Ladies! Häng med och testa motard!

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Men lilla flicka sockerdricka... Om nån vill låna ut hojen?
Åk hem och kolla på din balkong ska du ha hjälp att starta den också? :tummenupp
Den fetaste kåtten av dom alla står ju där och väntar på dig!!! :krama

Ok jag vet det sitter inte motard fälgar på men lugn det kommer, ta några djupa andetag och andas lite bara så ska svärmorsdrömmen fixa biffen! :D

Hehe jo det vet jag väl att den finaste av om alla står på min balkong, men lite drygt att pumpa kotte ända ner till örebro ju, åker hellre gixxran ner då :D är ju hela grejen som lockar förstår du väl? :krama

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Hehe jo det vet jag väl att den finaste av om alla står på min balkong, men lite drygt att pumpa kotte ända ner till örebro ju, åker hellre gixxran ner då :D är ju hela grejen som lockar förstår du väl? :krama

Jaja du tänker så du, det kan ajg väl hålla med om att det inget man drömmer om hehe men annars så har jag ju ställning i mitt garage den är ganska smidig ändå..
Dock kan man inte köra som ett svin på dit vägen om definitivt inget bakjul... STORT minus på den.... :gnissla

Låter väldigt kul och skulle gärna vilja vara med... men hur skillad bör man vara för att kunna vara med? Plockade kortet i oktober... :brinnerup

Det spelar nog ingen rolla alla är nog välkommna nybörjare som proffs!
Det det viktiga är inte hur bra man kör utan att man har kul när man kör! :)

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.

Skillz får köra Kåtten till Örebro! Vi måste ju ha en depåbitch med oss! :tummenupp

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Låter väldigt kul och skulle gärna vilja vara med... men hur skillad bör man vara för att kunna vara med? Plockade kortet i oktober... :brinnerup

Då är du ju den mest lärda av oss alla, vi andra har glömt allt det vi lärde oss på skolan, nu improviserar vi mest. Med varierat resultat.
Klart du ska med. :)

Ja! Visst har såna cowboyboots, kort tight kjol, urringat linne och cowboyhatt? Han kommer bli så söööt! :D

Last edited:

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)

:tummenupp Grattis! Då är du kvalad.

Listan var det oxå man skulle fylla i

1. Anna
2. Sanna
3.M155E
4.Tonks
5. Mirre7
6.

Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag hänger jättegärna på, oroar mej dock lite hur jag ska komma just dit, då jag inte har nån hoj just nu. :gråta Men det kanske löser sig, så jag skriver upp mej ändå!! :) I värsta fall kan jag väl ta tåget dit..!! :näsblod:D

1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder

:banana

trädgårdsola

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2005
Hoj
Honda 450
Ja, bara jag fått ihop och besiktat hojen till dess. Börjar arta sig men jag är inte i mål än.:(
Och bara min axel (skadan som var värst) pallar lite långkörning.:näsblod
Och bara de fixar motarder låga nog åt oss små cheyor. Ska väl inte behöva släpa med mig Jorma att tynga ner fjädringen så jag når ner...?:D

Jag kommer troligtvis att låna ut min motard precis som jag gjorde vid den förra tjejdagen .

Två tjejer kan samsas om min Kawa 450 -10 . Den är låg och handikappanpassad till mig , vanliga reglage . Den passar bäst till små tjejer . Jag är bara 165 cm , stel i kroppen med höftprofes , 61 år . Så om jag kan köra på den så tror jag att det är en perfekt tjejcykel .
Jag kommer att vara med och ge er goda råd .

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
:) Lägger in en intresseanmälan iallafall. :) Är "lite skakigt" på jobbet atm så vet inte hur mycket pengar jag har att röra mej med i den närmaste framtiden. :/

1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Jag hänger jättegärna på, oroar mej dock lite hur jag ska komma just dit, då jag inte har nån hoj just nu. :gråta Men det kanske löser sig, så jag skriver upp mej ändå!! :) I värsta fall kan jag väl ta tåget dit..!! :näsblod:D

Du får väl sitta bakpå nån av oss, det är inget problem.

Ökar på med några som inte fattade det där med lista... :D
1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi
8. Ullis
9. R5+1
10. Maudan

10 pers hittills, kul! Men visst borde det finnas fler tjejer i Stockholm som skulle kunna tänka sig att testa? Även om man kanske vanligtvis åker med ett annat gäng? :krama

Jag kommer troligtvis att låna ut min motard precis som jag gjorde vid den förra tjejdagen .

Två tjejer kan samsas om min Kawa 450 -10 . Den är låg och handikappanpassad till mig , vanliga reglage . Den passar bäst till små tjejer . Jag är bara 165 cm , stel i kroppen med höftprofes , 61 år . Så om jag kan köra på den så tror jag att det är en perfekt tjejcykel .
Jag kommer att vara med och ge er goda råd .

Fantastiskt! Speciellt för oss som välter om man inte når ner med fötterna. :glömdet

Last edited:

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Lista hit och lista dit. Det är väl sånt sekreterare fixar med (läs BusAnna) ;) :hihi

Får vi bara lite värme så vi kan dra igång tjejkörningen så kanske vi kan övertala några fler.

Chrusty

Medlem
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Såld/död? zx-6r -97, senaste köp xt660x
är något datum spikat? jag körde lite på örebrobanan förra året, det var skitkul men svårt..! om det är i början av sommaren har jag nog lite svårt att komma ifrån bebis och mina mjölkstinna tuttar :tuttar och vet inte om jag lyckas komma i skinstället heller... :huvet men om jag kan, så kan jag nog sno med mig sambons två motarder :tungan

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
är något datum spikat? jag körde lite på örebrobanan förra året, det var skitkul men svårt..! om det är i början av sommaren har jag nog lite svårt att komma ifrån bebis och mina mjölkstinna tuttar :tuttar och vet inte om jag lyckas komma i skinstället heller... :huvet men om jag kan, så kan jag nog sno med mig sambons två motarder :tungan

Kul!

Jag ska konferera med RaceMe om ett bra datum, återkommer! :tummenupp

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
ett par trestycken...
Ja, bara jag fått ihop och besiktat hojen till dess. Börjar arta sig men jag är inte i mål än.:(
Och bara min axel (skadan som var värst) pallar lite långkörning.:näsblod
Och bara de fixar motarder låga nog åt oss små cheyor. Ska väl inte behöva släpa med mig Jorma att tynga ner fjädringen så jag når ner...?:D

Hehe nej jag tror inte att det är nån fara motarder är lägre än vanliga crosshojar efter som det mindre fälgar på dom räcker med att du når ner med en fot..
I värsta fall får man väl spela hjälte och gentleman som vanligt hehe :D

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
Bump! Hur går det? blir det något?
Har varit och kört motardlägret nu i helgen, kul som fan :)

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Jo, att det blir av verkar klart, men inte när ännu, de har väl haft fullt upp med det där lägret du var på.
Lånar du ut din hoj? När du ändå följer med som instruktör tänkte jag. Du kan få bli min PT! :tuttar

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Hmm låter som de skulle va skoj att se detta spektakel :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati