Ledsen

Status
Ej öppen för fler svar.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Som man brukar säga; det är bara att bryta ihop och komma igen!
Bröt själv upp från ett över 7 år långt förhållande för snart ett år sedan. Svårt att få tag på lght så vi bodde ihop i 4 månader efter det tagit slut. Det är inget jag rekomenderar :rolleyes: Gick väl ganska bra ändå. Även om vi sov i samma säng så var vi inte inär varandra och gjorde inget från dagen det tog slut, förrutom kramar för att trösta. Trodde inte att det skulle ta slut, kollade på hus o så... det var väl det som fick oss att tänka till.

Att vi lyckats förbli vänner känns ändå väldigt tacksamt, han har ju varit en stor del av mitt liv och är fortfarande den som känner mig bäst och som jag kan prata med. Anledningen till det är nog att det tog slut innan vi började hata varandra och ingen av oss är sådana som skriker och bråkar. Försökt behandla varandra med respekt. Bra att det tog slut innan det blev huslån, förlovning, kottar...

Vet inte vad jag skulle komma fram till men det var nog att känner man att det inte är helt rätt, att det inte kommer fungera att hålla på som man gör resten av livet, då är det lika bra att avsluta det innan man själv blir sårad eller sårar i onödan för att man hållt fast för länge!

Det känns verkligen skit i början, går runt och mår dåligt, har ont i magen, rädd att börja gråta närsom helst, "kommer aldrig träffa någon så bra igen" men tro det eller ej, livet går vidare och det kommer kännas bättre :)

Lycka till och var rädd om dig!! Dig har du bara en av, men av killar finns det fler. Ingen förtjänar att må dåligt i ett förhållande :krama

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kawakex skrev:
2514376 jag får ut o rasta hojen. Synd bara att det är höst och det är nu man tänder levande ljus och gullar under täcket.

Men nu får du väl ändå sluta att självömka dej....börjar bli väl mycket.

Bryt ihop & gå vidare. Det lär inte vara första gången i livet det händer....så vänj dej.

/// Ullis :cdevil

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2514558 Men nu får du väl ändå sluta att självömka dej....börjar bli väl mycket.

Bryt ihop & gå vidare. Det lär inte vara första gången i livet det händer....så vänj dej.

/// Ullis :cdevil

:pannkyss du är så snäll så, men du har en poäng..varför gråta över spildmjölk?

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Kakan skrev:
2514626 :pannkyss du är så snäll så, men du har en poäng..varför gråta över spildmjölk?

För att man mår bättre om man får gråta över spild mjölk även om det inte hjälper.

GsxrAbuser skrev:
2514273 Får jag testa att skicka till dej förrst? :tråkad

Vill du få tag i Kawakexet så blir det en omväg :hihi

Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Kawakex skrev:
2514054 Jag vet, hatar ju att jag är så svag och tänd framför allt, behöver sex mer när jag känner att det går utför. Men jag ska försöka vara stark.:)

Varför stannar du hos en kille som inte vill ha dig? Han har ju uttryckligen sagt att ni inte har ett förhållande! Måste ju finnas andra du kan bo hos, familj vänner etc.

Jag har själv varit i din sits, du kan knulla honom 100 gr till, han kommer inte bli ihop med dig igen för det. Bara att inse fakta. Sanningen gör ont, men du måste fatta det innan du kan bli hel igen.

När mitt ex dumpade mig på ett inte så schysst sätt rasade hela min värld för jag gick in i väggen samtidigt. Nu 10 månader senare har jag fattat så mkt som man vägrade se just då. Jag är glad för att vi inte är ett par idag då vi verkligen inte passade ihop, och jag mådde inte bra med honom.

Han var med mig när det passade honom fram tills han skaffade sin nya flickvän. Man är patetisk och blind ibland, men nu får du öppna ögonen. Livet är orättvist!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
1.Bryt ihop.
2.Sup och ragga runt (gå till moppedoktorn och få penecelin).
3.Yra omkring och intala dig själv att mår bäst genom att vara själv.
4.Bli bitter.
5.Hata det motsatta könet.
6.Sup lite till.
7.Träffa någon ,som alltid visar sig vara nästan rätt (i 2 månader).
8.Kasta ut mr nästan-rätt (har var ju faktiskt dum i hela huvudet).
9.Upprepa steg 2-6 (dock borde du lärt dig något av doktorn vid detta laget).
10.Hjälp en flyktig vän att montera ett handfat.
11.Stanna över natten,för att aldrig mer sova i din lägenhet.
12.Flytta in.
13.Lev ett lyckligt liv med trädgården full av hojar (och en toastol på trädgårsgången) 2 katter och en skraltig Honda Civc -88.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Nu har vi iofs fått en något partisk framställning av ditt problem men om det nu är som du beskriver det så är din kille dum i skallen.. Att gå och dra ut på det som han gör är fanemej värre än att vara otrogen. I mångas ögon är du förmodligen en drömtjej - något som man sällan finner på krogen. :pannkyss

För egen del så tar jag det jäkligt lugnt med seriösare förhållanden numera. Visst saknar man "tryggheten" och självkänslan man fick från att ha ett förhållande men när det väl går åt skogen känns det hårt.. som f-n..

