BusAnna
ہمیشہ آخ
Hmm låter som de skulle va skoj att se detta spektakel
Lindman, du å din kåtte är oxå välkomna att följa med! Christopher behöver sällis i depån!
Hmm låter som de skulle va skoj att se detta spektakel
Mer regel än undantag att någon la sig lite i gruset när vi körde
man måste köra fort och få värme i däcken för att inte gå omkul Anna
Lindman, du å din kåtte är oxå välkomna att följa med! Christopher behöver sällis i depån!
Ryktet säger att de inte fått tag i någon dränkbar motard, och kan därför inte genomföra tillställningen.
Inget datum än, nån gång i juni skrev dom.
Ni får gärna påminna arrangören, länk finns i mitt första inlägg.
Jag har ingen aning om vilka arrangörerna är ens, jag råkade bara ramla in i en tråd i motardforumet, och så erbjöd jag mig att kolla intresset bland sthlmstjejerna.
Bara kitta både Anna och hennes motard med ett gäng såna här så är det ingen fara..
Om det är Örebrobanan brukar RaceMe arrangera om jag inte har fel?!
Asså Anna som Sthlms-hallick tycker jag du vårdar listan med intresseanmälningar väldigt dåligt. Jag hittade nog 3st som sagt att de vill med och som du inte satt in på listan.. Skärp dig nu!!
Asså!! Jag försöker bara bevaka min kvinnliga sida liksom! Det betyder att jag helt enkelt inte låtsas om vissa (snygga/snabba/coola) tjejer, men andra tjejer räknas så mycket mer! Ignore mode on! De tjejer som räknas kommer jag för övrigt att hälsa på så här: Aaahhh määhhh GUUUD, HEEEJ gumman, Asså GUD va kul att serej, hur ääär det!! (funderar på att lägga in kindpuss nånstans också *smackmedplutmun* fast antagligen bara om det är nån kille i närheten som ser på, få se hur jag gör med det)
Eller nej, jag skojade nu faktiskt. Vadå lista ditt sturska härke?? Jag är faktiskt chäf här! DU kan skriva lista!
Hej, så det finns en tråd om tråden. Nice.... Jo, jag hade ett läger för tjejer för några år sedan. Det blev väl en trettio stycken om jag minns rätt. (Det finns säkert en gammal tråd om det.) Alla va nöjda och glada efter det lägret.
Jag har haft fullt upp med massa annat. Och har det fortfarande. Vi ska besikta banan nu inför SM-deltävlingen som går den 5e juni. Efter det hade jag tänkt ordna ett tjejläger. Jag va i Karlstad nu i helgen och promotade för motarden. Jag vill nämligen vi ska bli flera. Och helgen före det hade jag det beryktade Valborgslägret. I år verkar det som att det är många nya ansikten. Så det går åt rätt håll.
Nu i helgen ska jag ut och jobba med banan och kommer att träffa övriga klubbkamrater. Jag kommer att prata med dom och komma fram till ett datum. Så efter helgen får ni ett datum.
Hörs o syns. //Lasse
Efter kindpussen ska man ju vända sig om hastigt, himla med ögonen och genast börja prata skit om den du just hälsade på. Det är så vi tjejer göra HELA tiden! Glöm inte att vända dig om med jämna intervaller och le oskyldigt. Hajja?!?!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|