Macho Woman
Äppelkäck
Hagster skrev:Eller så åker man till mamma. Det gör jag iaf. Billigt och jävligt gott!
Fast det blir dyrt. Min mamma bor 42 mil bort.
Hagster skrev:Eller så åker man till mamma. Det gör jag iaf. Billigt och jävligt gott!
Macho Woman skrev:Fast det blir dyrt. Min mamma bor 42 mil bort.
Marulc skrev:Ni har missat poängen. Det måste vara fruset så det kan köpas stora förpackningar på willys motsv.
Fiskpinnar och pommes, med ketchup
Tillagas i ugnen , lägg fiskpinnarna och pommesarna på en plåt, stoppa in i ugnen 225 grader, ca 15 min.
Ta ut torka av plåten = ingen disk
Servera!!!
Alltså en billig rätt med "extremt" (en talrik och en gaffel) lite disk!
p.s Gott är det oxå!!!
Eller köttbullarLartes skrev:Man kan även byta ut fiskpinnarna mot hamburgare
KalleBalik skrev:Hur mycket spenderar ni på mat per månad ungefär? Jag brukar hamna på 700-800 spänn.
Neb Jones skrev:Ca 2000 spänn... Äter ofta dubbla middagar!
Ett bra och trevligt tips, jag brukar dela på middagen med kompisar ett par ggr i veckan, det blir roligare och godare att käka då.Willmar skrev:Ett sätt är att lära känna polare som är ensam eller sambo.
Dela på matlagningen, bjud varandra från gång till gång.
Då kan man lyxa till utan att det kostar så mycket, sen har man trevligt med matlagningen/ samt sällskap.
GSXR1100R skrev:Ett bra och trevligt tips, jag brukar dela på middagen med kompisar ett par ggr i veckan, det blir roligare och godare att käka då.
Ungkarlstipset är att köpa en bordsgrill, då kan man fixa rätt mycket käk på ett annorlunda vis, potatis i grillen är smarrigt.
Dragon skrev:Menade inge illa...men penne med bearneisesås låter som något som jag hade dragit mig för att äta...men visst..det är kanske gott.
Emmi skrev:Samma här. Nyttigt och ofta.
Hur klarar man sig på 7-800 kr/mån?
KalleBalik skrev:Vetefan, jag äter ju rätt mycket ändå... tränar typ fyra dagar i veckan, äter väl inte speciellt nyttigt antar jag...mycket euroshopper
Ja, eftersom jag tränar en hel del så käkar jag så nyttigt det är möjligt. Men som sagt, nyttigt mat är DYYR! Lite för dyrt att äta kycklingfilé varje dag.Emmi skrev:Det är nyttig mat som är dyr. Onyttig mat är billigt...
Neb Jones skrev:Ja, eftersom jag tränar en hel del så käkar jag så nyttigt det är möjligt. Men som sagt, nyttigt mat är DYYR! Lite för dyrt att äta kycklingfilé varje dag.
Har fått en massa schysta uppslag här som jag ska prova de närmaste dagarna!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|