Ladies! Häng med och testa motard!

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
man måste köra fort och få värme i däcken för att inte gå omkul Anna :)

PinkDeLux

DeLux
Gick med
14 Oct 2010
Hoj
2008, Yamaha FZ , 2004 KTM 450 EXC, Honda Stunt Fiddy
Kul initiativ!
Sign me up, jag joinar från Västerås...

Återkom om datum bara. :)

hälsn
Veronika

Elzo

Diva
Gick med
5 Aug 2009
Hoj
Yamaha FZS Fazer
1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi
8. Ullis
9. R5+1
10. Maudan
11. Elzo

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Inget datum än, nån gång i juni skrev dom.
Ni får gärna påminna arrangören, länk finns i mitt första inlägg.

Jag har ingen aning om vilka arrangörerna är ens, jag råkade bara ramla in i en tråd i motardforumet, och så erbjöd jag mig att kolla intresset bland sthlmstjejerna. :)

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ryktet säger att de inte fått tag i någon dränkbar motard, och kan därför inte genomföra tillställningen.:crash

Pussycat

Försök att tämja mig...
Gick med
11 Dec 2009
Hoj
07, Yamaha R1, 97, Honda Fireblade, CBR900RR
Låter lite kul ändå :) Flänger runt lite på diverse resor i Juni, men märker ju om det funkar :) :tuttar

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Ryktet säger att de inte fått tag i någon dränkbar motard, och kan därför inte genomföra tillställningen.:crash

Bara kitta både Anna och hennes motard med ett gäng såna här så är det ingen fara..

Bifogat

• 1110100-1110200%20Rollo%20Simdynor.jpg
    1110100-1110200%20Rollo%20Simdynor.jpg
    37.9 KB · Visningar: 29
Last edited:

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Inget datum än, nån gång i juni skrev dom.
Ni får gärna påminna arrangören, länk finns i mitt första inlägg.

Jag har ingen aning om vilka arrangörerna är ens, jag råkade bara ramla in i en tråd i motardforumet, och så erbjöd jag mig att kolla intresset bland sthlmstjejerna. :)

Om det är Örebrobanan brukar RaceMe arrangera om jag inte har fel?!

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Asså Anna som Sthlms-hallick tycker jag du vårdar listan med intresseanmälningar väldigt dåligt. Jag hittade nog 3st som sagt att de vill med och som du inte satt in på listan.. Skärp dig nu!! :mattias

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Asså Anna som Sthlms-hallick tycker jag du vårdar listan med intresseanmälningar väldigt dåligt. Jag hittade nog 3st som sagt att de vill med och som du inte satt in på listan.. Skärp dig nu!! :mattias

Asså!! Jag försöker bara bevaka min kvinnliga sida liksom! Det betyder att jag helt enkelt inte låtsas om vissa (snygga/snabba/coola) tjejer, men andra tjejer räknas så mycket mer! Ignore mode on! De tjejer som räknas kommer jag för övrigt att hälsa på så här: Aaahhh määhhh GUUUD, HEEEJ gumman, Asså GUD va kul att serej, hur ääär det!! (funderar på att lägga in kindpuss nånstans också *smackmedplutmun* fast antagligen bara om det är nån kille i närheten som ser på, få se hur jag gör med det)

Eller nej, jag skojade nu faktiskt. Vadå lista ditt sturska härke?? Jag är faktiskt chäf här! DU kan skriva lista!

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Hej, så det finns en tråd om tråden. Nice.... :) Jo, jag hade ett läger för tjejer för några år sedan. Det blev väl en trettio stycken om jag minns rätt. (Det finns säkert en gammal tråd om det.) Alla va nöjda och glada efter det lägret.

Jag har haft fullt upp med massa annat. Och har det fortfarande. Vi ska besikta banan nu inför SM-deltävlingen som går den 5e juni. Efter det hade jag tänkt ordna ett tjejläger. Jag va i Karlstad nu i helgen och promotade för motarden. Jag vill nämligen vi ska bli flera. Och helgen före det hade jag det beryktade Valborgslägret. I år verkar det som att det är många nya ansikten. Så det går åt rätt håll.

Nu i helgen ska jag ut och jobba med banan och kommer att träffa övriga klubbkamrater. Jag kommer att prata med dom och komma fram till ett datum. Så efter helgen får ni ett datum.

Hörs o syns. //Lasse

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
CBR 1000 -10
Asså!! Jag försöker bara bevaka min kvinnliga sida liksom! Det betyder att jag helt enkelt inte låtsas om vissa (snygga/snabba/coola) tjejer, men andra tjejer räknas så mycket mer! Ignore mode on! De tjejer som räknas kommer jag för övrigt att hälsa på så här: Aaahhh määhhh GUUUD, HEEEJ gumman, Asså GUD va kul att serej, hur ääär det!! (funderar på att lägga in kindpuss nånstans också *smackmedplutmun* fast antagligen bara om det är nån kille i närheten som ser på, få se hur jag gör med det)

Eller nej, jag skojade nu faktiskt. Vadå lista ditt sturska härke?? Jag är faktiskt chäf här! DU kan skriva lista!

Men asså Anna har du inte snappat upp någonting under den tid vi kännt varandra?!?! :huvet

Efter kindpussen ska man ju vända sig om hastigt, himla med ögonen och genast börja prata skit om den du just hälsade på. Det är så vi tjejer göra HELA tiden! Glöm inte att vända dig om med jämna intervaller och le oskyldigt. Hajja?!?!

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
Hej, så det finns en tråd om tråden. Nice.... :) Jo, jag hade ett läger för tjejer för några år sedan. Det blev väl en trettio stycken om jag minns rätt. (Det finns säkert en gammal tråd om det.) Alla va nöjda och glada efter det lägret.

Jag har haft fullt upp med massa annat. Och har det fortfarande. Vi ska besikta banan nu inför SM-deltävlingen som går den 5e juni. Efter det hade jag tänkt ordna ett tjejläger. Jag va i Karlstad nu i helgen och promotade för motarden. Jag vill nämligen vi ska bli flera. Och helgen före det hade jag det beryktade Valborgslägret. I år verkar det som att det är många nya ansikten. Så det går åt rätt håll.

Nu i helgen ska jag ut och jobba med banan och kommer att träffa övriga klubbkamrater. Jag kommer att prata med dom och komma fram till ett datum. Så efter helgen får ni ett datum.

Hörs o syns. //Lasse

super!! tack för att du engagerar dig Lasse!!:yoparty

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Efter kindpussen ska man ju vända sig om hastigt, himla med ögonen och genast börja prata skit om den du just hälsade på. Det är så vi tjejer göra HELA tiden! Glöm inte att vända dig om med jämna intervaller och le oskyldigt. Hajja?!?!

Jösses, vilken självinsikt! Du sammanfattade hela det kvinnliga släktet. Huvudet på spiken. :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...