Välkommen i klubben... ligger med lunginflamation o hostar satan... Orkar inte klippa en sekund film för tillfället... Så fort jag är på benen igen så ska det fixas.... LOVAR!!
Strålande! Krya på dig!
/Martin
Välkommen i klubben... ligger med lunginflamation o hostar satan... Orkar inte klippa en sekund film för tillfället... Så fort jag är på benen igen så ska det fixas.... LOVAR!!
Ugh! Schyrrigt, hoppas att ni inte har familj bara.
Instämmer har aldrig förstått varför man ska köra som en idiot bland andra på en vanlig väg när det finns baner att tävla på men där blir dom väl frånåkt.
hur kan man jämföra banåka med landsvägsåka??
för övrigt så tävlar jag inte på landsväg o ingen av de andra heller..
Ugh! Schyrrigt, hoppas att ni inte har familj bara.
Men du kör som en idiot det är det jag försöker säga dig. En vacker dag kommer du förstå det hoppas bara att ingen oskyldig människa eller djur kommer till skada för att du kör som du gör på en allmän väg.
=) hörni grabbar ni kör ju som gamla tanter....; ) nu får ni passa er noga för jag klarade teorin idag så till sommaren ska jag köra skinnet av ER!!
Men du kör som en idiot det är det jag försöker säga dig. En vacker dag kommer du förstå det hoppas bara att ingen oskyldig människa eller djur kommer till skada för att du kör som du gör på en allmän väg.
Grattis då tjejen!!
Du har aldrig vridit på rullen på landsväg då?? Stor risk din åsna!
Den här kan inte visas för mycket
Men ta o titta på filmen fårskalle
vad tror du händer om en bil missbedömmer farten ni kör om i.
Du är ju dummare en en åsna om du tror du blir långlivad om du fortsätter köra som du gör.
Eller vem det nu än är som kör.
Säger bara vad JAG tycker om filmerna det får du ta.
Tror grabbarna i lameriders e ganska medvetna om riskerna dom utsätter sig själva och andra för.. Man vet själv hur lätt det e att vrida på lite extra ibland även om jag dock inte ligger i samma liga som dom grabbarna men jag förstår tjusningen i det hela. Bara man kör medvetet även om det e i 290..
Phille hur känns det o titta på oss andra i sommar
Om du nu känner som du gör..
Varför laddar du hem filmerna då ??
Men ta o titta på filmen fårskalle
vad tror du händer om en bil missbedömmer farten ni kör om i.
Du är ju dummare en en åsna om du tror du blir långlivad om du fortsätter köra som du gör.
Eller vem det nu än är som kör.
Säger bara vad JAG tycker om filmerna det får du ta.
Ni har inte funderat på att börja jobba som MC-bud.
Jobba halvtid men få betalt för heltidsarbete.
Blir ju så om man jobbar typ dubbelt så fort som alla andra
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |