McB skrev:Kör du på alternativ 4 så är du ännu dummare än vad jag har trott hittils. Det är inte ekonomiskt försvarbart att kitta en gathoj och köra bana med den, det har Farbror Chrille sagt.
Och han har helt rätt där.
McB skrev:Kör du på alternativ 4 så är du ännu dummare än vad jag har trott hittils. Det är inte ekonomiskt försvarbart att kitta en gathoj och köra bana med den, det har Farbror Chrille sagt.
Alternativ 3 är bäst, men då får du skynda dej, det finns fler intressenterFreppa skrev:Om jag skall vara seriös i 3 sekunder så finns det nu fler alternativ. Att det blir två hojar, det står redan klart. Jag vägrar ge upp gatåkat.
Alternativ 1: En billig i 600-klassen.
Alternativt 2: En billig i 750-klassen.
Alternativ 3: Köpa exempelvis Nr:18's skrot ().
Alternativ 4: Köpa en Gixxer1000 -03 som gathoj, kitta den för cirka 20' med krashkåpor, puckar och allt annat skoj man kan hitta (fälgar exempelvis) och sedan köra med den.
Alternativ 3 känns lite väl seriöst med tanke på att jag är en sopa på att köra, så hojens potential sätter inte hindren. Alternativ 4 är det roligaste alternativet, men inte vettigt någonstans. Sedan är jag ju inte känd för att vara helt normal....
Om jag skulle ÖNSKA mig en hoj, skulle det vara en gixxer750.
Freppa skrev:....
Om jag skulle ÖNSKA mig en hoj, skulle det vara en gixxer750.
oFFkeFF skrev:Och han har helt rätt där.
Chrille skrev:Så Klart!
oFFkeFF skrev:Och han har helt rätt där.
McB skrev:Han har sina stunder...
Nr:18 skrev:Alternativ 3 är bäst, men då får du skynda dej, det finns fler intressenter
Freppa skrev:...Jag vägrar ge upp gatåkat...
Chrille skrev:Perfekta rejshojar för Freppa som tror att han kommer köra gata lär vara
Lilltösen - inte hört något pris än
Paltes Fulkawa - 20k
Nr18 - drygt 40 berorende på utrustning??
Dyrare än så bör det inte vara första säsongen. Köper du hoj för 20-40 så kommer din sommar som RR-wannabe bli förhållandevis billig.
I övrigt har Teddy rätt i allt han säger. Den här gången....
Freppa skrev:... Henric körde väl R6 förra året?
Freppa skrev:...
Chrille: Henric körde väl R6 förra året?
Freppa skrev:Vem är Palte? Och vad är det för Kawwa? Och varför sitter jag naken framför tangentbordet på jobbet? Det är frågor jag vill ha svar på Chrille! NU!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |