Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Nursey skrev:
2518118 :klappar..det är så sant att det gjorde ont :)
Jag slösade bort massor av tid så..gör inte samma misstag.

Det är så konstigt att man inte såg det då. Så här i efterhand ångrar man bara, försöker att inte vara bitter över minna val men vissa saker borde man gjort anorlunda. Där av är jag glad om en annan mäniska inte gör samma mistag som jag gjort. Sen är det väldigt svårt att förmedla känslor över www

björn

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Jovesst en ros e la en fin gest, men låt honom sakna dig på riktigt ett tag, så som du saknar honom. Först då tror jag du kan få en fingervisning om hurvida han är värd att satsa på eller inte, det är ju upp till dig. Men han måste få kämpa lite för att förtjäna dig, annars kommer han ta dig förgivet och inte uppskatta dig så som du borde bli uppskattad.

Även om det kanske känns svårt så kan jag nästan lova dig att du kommer hitta någon ny, någon bättre i framtiden. Der handlar bara om att våga släpa taget om det man känner till för att söka efetr det som man inte vet om än.

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Kawakex skrev:
2514164 Hur gör man då?:)

Man hittar kärleken igen, för nån annan... eller så drar man ut me hojen hehe... brukar dra ut me hojen när jag är arg eller tjurig eller ledsen eller nåt... det funkar faktiskt...:)

Kia

Guest
_h2o skrev:
2519170 Man hittar kärleken igen, för nån annan... eller så drar man ut me hojen hehe... brukar dra ut me hojen när jag är arg eller tjurig eller ledsen eller nåt... det funkar faktiskt...:)

Men vad gör man på vintern när hojjen är avställd..?? :va

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Kia skrev:
2519269 Men vad gör man på vintern när hojjen är avställd..?? :va

Då bultar man på en turbo på hojen så man får 300 bakhjulshästar, sen när snön ligger som tjockast kan man torrköra... PPPPPSSSHhhhhyyyyysss WRRRAMMMMM PPPPPSSSHYYYYYY och spotta ner hela intstrumenten.

Sen till sommarn e allt frid å fröjd igen..:tungan

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
i stället för att skriva av sig här som jag tänkt... skriver nog jag hellre till min syster!!

0scar

Guest
Kawakex skrev:
2517780 Idag när jag kom hem från jobbet, hade jag fått en jättefin ros och ett brev, han vill försöka igen!!!!!!!!???????!!!!!! men han är bortrest i helgen

gumman, skit i honom...!! han kan ju uppenbarligen inte ge dig det du behöver, och gör dig mer olycklig än lycklig. som du håller på nu, och klamrar dig fast vid alla halmstrån knäcker bara dig! det tar kål på dina känslor för honom... rätt som det är, vaknar du upp och har honom kvar, men upptäcker att du faktiskt inte vill ha honom längre...

ta vara på dig själv och ditt självförtroende, han är uppenbarligen inte värt dig!

och ja, det finns finare killar... släpp lite på kraven och bredda din vy lite så hittar du någon som gör dig grymt pirrig igen :p

:yoparty

LILAB

Väntar...
Gick med
29 Mar 2006
Hoj
KTM 450 EXC/SM
björn.e skrev:
2518094 Det kommer bara bli värre jag har kört din pojkväns stil, jag har varit i samma skit. Jag förstår honom. Man vill ha det, samtidigt som man bara ser problemen. Man ser ingen framtid men man vill inte vara utan någon som bryr sig. Det är helt enkelt för kallt utanför dörren. Man gör inte det där extra man hoppas nästan på att den andra ska göra slut på det. Samtidigt spelar man hela tiden på gamla känslor och behov. Man glömmer ibland och gör det där som x vill samtidigt som man egentligen inte vill. Men för att inte bli glömd gör man det endå. Man vill ha närhet fast man inte vill endå, det är jäkligt svårt att förklara. Jag tänker inte ta parti i denna fråga men mitt råd är att innan det är för sent och ni gör nått ni kommer att ångra är att ni går skilda vägar. Du kommer att känna en lust att ringa när du hängt i dig x antal cl med sprit. Han med, det kommer vara skit jobbigt att trycka No på telefonen men gör det. Gör er själv en tjänst och lägg ner innan det är för sent. Allt ni gör är att förlora viktig tid i livet, ni kommer att ånga att ni inte la den på annat. Jag vill verkligen inte låta som en döds profet men som du beskrivit det hela finns bara ca 1-5 år av smärta kvar, gå ut och inse att det finns andra som gör dig lika glad där ute. För min egen del skulle jag gjort slut på det för flera år sedan, istället sitter jag med ett problem som inte kan lösas. Snälla för er egen skull gå skilda vägar

björn

Tja vad ska man egentligen säga, kan bara hålla med...
Har ganska nyligt varit i samma situation, det är inge roligt eller lätt alls.
Men så här i efterhand känns det nog som om man gjort rätt in bryta upp, om det än inte är lätt att göra.
Finns trots allt en hel del känslor och funderingar kvar ändå.
Men som sagt allt blir lättare med tiden även om det inte känns så.

TomasG

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Vit/Röd R1:a 09:a
Kawakex skrev:
2513349 Han lämnade mig för en och en halv månad sen, jag har jagat sen dess, det enda han säger är att han inte vet vad han vill och jag har helt enkelt tröttnat på att jaga utan resultat, det blir ju inte bättre.

Hur vore det om du la ner hälften av den energin du la ner på honom på att jaga mig istället...

Jag har stabil ekonomi, eget boende nära stan, tränar 5 dar i veckan, rena svärmorsdrömmen.. ;-)

Dark_Messenger

Guest
TomasG skrev:
2523163 Hur vore det om du la ner hälften av den energin du la ner på honom på att jaga mig istället...

Jag har stabil ekonomi, eget boende nära stan, tränar 5 dar i veckan, rena svärmorsdrömmen.. ;-)
Jissses, here we go again. :rolleyes:

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Så hela denna snyfttråd slutade med att han hängde blommor på dörren, du gick på det & kör vidare i samma spår...:va

Tyckte du verkade vettig där ett tag.

TomasG skrev:
2523163 Hur vore det om du la ner hälften av den energin du la ner på honom på att jaga mig istället...

och det där är ju bara tragiskt...:näsblod

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
HönaPower skrev:
2523376 Så hela denna snyfttråd slutade med att han hängde blommor på dörren, du gick på det & kör vidare i samma spår...:va

Tyckte du verkade vettig där ett tag.
Fortsättning följer garanterat. Tyvärr.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Långa farbron skrev:
2514927 1.Bryt ihop.
2.Sup och ragga runt (gå till moppedoktorn och få penecelin).
3.Yra omkring och intala dig själv att mår bäst genom att vara själv.
4.Bli bitter.
5.Hata det motsatta könet.
6.Sup lite till.
7.Träffa någon ,som alltid visar sig vara nästan rätt (i 2 månader).
8.Kasta ut mr nästan-rätt (har var ju faktiskt dum i hela huvudet).
9.Upprepa steg 2-6 (dock borde du lärt dig något av doktorn vid detta laget).
10.Hjälp en flyktig vän att montera ett handfat.
11.Stanna över natten,för att aldrig mer sova i din lägenhet.
12.Flytta in.
13.Lev ett lyckligt liv med trädgården full av hojar (och en toastol på trädgårsgången) 2 katter och en skraltig Honda Civc -88.

Hmm.....är det nu vi fick LF:s liv sumerat tro. :va

Så kan det gå minsann.!! :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati