2518094 Det kommer bara bli värre jag har kört din pojkväns stil, jag har varit i samma skit. Jag förstår honom. Man vill ha det, samtidigt som man bara ser problemen. Man ser ingen framtid men man vill inte vara utan någon som bryr sig. Det är helt enkelt för kallt utanför dörren. Man gör inte det där extra man hoppas nästan på att den andra ska göra slut på det. Samtidigt spelar man hela tiden på gamla känslor och behov. Man glömmer ibland och gör det där som x vill samtidigt som man egentligen inte vill. Men för att inte bli glömd gör man det endå. Man vill ha närhet fast man inte vill endå, det är jäkligt svårt att förklara. Jag tänker inte ta parti i denna fråga men mitt råd är att innan det är för sent och ni gör nått ni kommer att ångra är att ni går skilda vägar. Du kommer att känna en lust att ringa när du hängt i dig x antal cl med sprit. Han med, det kommer vara skit jobbigt att trycka No på telefonen men gör det. Gör er själv en tjänst och lägg ner innan det är för sent. Allt ni gör är att förlora viktig tid i livet, ni kommer att ånga att ni inte la den på annat. Jag vill verkligen inte låta som en döds profet men som du beskrivit det hela finns bara ca 1-5 år av smärta kvar, gå ut och inse att det finns andra som gör dig lika glad där ute. För min egen del skulle jag gjort slut på det för flera år sedan, istället sitter jag med ett problem som inte kan lösas. Snälla för er egen skull gå skilda vägar
björn