Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Kawakex skrev:
2517780 Idag när jag kom hem från jobbet, hade jag fått en jättefin ros och ett brev, han vill försöka igen!!!!!!!!???????!!!!!! men han är bortrest i helgen
Se där, där kom "samvetesbuketten" också.

Edit: Han vill nog försäkra sig om att du inte är ute o hittar på nåt rajtantajtans i helgen. På måndag är nog allt som vanligt igen.

Last edited:

Archan

Evolving...
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
-
HanneZ skrev:
2517788 Se där, där kom "samvetesbuketten" också.

Edit: Han vill nog försäkra sig om att du inte är ute o hittar på nåt rajtantajtans i helgen. På måndag är nog allt som vanligt igen.

Hårt som det må vara så är det dagens sanning. Att han manipulerar dig för sitt liv är ju ganska uppenbart för en utomstående.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Madhonda skrev:
2515496 Nää...men en inofficiel!! :tungan

Äh...vi är bara som killar i allmänhet..!! :rolleyes:

Skaffa en kk som du INTE är kär i om det är sex du behöver. Dumt att blanda ihop det. Du blir bara utnyttjad...och detta kärlekskrig kommer du uppenbarligen inte att vinna.

För det är ju vad det är....kärlek alltså...ett krig och en maktkamp. Man vill inte förlora och man fortsätter kriga även om man inte har någon bra strategi.

//Mad

KK = Väldigt dumt förslag... Antingen kommer hon till slut falla för kk´t eller kk faller för henne = Antingen blir hon sönder trasad eller kk´t. Det är vad jag har upplevt ivarjefall när jag har sätt mäniskor som har haft kk m.m

kk trasar sönder mer än gör nytta.

Kawakex skrev:
2517780 Idag när jag kom hem från jobbet, hade jag fått en jättefin ros och ett brev, han vill försöka igen!!!!!!!!???????!!!!!! men han är bortrest i helgen

Släp taget om honom......vill han värkligen ha kvar dig så ska han anstränga sig mera...

Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Paradoxy skrev:
2518037 KK är kkul
Om båda är med på det kanske, men sex utan känslor är i regel rätt trist då kan man ha kul själv utan komplicerat tjaffs om den ena blir kär.:arsele

Silverryggen

S-BACK MOTARDS
Gick med
15 Jun 2003
Hoj
Suzuki GSXR 7/11 -90 TURBO 247hk/210Nm KTM 525 EXC Motard/Enduro
Kawakex skrev:
2518065 Om båda är med på det kanske, men sex utan känslor är i regel rätt trist då kan man ha kul själv utan komplicerat tjaffs om den ena blir kär.:arsele

Tillåt mig...:mattias

Sex är en (naturlig) påföljd av känslor, inte tvärtom...

Kalla mig torr men det är dagens sanning..

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Nursey skrev:
2518077 Hur känner du dig nu gumman?
Tack, lite bättre av det enkla skäl att han vill försöka igen?????? Vad gör man. Man får som man vill inte är man nöjd för det, för mycket har sagts, men förlåter man sig själv om man inte försöker igen. Ska iaf på sporthojsfestenn i kristianstad i morgon.:yoparty

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Kawakex skrev:

Det kommer bara bli värre jag har kört din pojkväns stil, jag har varit i samma skit. Jag förstår honom. Man vill ha det, samtidigt som man bara ser problemen. Man ser ingen framtid men man vill inte vara utan någon som bryr sig. Det är helt enkelt för kallt utanför dörren. Man gör inte det där extra man hoppas nästan på att den andra ska göra slut på det. Samtidigt spelar man hela tiden på gamla känslor och behov. Man glömmer ibland och gör det där som x vill samtidigt som man egentligen inte vill. Men för att inte bli glömd gör man det endå. Man vill ha närhet fast man inte vill endå, det är jäkligt svårt att förklara. Jag tänker inte ta parti i denna fråga men mitt råd är att innan det är för sent och ni gör nått ni kommer att ångra är att ni går skilda vägar. Du kommer att känna en lust att ringa när du hängt i dig x antal cl med sprit. Han med, det kommer vara skit jobbigt att trycka No på telefonen men gör det. Gör er själv en tjänst och lägg ner innan det är för sent. Allt ni gör är att förlora viktig tid i livet, ni kommer att ånga att ni inte la den på annat. Jag vill verkligen inte låta som en döds profet men som du beskrivit det hela finns bara ca 1-5 år av smärta kvar, gå ut och inse att det finns andra som gör dig lika glad där ute. För min egen del skulle jag gjort slut på det för flera år sedan, istället sitter jag med ett problem som inte kan lösas. Snälla för er egen skull gå skilda vägar

björn

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Stoppsladd skrev:
2516494 Jo viss men båda åker suzuki. Har blå svart ställ med lite vitt i. Liknande skog i bakgrunden och ungefär samma placering på vägen. Å så samma pose då.

Men ja e ju en pajjas oxå.... :tungan :D
:jäs igen!

AndreasNo skrev:
2516498 femtielva stycken varje timme som åker en hoj på ödsliga skogsvägar o drar den posen... så tar nån en bild.. japp japp :tungan :tungan
:blah

duckie skrev:
:jäs igen igen.

