lek imorrn?

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Biifer skrev:
Visst! :tummenupp
Men varför vänta så länge skolan börjar väll inte fören den 18e? Jag föreslår att vi träffas i brostugan på onsdag??? Om det är någon som kan då vill säga!

Brostugan :zpy

Poliser Glidare Flygande besiktning

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
I onsdags var det inga poliser där! :fakta
Sen så duger det som samlingspungt! Vi kunde ju mötas där och sedan köra lite galet inne i stan! Kanske äta några hamburgare på sveavägen.... Och sedan dra till någon "hemlig" plats är vi kan öva lite stunts! :rock

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Biifer skrev:
Kunde vi inte sammlas några galningar på våra 125or typ ida lördag?? Typ in stockholmstrackterna??? Jag bor ju norr om stockholm men vi kunde kanske glida lite strax söder om eller varför inte inne i storstan! Jag orkar ju inte köra hur långt som hellst så om vi kunde mötas på halva vägen vore det underbart!

jag kan imorrn.. :)

edit: idag... hmm (lördag)

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Ja har asså ingen som hellt koll på vad det finns för trevliga ställen söder om stan! :confused: :confused:

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Söder om stockholm... hmmm...

Jag vet! Tranås!!! :D

"Ta södra utfarten, sen åker du bara 25mil söderut så ser du mig vid vägkanten..." :D

Jag väntar på er... kommer ni snart eller? :crash

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Tyvär kan ja inte komma idag! Men Vad sägs om att träffas några stycken imorn eftermiddag/kväll och åka lite??

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Biifer skrev:
Tyvär kan ja inte komma idag! Men Vad sägs om att träffas några stycken imorn eftermiddag/kväll och åka lite??

jag är på!! :tummenupp men jag ska upp halv 6 så jag måste vara hemma innan 5 :p så hinner jag sova en halvtimma :D

några fler?

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Vi kan väll träffas någon stans i södertälje!?!? Vid typ 4 halv 5 någon gång??? Sen kan vi åka lite och käka på donken kanske sen åka lite på kvällen oxå! Någon som har en bra karta på va det finns för kul i södertälje???

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Svara sanbbt någon! För om det ska bli någe måste ja åka typ nu! Så om det inte är någon som svarar sticker ja till uppsala istället! :fakta

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Biifer skrev:
Svara sanbbt någon! För om det ska bli någe måste ja åka typ nu! Så om det inte är någon som svarar sticker ja till uppsala istället! :fakta

blir nog bara du och jag isåfall, jag ska åka å bada en sväng nu... men isåfall kl 6 i södertälje eller nå sånt

jag vet inga höjdarvägar, men ett ställe man kan leka på iaf...

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Olle skrev:
blir nog bara du och jag isåfall, jag ska åka å bada en sväng nu... men isåfall kl 6 i södertälje eller nå sånt

jag vet inga höjdarvägar, men ett ställe man kan leka på iaf...
Måste tyvär avboka nu! Jag måste vara barnvackt! :zpy Laga mat o så jag kan tyvär inte komma :( Men Vi kan väll sätta upp en ordenklig träff typ nära helg! Det blir roligare om vi är några stycken!

Olle

....................
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nissan Cherry Turbo -85
Biifer skrev:
Måste tyvär avboka nu! Jag måste vara barnvackt! :zpy Laga mat o så jag kan tyvär inte komma :( Men Vi kan väll sätta upp en ordenklig träff typ nära helg! Det blir roligare om vi är några stycken!

absolut, så gör vi!

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
Olle skrev:
absolut, så gör vi!
Ja tycker att vi sätter upp lördag redan nu innan alla hinner boka upp sig! Så lördagen 16/8 i södertälje någonstans! Blir det 125 rejs!!! Så till alla er med 125a KOM DIT!!! Ge förslag på exakt var man kan träffas!!!

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha