Lennartsson raceway motardanpassas..

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
En hög med YamahaYZor men nu även en R6-08....
Ska allt försöka hitta upp nästa helg, men det är ju VM i cross här ner då... så jag har besluts ångerst.. köra hos er på lördag, vM på söndag:confused:

Party i Udevalla lördag kväll med glöm inte det...hehe

Ska köra lite vid 18 tiden i kväll om nån e sugen..... Om inte regnet hinner hit vill säga...

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Party i Udevalla lördag kväll med glöm inte det...hehe

Ska köra lite vid 18 tiden i kväll om nån e sugen..... Om inte regnet hinner hit vill säga...

Klart det blir! JS-foto 6 , kim 333, andreas dygd & hans mek Jonas ska festa också :yoparty så visst blir det party! Skiter i körning i helgen och går på dricken istället. Nu jävlar blir det fylle race i Uddevalla!:D

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
Klart det blir! JS-foto 6 , kim 333, andreas dygd & hans mek Jonas ska festa också :yoparty så visst blir det party! Skiter i körning i helgen och går på dricken istället. Nu jävlar blir det fylle race i Uddevalla!:D

Jag är där redan fredag morgon å sätter tält åt Honda.. Så hoppas vi ses redan fredag kväll.... Bor väl på kampingen nånstans.... Du?

liljekvist

www.mxwheel.se
Gick med
25 Jun 2003
Hoj
flera
Jag är där redan fredag morgon å sätter tält åt Honda.. Så hoppas vi ses redan fredag kväll.... Bor väl på kampingen nånstans.... Du?
Jag bor hemma ;) har bara 30-40 min till Uddevalla. Så det blir nog jätte utgång på lördag, då får du fan hänga på. Inga andra motard nissar som är lite sugna på öl:gnissla

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
Nu har vi tränat på banan, kom ju inte så många från Örebro eller Sverige...MEN... En liten kille med namn Mauno Hermunen dök upp... Och det är inget skämt. Han e Fabriks Husqvarnaåkare och vunnit de 2 första finska mästerskapen och var 6a i det tredje så han leder finska Supermoto mästerskapen totalt just nu om jag fattade rätt.... Internationell bana det här.... hehe

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
Nu har vi tränat på banan, kom ju inte så många från Örebro eller Sverige...MEN... En liten kille med namn Mauno Hermunen dök upp... Och det är inget skämt. Han e Fabriks Husqvarnaåkare och vunnit de 2 första finska mästerskapen och var 6a i det tredje så han leder finska Supermoto mästerskapen totalt just nu om jag fattade rätt.... Internationell bana det här.... hehe

jaja, jag leder ändå fortfarande. Jag har en världsmästare som tränar regelbundet hos mig ;)

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
jaja, jag leder ändå fortfarande. Jag har en världsmästare som tränar regelbundet hos mig ;)

Olle.... Bara en??? Jag har nog haft....utan å överdriva... 5-6 st världsmästare här.... hehe Fast alla i enduro då... Eller en i Formula 2 båt med faktiskt.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
ja olof är det såhär lennartssons raceway ser ut eller inte....:)

Bifogat

• HPMap_3D.jpg
    HPMap_3D.jpg
    77.8 KB · Visningar: 163

micke_stambeck

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
suzuki 450, yamaha R1

visst fan är han grym på att åka:yoparty .. han körde ju redbull cupen också så jag har sett han me.

Lennartsson

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
visst fan är han grym på att åka:yoparty .. han körde ju redbull cupen också så jag har sett han me.

Ja han var säker.... Bara 18 år om jag fattade rätt... satte alla hoppen 2a-3e varvet hur lugnt som hellst...

Han kommer nog kör här måndag kväll med och sen tänkte jag försöka lura med han på tisdag till Täby köra lite motard... Han kan ju få testa Yamahan och säkert nån mer som lånar ut nån bike för dom hade bara crossar med hit.

I kväll blir det åkning igen som det ser ut.... Kanske kommer nån Holländare i kväll vem vet!

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Ja han var säker.... Bara 18 år om jag fattade rätt... satte alla hoppen 2a-3e varvet hur lugnt som hellst...

Han kommer nog kör här måndag kväll med och sen tänkte jag försöka lura med han på tisdag till Täby köra lite motard... Han kan ju få testa Yamahan och säkert nån mer som lånar ut nån bike för dom hade bara crossar med hit.

I kväll blir det åkning igen som det ser ut.... Kanske kommer nån Holländare i kväll vem vet!
Nej, nej, nej Johan. Det är jag som är raceingengör och du ska åka på Linköping på tisdag. Sista träningen där innan SM helgen!

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Jag tror att halva SM eliten ska dit om det inte regnar.
Biffen ska dit med sin nytrimmade aprilla i alla fall.

Ska bli sjukt intressant att se hur den hojen går. För Marcus visst är det så att man inte behöver trimma en Aprilla :D

Beroende på vem man frågar så kan man nog få olika svar.
Ska även bli intressant hur Stambeck kan klara sig på banna med bara 4 växlar och lite mindre kubik. Ja han kan ju det där med att placka ut hästar iofs.

Hur kommer Lennartssons Yamma stå sig mot de effektstarkare 450 hojarna.
Har de andra glädjebänkar eller kommer Mr Break late (er) Lennartsson att kompensera bristen på effekt?

Har Stoffy ätit för mycket godis eller kommer han att hänga med på rakorna.
Har Sörehall fått ordning på den nya gaffeln, och hittat rätt på klicken på bakdämparen? Kommer Engström att vara så överlägsen som alla tror?
Kommer Danielsson att blomma ut på sin favoritbana!?

Ja det kommer onekligen att bli spännande och det får man bara inte missa....

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
Ja nu regnade det i Linköping men vi såg att Yammorna inte hade så mycket att hämta på den banan :D ( Hehe öppet MÅL som en kille på mitt jobb brukar säga)

Vad händer ikväll då?
Tycker vi åker till Lindesberg och kör, Vingåker sen på torsdag för de som inte byger tält och så Lennartsson Race Way på fredag. Sen Hallsberg på lördag och motard i Rättvik på söndag..... vila måndag och så motard på täby på tisdag. Packa onsdag och så östersund torsdag till söndag.

Kan det vara nåt!?

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...