Ullis skrev:
2516647 Så sant Sladden, jag reagerade också....likt Jokern som fan. Har inte bara att göra med hoj & ställ. Det är hela hållningen & helheten i sej.
:jäs Är det bra eller dåligt att vara lik denna "joker"?

dubbel:jäs

Edit: Hoppas innerligen att det löser sig väl för kawasakikakan!

:pannkyss

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kawakex skrev:
2518083 Tack, lite bättre av det enkla skäl att han vill försöka igen?????? Vad gör man. Man får som man vill inte är man nöjd för det, för mycket har sagts, men förlåter man sig själv om man inte försöker igen. Ska iaf på sporthojsfestenn i kristianstad i morgon.:yoparty

Gå på festen o ha det superkul :) men..äh jag kan inte säga något som kommer att ändra din åsikt..du måste komma till slutsatserna själv.

Men att din lycka hänger på om han "väljer" dig är fel..jag har varit där..faller dit emellanåt..fan vad det gör ont!!! Den lyckan du känner när han bestämt att ge det en chans till..är skör..den hänger liksom på honom..låt den inte göra det. Du är värd mer än att vara beroende av det.
Hoppas lyckan varar :krama

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
hållundan skrev:
2518101 :jäs igen!

:blah

:jäs igen igen.

:jäs Är det bra eller dåligt att vara lik denna "joker"?

dubbel:jäs

Edit: Hoppas innerligen att det löser sig väl för kawasakikakan!

:pannkyss
Kex. Jag är ett kex, ett sånt där dubbelt rån med citron emellan.:tungan

Nursey skrev:
2518111 Gå på festen o ha det superkul :) men..äh jag kan inte säga något som kommer att ändra din åsikt..du måste komma till slutsatserna själv.

Men att din lycka hänger på om han "väljer" dig är fel..jag har varit där..faller dit emellanåt..fan vad det gör ont!!! Den lyckan du känner när han bestämt att ge det en chans till..är skör..den hänger liksom på honom..låt den inte göra det. Du är värd mer än att vara beroende av det.
Hoppas lyckan varar :krama
Tack för omtanken, det värmer mer än du anar.:)

Last edited:

MikkE

Guest
Jo, man känner igen det där. Älskar en tjej fortfarande otroligt mkt, men vet att det inte kommer att funka. Mest pga av åldersskillnaden :( Hon 11 år äldre än mig..
Men den som väntar på något gott... :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Kawakex skrev:
2518112 Kex. Jag är ett kex, ett sånt där dubbelt rån med citron emellan.:tungan

Tack för omtanken, det värmer mer än du anar.:)
Okej. Jag hopper än mer att det löser sig om du uttalar kex som tjecks istället för, som andra säger, kex. Kkex.

Tjekcs.

:krama :pannkyss

Nu sliiiip, i fem timmar. :3freak

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Varför är han velig då? Kan det vara så att kexet har pratat med bebisar i telefon och är sugen på en bebbe, men han är tveksam?
Andra sidan av historien tack!

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
björn.e skrev:
2518094 Det kommer bara bli värre jag har kört din pojkväns stil, jag har varit i samma skit. Jag förstår honom. Man vill ha det, samtidigt som man bara ser problemen. Man ser ingen framtid men man vill inte vara utan någon som bryr sig. Det är helt enkelt för kallt utanför dörren. Man gör inte det där extra man hoppas nästan på att den andra ska göra slut på det. Samtidigt spelar man hela tiden på gamla känslor och behov. Man glömmer ibland och gör det där som x vill samtidigt som man egentligen inte vill. Men för att inte bli glömd gör man det endå. Man vill ha närhet fast man inte vill endå, det är jäkligt svårt att förklara. Jag tänker inte ta parti i denna fråga men mitt råd är att innan det är för sent och ni gör nått ni kommer att ångra är att ni går skilda vägar. Du kommer att känna en lust att ringa när du hängt i dig x antal cl med sprit. Han med, det kommer vara skit jobbigt att trycka No på telefonen men gör det. Gör er själv en tjänst och lägg ner innan det är för sent. Allt ni gör är att förlora viktig tid i livet, ni kommer att ånga att ni inte la den på annat. Jag vill verkligen inte låta som en döds profet men som du beskrivit det hela finns bara ca 1-5 år av smärta kvar, gå ut och inse att det finns andra som gör dig lika glad där ute. För min egen del skulle jag gjort slut på det för flera år sedan, istället sitter jag med ett problem som inte kan lösas. Snälla för er egen skull gå skilda vägar

björn
Tack för rådet, så svårt bara.:)

General E skrev:
2518126 Varför är han velig då? Kan det vara så att kexet har pratat med bebisar i telefon och är sugen på en bebbe, men han är tveksam?
Andra sidan av historien tack!
Nä ingen bebbe än. Jag ska ut o se världen. Vi är känslomänniskor båda, blir lätt sårade, jag har väl lättare för att hänga kvar bara.

Last edited:

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Kawakex skrev:
2518065 Om båda är med på det kanske, men sex utan känslor är i regel rätt trist då kan man ha kul själv utan komplicerat tjaffs om den ena blir kär.:arsele

Gillar din syn på saker o ting :tummenupp , ha så kul på sporthojs festen :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar