Lansering av ny RR-satsning

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Madhonda skrev:
Håller precis på att försöka övertala Socker-Conny till att bli min förste mek.. men han vill hellre åka till fjällen o fiska..!! :rolleyes:

Rutinerad, öltörstig å framförallt snabb mek finns här, du kan få köpa över mig :)

/B

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Teddy skrev:
Ho ho ho, ap ap ap, low punch! En attack från gnällbältet. Lägg ner nu, det här kommer bara att bli obehagligt för dig själv. Vem var det som kämpade sig runt Gåsen på 1:19 i somras? Jag promenerar snabbare. Det var synd att jag inte var där för att förnedra dig. Allt du hade fått känna var lukten av min tvåtaktsolja från Biltema, the smell of your defeat. Vänta bara. Nästa år är your ass mine. Nä förresten. Arshlet får du behålla själv. Jag ska ha din skalp. Du och jag runt Sviestad.

Hej Teddy, mig kommer du ju ihåg ;)
Vi ses troligen på banorna nästa är. Det finns ju en möjlighet att en av våra R1 or blir ersatt med banhoj :) Måste ju ha nya Teamskåpbilen till något :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
GSXR1100R skrev:
Den mest sociala klassen är R-1000 utan snack, sen kan tvitaktarna och fjollmopparna säga vad dom vill, Tjocki-1000 äger :rock
:fakta Visst är det underbart med en klass som har så mkt socialt kompetenta deltagare(eller nått) så det t.o.m. räcker till åt en o annan korpåkare och även nån fjuniår ;)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Madhonda skrev:
Nja... lugn i stormen.... jag tror en 600:a skulle passa mig bättre. (mad = pyggig) :7peta

Har fått för mig att Bladen på nåt sätt är i största laget för riktigt snabb kurvtagning... och att jag med en 600:a skulle kunna kapa lite tid. Fast ärligt talat så har jag ALDRIG klockat mig själv på bana. Jag kör säkert på 1.40 tider på Åsen... :skrämd :rodnar

Håller precis på att försöka övertala Socker-Conny till att bli min förste mek.. men han vill hellre åka till fjällen o fiska..!! :rolleyes:
Han är säker på att jag skulle bli varvad 1 siljard ggr. :D Vilket förtroende va..!?? :brynad

Nåja.... man kanske helt enkelt inte måste meka så mycket.

Grrr.... jag blir sömnlös av allt detta "fantiserande"..

Eftersom du väljer R-600 och är tjej så är mekandet inga problem, du kommer att få mer hjälp än du behöver, hade du valt tvitakt så hade alla mekaniker flytt sin kos, en Rookiemek gillar att meka lite lagomt och dricka massor av :öl

Skaffa en otrimmad R-600 och ha kul :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bj.O.rn skrev:
Rutinerad, öltörstig å framförallt snabb mek finns här, du kan få köpa över mig :)

/B

Bra där....!! :tummenupp jag fixar lots of bira.... o du mekar... ja för all del, jag kan va hantlangare oxå.

Får väl hålla lite koll på konsumtionsgraden bara... :öl :öl :hej

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Madhonda skrev:
Japp.... det är det som är planen...!!!!!!

Man måste ju inte va bäst... bara man har kul..!! o inte kommer helt jävla sist...!! :rolleyes:

Tjing!!

:squid
Om du kör i R-600 klassen så kommer du garanterat inte sist, det dräller av kamakzie piloter som kör av i första kurvan, jag kommer att köra R-1000 nästa år nu när jag fått ordning på du vet vad.

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Madhonda skrev:
Bra där....!! :tummenupp jag fixar lots of bira.... o du mekar... ja för all del, jag kan va hantlangare oxå.

Får väl hålla lite koll på konsumtionsgraden bara... :öl :öl :hej

Öl är gott på dagen å skojj på kvällen.. Har snurrat runt i depåns hårda skola i tre år nu utan att min lever pajjat.. eller att jag har fyllmekat alltför jävligt..

Sanningen att säga leks det med tanken att själv köra full säsong nästa år.. problemet stavas som vanligt pengar..

/B

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Madhonda skrev:
Har fått för mig att Bladen på nåt sätt är i största laget för riktigt snabb kurvtagning... och att jag med en 600:a skulle kunna kapa lite tid. Fast ärligt talat så har jag ALDRIG klockat mig själv på bana. Jag kör säkert på 1.40 tider på Åsen... :skrämd :rodnar

Jag kan med säkerhet påstå att du kan sänka den tiden med minst 20 sekunder om du gasar liiiite till och bromsar bara liiiite senare. Du har redan ett snyggt flyt i körningen, vilket jag har för mig att jag har sagt tidigare. :öl

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
FREPPA ÄR ETT KAPITALISTISKT SVIN!!! :gråta

Fy fan, vad jag är avundsjuk på folk som har pengar och kan göra vad de vill. Så tröstlöst. Vet inte om jag ska ta livet av mig eller sälja min kropp och själ för att tjäna pengar. Jaja, vad är väl en rr-karriär i Rookie 600. Den är antagligen alldeles hopplös, dötrist och alldeles UNDERBAR!

Nu ska jag lägga mig i hängmattan i mörkret och fundera över mina hopplösa framtidsdrömmar. *hjärtesorg*

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Äh Jenny, du får göra som oss andra - Jobba ihop pengarna. Chockerande nog!

Det finns en anledning att medelålder på oss aktiva ligger runt trettio.....

Jag vet ytterst få aktiva utanför fjunior som inte har flera års yrkesaktiv liv bakom sig innan karriären började....

Så är det.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Macho Woman skrev:

Fy fan, vad jag är avundsjuk på folk som har pengar och kan göra vad de vill. Så tröstlöst. Vet inte om jag ska ta livet av mig eller sälja min kropp och själ för att tjäna pengar. Jaja, vad är väl en rr-karriär i Rookie 600. Den är antagligen alldeles hopplös, dötrist och alldeles UNDERBAR!

Nu ska jag lägga mig i hängmattan i mörkret och fundera över mina hopplösa framtidsdrömmar. *hjärtesorg*

Ähh du som flyttat till fjollträsk kan ju tjäna en hacka på pisk & smick, öppna en liten S&M shop där alla feta juppisar kan få spanking av fröken MW :whip

Vem har inte drömt om att få komma till hos skolfröken :slicka

Medelålders män med feta plånböcker ställ er i kö, snart öppnas Sado Macho Womans pisk & smisk klinik...

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Äh Jenny, du får göra som oss andra - Jobba ihop pengarna. Chockerande nog!

Det finns en anledning att medelålder på oss aktiva ligger runt trettio.....

Jag vet ytterst få aktiva utanför fjunior som inte har flera års yrkesaktiv liv bakom sig innan karriären började....

Så är det.

Jag jobbar, är 35 å har halvhyfsad lön, är det nån som tror att hamntricks funkar eller är jag kanske för gammal? :eek:

Dä ä dyyyyrt å leva..

/B

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Macho Woman skrev:

Gör något åt din situation istället för att gnälla - köp en trisslott. :whip

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...