Någon som ska dit??? Funderar på att åka dit men jag tycker det är lite långt att åka ensam bara för att se på blackrace! Någon som vill föjla med???rs #41 skrev:ja e på om de blir i sthlm de ju Blackrace i jordbro på onsda annars............
Jag drar nog dit med skåpet.Biifer skrev:Någon som ska dit??? Funderar på att åka dit men jag tycker det är lite långt att åka ensam bara för att se på blackrace! Någon som vill föjla med???
Ja men det är ju inte fören på lörda! Fast det är ju värsta bajsvädret! Ska fan regna på lörda o sönda oxå! Kanske vi ska träffas ida istället?Olle skrev:va faan ska ni dit å göra??
biiiifer och coola_adriana, ni ska till södertälje!!!
Nisse Järnet skrev:Jag drar nog dit med skåpet.
Biifer skrev:Ja men det är ju inte fören på lörda! Fast det är ju värsta bajsvädret! Ska fan regna på lörda o sönda oxå! Kanske vi ska träffas ida istället?
Va? Nej tjänstebilen...CayLe skrev:Skåpet som i TCC?
Låter bra!RGmaniac skrev:Vi säger så här......Söndag om vädret tillåter kl 16:30-17:00 sammling vid Jet (moraberg/Södertälje)........Äter något och åker neråt Trosa hållet ev. och svinar på passande ställe
Suynd Va e det som e fel på den?Nisse Järnet skrev:Fan att hojen inte funkar Annars hade jag kommit och gjort lite 12r Men det är väl inte sista gången antar jag!
Nisse Järnet skrev:Fan att hojen inte funkar Annars hade jag kommit och gjort lite 12r Men det är väl inte sista gången antar jag!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|