Lansering av ny RR-satsning

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Så mina vänner, nu är det bestämt. Tills någon fysiskt hindrar mig eller mutar mig mycket så har jag nu bestämt mig för att ta licens, lösa säsongs-tävlingskort och sedan ställa upp som mutbar Krash och/eller "hindra andra att komma om"-objekt.

Tanken är lika enkel som god: Du vill ha din rival satt ur stridbart skick? Betala mig så lovar jag att han/hon klotat innan varv 3.
Du behöver "The winning edge", men vågar inte turbokonvertera hojen? Nemas problemas. Jag hindrar effektivt din nemisis att köra förbi mig i varv efter varv. Jag är så sjukt långsam att blåflagga kommer vara mitt mellannamn!

Så, ställ er nu i kö. Vem vill ha bort vem?

/Freppa - Krash & Burn

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Självklart!

1 Förare kostar XXX tusen
2-3 förare ger 10% rabatt per förare
4-6 förare ger 15% rabatt
Hela startfältet kostar lite extra.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fy helvite... en till dåre på banan :skrämd välkommen i klubben då :hej

Ingen depå kommer att glömma 2004 :öl

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
McB: Tänker du köra 600? Behöver du en partner? Tjejerna tillåter oss ju inte att vara med i Team "MadMachoBitch" annat än som paraplypojkar. Vi skulle kunna heta "McFreppa & Co" (Undertitel "Killing in the name of"

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Rookie 1000, bra. Då slipper jag dig, men Chrille och Nr:18 kan få välbehövlig hjälp. Tycker lite synd om Xeno, Camilla och Zoulfly dock. :skrämd

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Freppa skrev:
McB: Tänker du köra 600? Behöver du en partner? Tjejerna tillåter oss ju inte att vara med i Team "MadMachoBitch" annat än som paraplypojkar. Vi skulle kunna heta "McFreppa & Co" (Undertitel "Killing in the name of"

Japp, 600 är min klass. MrGooFy har också anmält sitt intresse, men det är ju inget hinder. Kan "McFrooPy" vara något? :D

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
McB skrev:
Rookie 1000, bra. Då slipper jag dig, men Chrille och Nr:18 kan få välbehövlig hjälp. Tycker lite synd om Xeno, Camilla och Zoulfly dock. :skrämd

Xeno, Camilla åker inte r1000 nästa år, och förmodligen in sålfly heller. Men Chrille och Nr:18 sköter nog kraschandet alldeles på egen hand ;)

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
oFFkeFF skrev:
Xeno, Camilla åker inte r1000 nästa år, och förmodligen in sålfly heller. Men Chrille och Nr:18 sköter nog kraschandet alldeles på egen hand ;)

Just det ja, de klassar upp. Men då lär också de behöva hjälp. Freppa, se till att muta dig till en A-licens, så kan du torpedera NSBK-förare också.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Härligt Freppa! Änltligen kommer du ut ur garderoben och visar ditt rätta jag. Kommer du ihåg vad jag sade om resan? Alla som påbörjar den slutar på samma ställe. Om tre år har du ingen gathoj. Ring Mattias på en gång och anlita honom som mekaniker så är lyckan gjord. Jag har hört att han är lättflirtad just nu. Vifta lite med ett andrahandskontrakt så ska du nog se att han sitter lika vackert som en hund. Om du vill ha någon att titta i Biltemakatalogen tillsammans med så är det bara att slå en signal.

- "Här. *pekar* En treliters oljekanna att tanka bensin med måste du ha. Det har alla."

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Teddy skrev:
.....

- "Här. *pekar* En treliters oljekanna att tanka bensin med måste du ha. Det har alla."

OK har femliters vettu, funkar bättre med stora hojar.

Men Biltemas däcksjärn är livsviktiga!! ....och montagehandskar! .....och buntband!!

Last edited:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
OK, har femliters vettu, funkar bättre med stora hojar.

Men Biltemas däcksjärn är livsviktiga!! ....och montagehandskar! .....och buntband!!

Samma utrustning som madame kerstin :confused: :eek: :skrämd :D

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Nope... Helga är totalt okänd.

Freppa, vad blir det för hoj. Önskemål?

Det finns MÅNGA att välja på.

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Om jag skall vara seriös i 3 sekunder så finns det nu fler alternativ. Att det blir två hojar, det står redan klart. Jag vägrar ge upp gatåkat.

Alternativ 1: En billig i 600-klassen.
Alternativt 2: En billig i 750-klassen.
Alternativ 3: Köpa exempelvis Nr:18's skrot (;)).
Alternativ 4: Köpa en Gixxer1000 -03 som gathoj, kitta den för cirka 20' med krashkåpor, puckar och allt annat skoj man kan hitta (fälgar exempelvis) och sedan köra med den.

Alternativ 3 känns lite väl seriöst med tanke på att jag är en sopa på att köra, så hojens potential sätter inte hindren. Alternativ 4 är det roligaste alternativet, men inte vettigt någonstans. Sedan är jag ju inte känd för att vara helt normal....

Om jag skulle ÖNSKA mig en hoj, skulle det vara en gixxer750.

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Kör du på alternativ 4 så är du ännu dummare än vad jag har trott hittils. Det är inte ekonomiskt försvarbart att kitta en gathoj och köra bana med den, det har Farbror Chrille sagt.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...