Folk säger hela tiden att jag kommer hitta den rätta och bla bla bla, men just nu vet jag varken ut eller in. Polarna säger allt som oftast att jag med mitt utseende inte borde ha något problem att hitta en tjej.. eller hur.. verkar vara något missförstånd att tjejer gillar vältränade killar - observera vältränade - inte Beckham/Zlatan..

Det som gång på gång slår mig är hur jäkla lågt man är villig att gå för att ha lite kul. Senast häromdan hade jag ihop det med en tjej som haft ett förhållande i 4 år.. det här händer OFTA och inte är det jag som bjuder in till dans.. Ska jag känna mig uppskattad, utnyttjad eller kanske bara patetisk?

Shit, vilka problem man har.. och jag har inte ens fyllt 22.. :confused: Kommer att dö gammal, ensam och med skavsår på tjönet...

Klargöranden:
Sitter på jobbet och har tråkigt :argpådato
Detta är ingen kontaktannons
Nej.. jag försöker inte ragga på kexet, även om hon nu är ett lämpligt "objekt"..

Thomas.B

Growing
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
Retta
RMT_Racing skrev:
2514974tjejer gillar vältränade killar - observera vältränade - inte Beckham/Zlatan..

Där har du fel, ALLA brudar vill ha en riktigt stor kille en gång i sitt liv :D
Det många inte orkar är när dom förstår tiden som går ner i livsstilen. Tacka vet jag dom få förstående brudarna... och fitness flickor :p

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Minimal skrev:
2515204 Där har du fel, ALLA brudar vill ha en riktigt stor kille en gång i sitt liv :D
Det många inte orkar är när dom förstår tiden som går ner i livsstilen. Tacka vet jag dom få förstående brudarna... och fitness flickor :p
Det kostar att ligga på topp, det är sedan gammalt.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Minimal skrev:
2515204 Där har du fel, ALLA brudar vill ha en riktigt stor kille en gång i sitt liv :D

Haha.. det där med "en gång i sitt liv" är det jag upplever sådär 2-3ggr/månad. Mao in, ut, sprut, slut :tummenupp

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Biturbo skrev:
2513662 Alltid så rätt! Har du någon officiell fanclub eller något?

Nää...men en inofficiel!! :tungan

t-rex skrev:
2513874 I knew it! Kvinnor är onda!!

Äh...vi är bara som killar i allmänhet..!! :rolleyes:

Kawakex skrev:
2514054 Jag vet, hatar ju att jag är så svag och tänd framför allt, behöver sex mer när jag känner att det går utför. Men jag ska försöka vara stark.:)

Skaffa en kk som du INTE är kär i om det är sex du behöver. Dumt att blanda ihop det. Du blir bara utnyttjad...och detta kärlekskrig kommer du uppenbarligen inte att vinna.

För det är ju vad det är....kärlek alltså...ett krig och en maktkamp. Man vill inte förlora och man fortsätter kriga även om man inte har någon bra strategi.

//Mad

Last edited:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Madhonda skrev:
2515496 ....
För det är ju vad det är....kärlek alltså...ett krig och en maktkamp. Man vill inte förlora och man fortsätter kriga även om man inte har någon bra strategi.

//Mad

Nej så fan heller.

Kärlek är inte ett krig och en maktkamp. Det är däremot en jävla kamp att hitta den riktiga kärleken bland all status, fåfänga och makthunger så det är jäääävligt viktigt att hålla isär begreppen.

Vägra ha maktkamper i ditt förhållande. Det hörs väl ändå vad sjukt det är?

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Chrille skrev:
2515511 Kärlek är inte ett krig och en maktkamp. Det är däremot en jävla kamp att hitta den riktiga kärleken bland all status, fåfänga och makthunger så det är jäääävligt viktigt att hålla isär begreppen.

Vägra ha maktkamper i ditt förhållande. Det hörs väl ändå vad sjukt det är?

Jo...men jag menar på ett andligt stadie...!!! Det märks mest när det håller på att ta slut. Lixom!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar