Madhonda skrev:Håller precis på att försöka övertala Socker-Conny till att bli min förste mek.. men han vill hellre åka till fjällen o fiska..!!
Rutinerad, öltörstig å framförallt snabb mek finns här, du kan få köpa över mig
/B
Madhonda skrev:Håller precis på att försöka övertala Socker-Conny till att bli min förste mek.. men han vill hellre åka till fjällen o fiska..!!
Teddy skrev:Ho ho ho, ap ap ap, low punch! En attack från gnällbältet. Lägg ner nu, det här kommer bara att bli obehagligt för dig själv. Vem var det som kämpade sig runt Gåsen på 1:19 i somras? Jag promenerar snabbare. Det var synd att jag inte var där för att förnedra dig. Allt du hade fått känna var lukten av min tvåtaktsolja från Biltema, the smell of your defeat. Vänta bara. Nästa år är your ass mine. Nä förresten. Arshlet får du behålla själv. Jag ska ha din skalp. Du och jag runt Sviestad.
Visst är det underbart med en klass som har så mkt socialt kompetenta deltagare(eller nått) så det t.o.m. räcker till åt en o annan korpåkare och även nån fjuniårGSXR1100R skrev:Den mest sociala klassen är R-1000 utan snack, sen kan tvitaktarna och fjollmopparna säga vad dom vill, Tjocki-1000 äger
Madhonda skrev:Nja... lugn i stormen.... jag tror en 600:a skulle passa mig bättre. (mad = pyggig)
Har fått för mig att Bladen på nåt sätt är i största laget för riktigt snabb kurvtagning... och att jag med en 600:a skulle kunna kapa lite tid. Fast ärligt talat så har jag ALDRIG klockat mig själv på bana. Jag kör säkert på 1.40 tider på Åsen...
Håller precis på att försöka övertala Socker-Conny till att bli min förste mek.. men han vill hellre åka till fjällen o fiska..!!
Han är säker på att jag skulle bli varvad 1 siljard ggr. Vilket förtroende va..!??
Nåja.... man kanske helt enkelt inte måste meka så mycket.
Grrr.... jag blir sömnlös av allt detta "fantiserande"..
Bj.O.rn skrev:Rutinerad, öltörstig å framförallt snabb mek finns här, du kan få köpa över mig
/B
GSXR1100R skrev:Skaffa en otrimmad R-600 och ha kul
Om du kör i R-600 klassen så kommer du garanterat inte sist, det dräller av kamakzie piloter som kör av i första kurvan, jag kommer att köra R-1000 nästa år nu när jag fått ordning på du vet vad.Madhonda skrev:Japp.... det är det som är planen...!!!!!!
Man måste ju inte va bäst... bara man har kul..!! o inte kommer helt jävla sist...!!
Tjing!!
Madhonda skrev:Bra där....!! jag fixar lots of bira.... o du mekar... ja för all del, jag kan va hantlangare oxå.
Får väl hålla lite koll på konsumtionsgraden bara...
Madhonda skrev:Har fått för mig att Bladen på nåt sätt är i största laget för riktigt snabb kurvtagning... och att jag med en 600:a skulle kunna kapa lite tid. Fast ärligt talat så har jag ALDRIG klockat mig själv på bana. Jag kör säkert på 1.40 tider på Åsen...
Macho Woman skrev:FREPPA ÄR ETT KAPITALISTISKT SVIN!!!
Fy fan, vad jag är avundsjuk på folk som har pengar och kan göra vad de vill. Så tröstlöst. Vet inte om jag ska ta livet av mig eller sälja min kropp och själ för att tjäna pengar. Jaja, vad är väl en rr-karriär i Rookie 600. Den är antagligen alldeles hopplös, dötrist och alldeles UNDERBAR!
Nu ska jag lägga mig i hängmattan i mörkret och fundera över mina hopplösa framtidsdrömmar. *hjärtesorg*
Chrille skrev:Äh Jenny, du får göra som oss andra - Jobba ihop pengarna. Chockerande nog!
Det finns en anledning att medelålder på oss aktiva ligger runt trettio.....
Jag vet ytterst få aktiva utanför fjunior som inte har flera års yrkesaktiv liv bakom sig innan karriären började....
Så är det.
Macho Woman skrev:FREPPA ÄR ETT KAPITALISTISKT SVIN!!!
Fy fan, vad jag är avundsjuk på folk som har pengar och kan göra vad de vill. Så tröstlöst. Vet inte om jag ska ta livet av mig eller sälja min kropp och själ för att tjäna pengar. Jaja, vad är väl en rr-karriär i Rookie 600. Den är antagligen alldeles hopplös, dötrist och alldeles UNDERBAR!
Nu ska jag lägga mig i hängmattan i mörkret och fundera över mina hopplösa framtidsdrömmar. *hjärtesorg*
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |