Någon som ska dit??? Funderar på att åka dit men jag tycker det är lite långt att åka ensam bara för att se på blackrace! Någon som vill föjla med???rs #41 skrev:ja e på om de blir i sthlm de ju Blackrace i jordbro på onsda annars............![]()
Jag drar nog dit med skåpet.Biifer skrev:Någon som ska dit??? Funderar på att åka dit men jag tycker det är lite långt att åka ensam bara för att se på blackrace! Någon som vill föjla med???
Ja men det är ju inte fören på lörda! Fast det är ju värsta bajsvädret! Ska fan regna på lörda o sönda oxå! Kanske vi ska träffas ida istället?Olle skrev:va faan ska ni dit å göra??
biiiifer och coola_adriana, ni ska till södertälje!!!![]()
Nisse Järnet skrev:Jag drar nog dit med skåpet.
Biifer skrev:Ja men det är ju inte fören på lörda! Fast det är ju värsta bajsvädret! Ska fan regna på lörda o sönda oxå! Kanske vi ska träffas ida istället?
Va? Nej tjänstebilen...CayLe skrev:Skåpet som i TCC?
Låter bra!RGmaniac skrev:Vi säger så här......Söndag om vädret tillåter kl 16:30-17:00 sammling vid Jet (moraberg/Södertälje)........Äter något och åker neråt Trosa hållet ev. och svinar på passande ställe
SuyndNisse Järnet skrev:Fan att hojen inte funkarAnnars hade jag kommit och gjort lite 12
r
Men det är väl inte sista gången antar jag!
Nisse Järnet skrev:Fan att hojen inte funkarAnnars hade jag kommit och gjort lite 12
r
Men det är väl inte sista gången antar jag!
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |