Liwa1 skrev:Nästa gång kör vi en weekend med övernattning tjejer. S*tan vad kul det var.
Summan av det här är (nu kommer Yasha bli nöjd). Jag förstår hennes tjat om motard.
Som leksak hemma en motard med crosshjul vore nog kanon.
Liwa1 skrev:Kul hade vi, men jag har lite ont i huvudet idag.
AMattsson skrev:HURRA HURRA HURRA HURRA! Mera grus, mera skogshojjar (köp, köp, köööööp), mera lera!!
Det kan man förstå!! Starkt av dig att kliva upp på hojjen och gasa vidare som om ingenting hade hänt, efter den 10-poängsflygturen!! Likadant med Frida (Blev det rätt namn?? Jag är ju helt ny i skocken...) du och hon var dagens hjältinnor!
Ja, en vacker dag, i drömmen, kanske vi kan lära oss att KÖRA också!Liwa1 skrev:Men jag vill åka mera
Liwa1 skrev:Tror jag han göra en volt i luften och sedan vet jag inte hur många det blev på marken.
Förvånad över att jag inte skada mig. Men det var nära tallen och stenen tydligen.
Yasha skrev:Ja, en vacker dag, i drömmen, kanske vi kan lära oss att KÖRA också!
MUAHAHAHAHA AMattson heter hon här på forumet... FÖRLÅT!!!! J-a automatkoppling...Liwa1 skrev:Man kan väl ha kul fast man inte kan köra
Du körde ju på riktigt bra och lkaså...öh...hmmm....men jag och namn.
Hon du höll på att meja ner vid bommen.
betsy skrev:Den volten hade gett 10.0 av vilken domare som helst
Tror den heter "superwoman-no grab" sen igår
For som en amerikansk fotboll mellan målstolparna (enarna då´ra)
Starkt att klättra upp igen och fara vidare med den något "vänsterstyrda" hojen
Det var HAN som var boven!!! Smög sig upp där bakifrån och skulle kolla om jag hade friläget i. :kocko Vred på gasen och hojfan FLÖG iväg! Var inte riktigt beredd på den... Inte han heller! Återigen, j-a automatkoppling...betsy skrev:Yasha får snart heta Meja, höll väl på att köra över Mr O också va
betsy skrev:Yasha får snart heta Meja, höll väl på att köra över Mr O också va
DET VAR INTE JAG!!!!Liwa1 skrev:Jaaaa det gjorde hon
Frågan är, ska Yasha verkligen få vara med nästa gång ?
Yasha skrev:Det var HAN som var boven!!! Smög sig upp där bakifrån och skulle kolla om jag hade friläget i. :kocko Vred på gasen och hojfan FLÖG iväg! Var inte riktigt beredd på den... Inte han heller! Återigen, j-a automatkoppling...
Men himmel vad den var trevlig att ha (automatkopplingen alltså) när man körde kostigar och kraftledningsgata...
betsy skrev:Yasha får snart heta Meja, höll väl på att köra över Mr O också va
Så är det...Liwa1 skrev:Bara förlorare har bortförklaringar
Så vi andra som hanterade koppling, gas, växla, kostigar med mera är alltså lite mer duktiga på köra hoj.......eller
AMattsson skrev:He he he, Meja blir bra! Har en del skumma blåmärken på smalbenen, dom är små men i ett snyggt mönster, misstänkt likt ett.... crossdäck!
Liwa1 skrev:Sen stort (jag vet inte vad) menkanske frågetecken. Håller Betsy på med fel sorts hojkörning på sin sporthoj.
Hon körde snabbare med sin Enduro igår än vad hon någonsin kört sin Flamesmoppe.
Kredits till dig där Betsy
Det var positivt menat med din körning. DU blåste på bra på denbetsy skrev:Ehh... Tack (tror jag.. Megasen e ingen moppe men han skulle väl kunna gå lite fortare.. får träna mer)
Tack igen!Liwa1 skrev:Det var positivt menat med din körning. DU blåste på bra på den
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|