Lameriders Filmer

relentless

Medlem
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Rättvik
Hoj
R6RR 2008
MERA FILMER!!!!!!!!!!!!!! Fyfan vad film2 va skön. Det är vad jag kallar fortåka. Så mycket roligare att se en extra hoj på vägen framför. De två andra bakom kanske skulle försöka köra om lite också så blir det ännu bättre film :)

/M


börjar man "tävla" händer olyckor men jag tror jag förstår hur du menar :tummenupp

Kul film:tummenupp

Vad var det för förstalåt i andra filmen?

//Ash


låten heter "when your heart stops breathing" med bandet +44 (medlemmar från blink 182) de två andra låtarna är från bandet killswitch engage o sista låten e stockholmsbandet concrete society
 
Last edited:

flex

Ny medlem
Gick med
12 Aug 2004
Ort
åkersberga
Hoj
k-5
Ja de e ju ett fritt land vi lever i o de e bra att du har en åsikt den respekterar
jag, de som jag tycker e kul att de alltid ska jämföras mellan gatåkning o banåkning

I min värld så går detta inte att jämföra på ngt vis, de e så olika åkstilar
jag tycker de e så jävla kul o åka hoj att bara kunna sätta sig på hojjen efter jobbet, utan att hålla på o åka typ 20 mil för att kunna köra på bana o lasta hojj o packa grejjer osv.

Men ja tycker de skitkul o köra bana när man väl e där, o de ggr så har jag utan att höja mig själv aldrig blivit ifrånåkt av de såkallade åka bana ofta folket men ja åker man mot tex Zuber så blir de nog jobbigt:D
De beror ju vem man jämför sig me.

Sen de här me att åka 300 på bakhjulet är inte så svårt de skulle nog de flesta här på sporthoj klara av de e ju bara o gasa:D

Obs de e kul att höra så mycket skitsnack om tex Fyrsten som bara kan köra raktfram på gata osv eeh va de inte han som typ körde skiten ur alla i rookie 1000 meen han eju en gatåkare han skaju inte kunna köra sådär fort vi kör ju faktiskt roadracing o då e vi automatiskt gudar på att åka hoj:D :D
Närsomhelst,varsomhelst,hursomhelst på vadsomhelst ska jag hänga av dig lika hårt som i fjol MR E......hahahahaha....in my dreams.....:tummenupp
 

MR.E

Guest
:tuttar
Närsomhelst,varsomhelst,hursomhelst på vadsomhelst ska jag hänga av dig lika hårt som i fjol MR E......hahahahaha....in my dreams.....:tummenupp

Hörrudu nu e de så här Tycker du börja se lite tunn ut:D

Se nu till att ta dig träningsverket så ska ja visa herrn hur man bränner bort
kaggen o lovehandles e de så att du inte sköter dig på träningsverket när ja ser på, så spänner ja upp min extremt grova bröstbringa o använder din hoj som biceps hantel :tummenupp :tummenupp eeehhhh inte kanske

föressten vi ska gasa hårt i sommar:yoparty :tuttar
 

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Täby
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
:tuttar

Hörrudu nu e de så här Tycker du börja se lite tunn ut:D

Se nu till att ta dig träningsverket så ska ja visa herrn hur man bränner bort
kaggen o lovehandles e de så att du inte sköter dig på träningsverket när ja ser på, så spänner ja upp min extremt grova bröstbringa o använder din hoj som biceps hantel :tummenupp :tummenupp eeehhhh inte kanske

föressten vi ska gasa hårt i sommar:yoparty :tuttar

Eller som vi brukar säga "Bröst o bringa, som en cornflakes flinga"... :arsele
 

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Täby
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
Grattis då tjejen!! :yoparty

tackar så mycket!

hur går det själv då? får du nåt gjort eller sitter du och pillar navelludd när du borde klippa filmer?!? =)

Just nu pluggar jag Juridik o självskydd mest hela dagarna på polisskolan... Så man är ganska död när man kommer hem på kvällarna... Men kanske tar ett ryck i helgen... Lovar inget... bäst så.. :yoparty
 

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Citat:
Inskickat av MR.E

Obs de e kul att höra så mycket skitsnack om tex Fyrsten som bara kan köra raktfram på gata osv eeh va de inte han som typ körde skiten ur alla i rookie 1000
Karlskoga 1 vinst och 1 andra plats efter galningen från Ööööööörebro!!:tungan



/Fürstenhoff.

vem var galningen från örebro?
 

MR.E

Guest
Så att säga att jag "körde skiten" av alla andra det året är nog årets överdrift!! :pannkyss

/Fürstenhoff.[/QUOTE]


Jaja du låg i allafall i toppen o smiskade :tummenupp
o de anser jag helt ok för att vara en enl vissa en gatåkare som bara kan köra rakt fram:D :yoparty
 

Pake

Proffs
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Täby
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 -01
En sån som inte kan tugga tuggummi och gå samtidigt? :hihi


Nu ska vi inte ha fördommar här inte... :arsele
Alla Ordningsvakter är inte Belgien Blue monster med IQ som en plastpåse....

O Lovar att jag ska göra ett ryck i helgen med film, har till o med ryckt upp mig o "nästan" fixat hemsidan igen...
 

Nicotin

Guest
Nu ska vi inte ha fördommar här inte... :arsele
Alla Ordningsvakter är inte Belgien Blue monster med IQ som en plastpåse....

O Lovar att jag ska göra ett ryck i helgen med film, har till o med ryckt upp mig o "nästan" fixat hemsidan igen...


Toppen speed_love...:tummenupp :D

Jag har laddat baren med pilsner och annan god dricka..:yoparty
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
Nu ska vi inte ha fördommar här inte... :arsele
Alla Ordningsvakter är inte Belgien Blue monster med IQ som en plastpåse....

O Lovar att jag ska göra ett ryck i helgen med film, har till o med ryckt upp mig o "nästan" fixat hemsidan igen...

ammen nu bha :) vill seeeeeeeeeeeeee:huvet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top