kommer, ta några djupa andetag och andas lite bara så ska svärmorsdrömmen fixa biffen! :D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Låter väldigt kul och skulle gärna vilja vara med... men hur skillad bör man vara för att kunna vara med? Plockade kortet i oktober... :brinnerup

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati