Lennartsson
Ny medlem
Just nu 3 världsmästare ute kör på banan....
ja du ser ut som en världmästare. men fick du med nån hem i dag ???????
Nu lite seriösare saker. Vi kör hemma hos Lennartsson imorgon måndag med start kl 17.30.
Ses där!
jaja då är jag med.. jar tar alltså med mina prylar och sätter några varv med din bike
Håller vädret i sig kör vi här på lördag....
Hmm, måste ju komma och köra hos dig någon gång. I morgon skulle vi dra ihop ett gäng och åka Ljungås eller Hallsbergs crossbana så då kan jag inte Ja ja, blir fler grr antar jag.
Har inte ditt nummer, trodde jag hade det men icke. Pm´a det eller nått så hör jag av mig, vi skulle bestämma vart vi tar vägen nu under kvällen.
Jag kommer imorron
Om du håller dig hemma vill säga. Vet inte hur tidigt det blir eftersom jag ska på after work ungefär NU med en massa gruvfolk och SEN gå på bikerfödelsedagskalas
Tänkte åka ut till Johan och vingla runt några varv imorn (Söndag). Är det några mer som ska dit?
Tänkte åka ut vid tolv tiden sissådär...
Jaha Johan, har du upplyst bana än då? Eller får jag vara ensam om det iaf?
(tre st stolpar till är på G, har satt upp en på lilla crossbanan/teknikbanan också)
jag tror olof får vara ensam om det, det är väl nästan ett måste där uppe om det ska gå¨att åka mer än 12 minuter om dagen i dagsljus
ser kul ut att prova din bana men bara ett litet problem.!! lite långt att åka för att prova.
Jaha Johan, har du upplyst bana än då? Eller får jag vara ensam om det iaf?
(tre st stolpar till är på G, har satt upp en på lilla crossbanan/teknikbanan också)
Imponerande....Nu är du klart värst...... hehe
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |