Lelleträffen 2007

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag åker 11:00 från Nynäs.


Dal-Mausen

OM jag nu bokar om min biljett så kanske vi kan snacka lite skit på färjan över då? Jag har ingen hoj, men får låna en på Lelleträffen! Jag är sååå jävla glad och tacksam! :tummenupp Fast jag vet inte vad det är jag ska köra än, haha..
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Mina pengar tog slut (är student) så Lelleveckan sket sig för mig fastän jag står med på listan :mad: Nästa år kanske...
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Snacka med Marlene ikväll & hon berättade eländet. Fast enligt videoversionen var det ena benet du brutit på flera ställen & sedan ett krossat skulderblad. Vilket som suger hårt både med tanke på tidpunkten på året & din rörlighet....vilken borde vara näst intill obefintlig.

Tycker synd om dej på riktigt. Kryapådejkram & säg till när du är så frisk att även du är beredd att kunna hitta en oliv i ditt urinprov ;)

/// Ullis

Jo, foten är byten på flera ställen, men skuldran ska "bara" vara spräckt.. har dock inte sett någon bild på det.
jag ska försöka bli så pigg att jag kan komma ner, men som det ser ut nu så blir jag hemma, tack Stefan och Milla för eran omtanke och jag tror stefan ljuger... du nyckter på lelle!!! HA!!
Har i allefall fixat rullstol om jag kommer=)

Puss på er!!!!
 

Dal-Mausen

Knäskrap året om
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Dalarna
Hoj
R6 '06 Förstörd av Pundar-granne. + 2 1/4 Häst + WR450 '04 + 2 DvärgSchnauzrar
Nu klockan 01:02 körde jag in mitt projekt i cykelförrådet.:tummenupp

Milla: -Vad ska vi snacka för skit på färjan då?

Dal-Mausen
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Nu klockan 01:02 körde jag in mitt projekt i cykelförrådet.:tummenupp

Milla: -Vad ska vi snacka för skit på färjan då?

Dal-Mausen


Grattis till R-6an! :)

Måååste vi bestämma det nu? Isåntfall är det din uppgift att ta med dig protokollet så vi kan följa det sen då! :tungan

Egentligen borde jag väl veta vem du är, när du är en Wheelers..:gnissla
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Nu har jag bestämt mig, det blir ditresa måndag den 11/6 kl 11.00. Nog för att det fanns många mc-platser kvar på båten, men ska ingen mer än jag och Dal-Mausen åka från Nynäs då?

Längtar som faaan nu, och det är hela två veckor kvar! Hoppas på samma gryma väder som förra året! :yoparty
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Om det är någon som önskar en plats på Lelle veckan ons-sön så har jag en som ja troligen inte kommer kunna använda mig av:huvet
Det är båt biljett me hoj plats samt tält plats på kneipbyn. Pm:a vid intresse.:)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top