crf_450
Ny medlem
I kväll vid 18.00 tiden om vädret håller i sig så kör vi............
JÄVLAR INTE I DAG !! ska ut på fixfm festival o ta några bira. men hoppas de blir fler dagar att åka på
Hehe gött o se...kunde man köra så behövde man inte betala för nån ny -08 till hösten iaf...
JÄVLAR INTE I DAG !! ska ut på fixfm festival o ta några bira. men hoppas de blir fler dagar att åka på
Dags du kommer hit med KTMen så vi kan ha lite 250 fyrtaktsrace här hemma.......
Klart det blir.,.. Vi kör varje dag det är fint nu framåt....
Kör ni några fler gånger i veckan?
Du Liljekvist.....sommaren är snart över så ta och palla dig hit.När man kan ta en dag på örebrobanan, och en dag på din... så i sommar kommer jag
Jag lovar. Men för tillfället är jag hojlös... ska fixa ihop dem så snabbt som möjligt! Stora problemet är att ha något att köra på...Du Liljekvist.....sommaren är snart över så ta och palla dig hit.
Jag lovar. Men för tillfället är jag hojlös... ska fixa ihop dem så snabbt som möjligt! Stora problemet är att ha något att köra på...
Idag kl 12.00, alltså tisdag!äntligen hemma från semestern. när körs de nästa gång.?
Ja då blev det ännu en trevlig dag hemma hos Lennartsson.
Nu laddar vi lite kolhydrater så åker vi till Hallsbergs crossbana ikväll. Körning mellan kl 18-20
Vi har ju många träningspass att köra in på de som började köra när de var knattar. Sen går det ju faktiskt bättre ju mer man tränar och det är ju kul.fy fan vad det tränas... avis!
Vi har ju många träningspass att köra in på de som började köra när de var knattar. Sen går det ju faktiskt bättre ju mer man tränar och det är ju kul.
Behöver bli vinter snart bara så man kan spara lite pengar hehe.. Börjar sina i brunnen.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|