Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kawakex skrev:
2517780 Idag när jag kom hem från jobbet, hade jag fått en jättefin ros och ett brev, han vill försöka igen!!!!!!!!???????!!!!!! men han är bortrest i helgen

*suck*
"Han vill försöka igen"?!
Jag hade nog snarare tolkat det som:
"- Han är kåt igen men orkar inte ragga på krogen ytterligare en helg!"

100 spänn på att trådstartaren sitter i samma(eller sämre) sits igen innan nyår.
Någon som sätter emot?

Kawakex skrev:
2518083
..men förlåter man sig själv om man inte försöker igen.

Förlåter du dig själv om du går på hans svammel och blir bränd ytterligare en gång?! :va

Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Lam-Kaka skrev:
2517988 KK = Väldigt dumt förslag... Antingen kommer hon till slut falla för kk´t eller kk faller för henne = Antingen blir hon sönder trasad eller kk´t. Det är vad jag har upplevt ivarjefall när jag har sätt mäniskor som har haft kk m.m

kk trasar sönder mer än gör nytta.

Hon sa ju själv att hon gillar att ha sex. Ser det inte mer lämpligt att ha det med sin f.d pojkvän som uppenbarligen utnyttjar henne.

Att har en KK kan vara hälsosamt om man har rätt mental inställning till det. Alltså...man vill ha njutning och naken hud, :tomten men slippa anpassa sig och räta in sitt liv efter någon annan. Vad är det för fel med det?? Visst egoistiskt...men det är väl bättre att vara öppen med det än att lura någon stackare.

Och det är klart, vill man gifta sig och dona till det så är det väl inget bra alternativ. Men det kanske beror lite på vart man befinner sig i livet.

//M

korvgubbe skrev:
2523607 Förlåter du dig själv om du går på hans svammel och blir bränd ytterligare en gång?! :va

Precis....släpp taget, ha jävligt ont ett tag och gå vidare i livet.!!!!

Det är nåt jag INTE begriper, nämn en jävla sak som gör att man fortsätter jaga någon som inte vill ha en. Verkar inte klokt i mina öron. Det finns ju siljarder pojkar att tråna efter.

Ibland får man helt enkelt inse att man är besegrad. Och ibland är det svårt att veta skillnaden på om det är en trasig självkänsla man är ute efter att laga....eller om man verkligen har samma känslor kvar och vägrar att ge upp.

Ja...detta är en neverending story och vi människor är funtade såhär.

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
:va hur e vi människor funtade egentligen...

fan va man känner igen sig asså...

o ja dedär me o försöka igen, tror de e för han e kåt.. tror jag möjligen kanske litegrann pytte pytte pytte känner igen mig där :rolleyes:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag tänker inte komma med några tips och trix. Det är ditt liv Kexet och bara du vet hur du bäst hanterar det, ingen annan.

Kärlek kan både vara bra och dålig. Men viktigast av allt, ifall det nu är bra dårå, ta vara på det ni har. Innan det är försent.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Ville bara säga till alla som har följt denna tråden, vi ska försöka igen vi har sagt förlåt båda och pratat ut och ska ge det en chans till, jag känner mig faktiskt väldigt lycklig för detta, lite ledsen över allt som hänt dock man det är inte en dans på rosor jämt. Ville också passa på och tacka för allas stöd.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kawakex skrev:
2530031 Ville bara säga till alla som har följt denna tråden, vi ska försöka igen vi har sagt förlåt båda och pratat ut och ska ge det en chans till, jag känner mig faktiskt väldigt lycklig för detta, lite ledsen över allt som hänt dock man det är inte en dans på rosor jämt. Ville också passa på och tacka för allas stöd.

MEN SHIT!.. okey jag ska hålla käft för jag håller på likadan.. men fan flicka..LÄGG NER!!!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Kawakex skrev:
2530031 Ville bara säga till alla som har följt denna tråden, vi ska försöka igen vi har sagt förlåt båda och pratat ut och ska ge det en chans till, jag känner mig faktiskt väldigt lycklig för detta, lite ledsen över allt som hänt dock man det är inte en dans på rosor jämt. Ville också passa på och tacka för allas stöd.

Lycka till :)

Archan

Evolving...
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
-
Kawakex skrev:

Kom bara inte dragandes med skiten sen när det gått åt h-vete igen.
Lycka till ;)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Lagom kul om killen e hojåkar själv & håller till på SH. Jag skulle bli måttligt glad om min kille la ut en jäkla spamtråd på Sh om vårt förhållande.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ullis skrev:
2530732 Lagom kul om killen e hojåkar själv & håller till på SH. Jag skulle bli måttligt glad om min kille la ut en jäkla spamtråd på Sh om vårt förhållande.

Ok.. jag lägger ut våran historia på minhast.se istället!

Kawakex skrev:

Lycka till..

Du är välkommen med ytterligare en snyfttråd om säg en par månader!

Madhonda skrev:
2523629 Hon sa ju själv att hon gillar att ha sex. Ser det inte mer lämpligt att ha det med sin f.d pojkvän som uppenbarligen utnyttjar henne.

Att har en KK kan vara hälsosamt om man har rätt mental inställning till det. Alltså...man vill ha njutning och naken hud, :tomten men slippa anpassa sig och räta in sitt liv efter någon annan. Vad är det för fel med det?? Visst egoistiskt...men det är väl bättre att vara öppen med det än att lura någon stackare.

Och det är klart, vill man gifta sig och dona till det så är det väl inget bra alternativ. Men det kanske beror lite på vart man befinner sig i livet.

//M

Detta är nog först gången jag inte håller med dig.. :confused:

En KK för mig är aldrig ok..

Last edited:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kawakex skrev:

Damn, nu har ju inte vi andra en chans alls ju - så blir man inte "kompis" med folk.

Tips: Lägg inte ut en snyftartråd till sen när ni särar på varandra om nu så sker, folket här kommer hugga rätt hårt med "vad var det jag sa"skiten....

Hoppas ni blir lyckliga nu i alla era kvarvarande dagar! :pannkyss

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Bikerbitch skrev:
2531979 Ullis, en sån kille skulle du ju aldrig skaffa! :näsblod

Förmodligen inte. Men OM jag skulle lyckas ramla över nåt dyligt, då skulle han få smaka på en Dansk skalle alá Arai.

Så var den sagan slut :arsele

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Ullis skrev:
2532080 Förmodligen inte. Men OM jag skulle lyckas ramla över nåt dyligt, då skulle han få smaka på en Dansk skalle alá Arai.

Så var den sagan slut :arsele

Ha.. är du lika hård i sängen :va Stackars kille som träffar dig isf..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar