24e Juli kan ni boka upp för en dag på banan.
Jag vet inte om jag håller med om arrangörsstatusen där, Lasse, men här är tråden om prova-på-dagen vi hade i Örebro i juli 2006.Hej, så det finns en tråd om tråden. Nice.... Jo, jag hade ett läger för tjejer för några år sedan. Det blev väl en trettio stycken om jag minns rätt. (Det finns säkert en gammal tråd om det.) Alla va nöjda och glada efter det lägret.
...
Hörs o syns. //Lasse
24e Juli kan ni boka upp för en dag på banan.
Jag vet inte om jag håller med om arrangörsstatusen där, Lasse, men här är tråden om prova-på-dagen vi hade i Örebro i juli 2006.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108404
Heeeej Lasse! Klart jag inte kan motstå en så fantastisk inbjudan från dig! Toktrimmad 650 och julsånger is da shit! Pepparkakorna kan du ge till de andra flikkorna, så de är snälla hela dagen.Heeej Veronica. Ahhh.... va det du som startade tråden. Minnet sviktar till förmån för en själv när man blir gammal ju. Jag förväntar mig att du kommer o gasar lite. Har 650cc i år som e toktrimmad med extra allt. Med fiiint dubbelpip på. Så det e ju en hoj som du gillar. Jag tar med lite nya julsånger o pepparkakor att muta dig med. Vi ses, för hur skulle du kunna motstå detta??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|