Leriga tjejer! Bilder...

Brodde

Skillnad på åka och köra.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
525
Aaa men det e ju underbbart att se. :tummenupp

Så det är flera än Mattson som upptäckt tjusningen i att köra grus och enduro?
Respekt till er alla som körde. :yoparty

Yasha:
Tyckte nog att du såg ut att trivas på den Oranga besten.
Kom igen nu, kom ut ur garderoben. :tungan

Där vägen slutar tar det roliga vid...SOE
:rofl

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Brodde skrev:
Yasha:
Tyckte nog att du såg ut att trivas på den Oranga besten.
Kom igen nu, kom ut ur garderoben. :tungan
:fatta!

ALDRIG!!! Jag är kvinna nog att erkänna att den inte var fullt så äcklig som jag hade föreställt mig och den var definitivt trevligare än Guruns klunsiga 625a, men överge Husaberg för en åransch? AAAAALDRIG!!! :kocko

Husaberg råkkar phetast fårävvör!!! :rock Fråga Gunsan!!! :hihi

Last edited:

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
det var snacka om leriga fruntimmer...jag har inte sett några än.... :(

Brodde

Skillnad på åka och köra.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
525
Yasha skrev:
:fatta!
Husaberg råkkar phetast fårävvör!!! :rock Fråga Gunsan!!! :hihi

Suck! Ja ja... du får väl tjacka en Husa Enduro rååå' :D

Kul iaf att ni testade "gränslandet på andra sidan diket" iaf..
Hoppas att ni fick mersmak. :Bugar

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Brodde skrev:
Suck! Ja ja... du får väl tjacka en Husa Enduro rååå' :D
... Hoppas att ni fick mersmak. :Bugar
En ny/gammal Husa motard med extrautrustning blir det allra minst... :tummenupp För turen vi gjorde igår fick mig att inse att plastraketen inte är något för mig! :rolleyes: Iaf inte om jag bara ska ha en hoj... :D

Det kan inte finnas något mer ultimat i hojväg än en motard med offroadkit!!! :fakta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
d1ce skrev:
Har hon fått sin 05:a ännu?

Hon anklagade min blommiga husa för att vara tjejhoj när jag var där med den för någon månad sedan :(

//@
Määäh.. kolla bilderna!!! :rolleyes: *suck* Och dina blommor är yberfiiina!!! Jag vill ha så'na!!! :) (så Gunsan kanske har rätt?!? *fniss*)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Yasha skrev:
Määäh.. kolla bilderna!!! :rolleyes: *suck* Och dina blommor är yberfiiina!!! :)

:3freak Där var den visst, en riktig skönthet den där hojjen

Blommorna är inte mina längre, överväger terapi, inget har varit sig likt sedan jag lämnade iväg dem. :pangihuve

//@

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
d1ce skrev:
Blommorna är inte mina längre, överväger terapi, inget har varit sig likt sedan jag lämnade iväg dem. :pangihuve

//@
Man BLIR sig aldrig lik när man gör sig av med sin älskade Husa utan att ersätta den med en ny! :4skrika

Erika

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Hoj
honda cx500
helt sjukt roligt att få vara med! :Bugar
hoppas ingen har några värre men efter turen. själv skulle jag behöva rullstol bara av träningsvärken..

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Med tanke på att det ibland kändes som om jag var mer i backen än jag körde, så klarade jag mig undan med bara ett rejält blåmärke på låret (där jag fick styret när jag vurpade första gången) och ett antal mindre blåmärken på övriga delar av benen.

När vi körde under kraftledningen och jag för tredje gången på 100 meter lyckats krascha ner i ett lerhål :va o Gunsan för andra gången på samma sträcka fått stanna för att hjälpa mig upp med cykeln ur geggan, (tack Gunsan, du är en ängel) så är det ju bara att inse att den här kroppen, i det här skicket, inte duger till att ta med på grusbus en hel dag.
Alternativet är ju att lära sig att köra lite bättre men det tar nog tid, tror faktiskt det går fortare att träna upp musklerna så jag orkar resa upp cykeln själv varje gång, även efter totalt åttonde gången…. :rolleyes: (eller vad det nu blev, tappade räkningen till slut…..)

Men skoj var det, bara att börja läsa annonserna!
Vill ha mer……

Tyckte alla tjejerna var såååå coola, såg ju hur tufft ut som helst med 16 brudar på rad (o så Olle förstås…, ja du va tuff du med… :tungan ).

Anna, tyckte du va grym, ruggig på att bemästra den stora cykeln, måste ju ha fattats minst 30 cm ner till backen???? :tummenupp
Tur att jag har långa ben så jag åtminstone slapp dom problemen, hade fullt upp med allt annat.... :lol :lol :lol

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Nu finns mina bilder upplagda! Blev en hel del så håll till godo!

http://w1.857.telia.com/~u85709163/index.htm

edit: såg att en massa kattbilder kom med oxå. det är min katt som busar med illern jag fick i present igår (f'låt Yasha! men den klarade sig ganska helskinnad)

Last edited:

kiko

Peace ...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducce å Verte
Din klant, sluta sälj varenda Husa du får tag i då :p

Men oroa dig inte, jag kan fixa lite nya blommor åt dig ifall du skaffar en ny ;)

d1ce skrev:
//@

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Yasha skrev:
Man BLIR sig aldrig lik när man gör sig av med sin älskade Husa utan att ersätta den med en ny! :4skrika
Just det :7peta :lol

Hoke

Medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Geggmoppe
ZandrA skrev:
När vi körde under kraftledningen och jag för tredje gången på 100 meter lyckats krascha ner i ett lerhål :va o Gunsan för andra gången på samma sträcka fått stanna för att hjälpa mig upp med cykeln ur geggan, (tack Gunsan, du är en ängel) så är det ju bara att inse att den här kroppen, i det här skicket, inte duger till att ta med på grusbus en hel dag.

Hehe många som har startat precis sådär :D
Det blir bättre när man fått upp fart sägs det!

För att göra lite mer reklam för SOE:s söndagskörningar kan vi meddela att den normala Söndagskörningen normalt består av grusväg med ev. någon kortare sträcka enduro -typ stig. Det är dock härliga grusvägar som är huvudinriktingen på söndagskörningarna -även om bilderna kan ge ett annat intryck (vi brukar göra det motsatta och börja fota när det blir lerigt och dant istället). Kort sagt, det främst härliga grusväg vi kör på, med inslag av lättare enduroinslag och ett och annat "surhål" (dvs kortare sträcka med gammal skogsväg eller annat som är blött och lerigt -går oftast att köra runt)

Brumbrum
Hoke

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hoke skrev:
Hehe många som har startat precis sådär :D
Det blir bättre när man fått upp fart sägs det!

För att göra lite mer reklam för SOE:s söndagskörningar kan vi meddela att den normala Söndagskörningen normalt består av grusväg med ev. någon kortare sträcka enduro -typ stig. Det är dock härliga grusvägar som är huvudinriktingen på söndagskörningarna -även om bilderna kan ge ett annat intryck (vi brukar göra det motsatta och börja fota när det blir lerigt och dant istället). Kort sagt, det främst härliga grusväg vi kör på, med inslag av lättare enduroinslag och ett och annat "surhål" (dvs kortare sträcka med gammal skogsväg eller annat som är blött och lerigt -går oftast att köra runt)

Brumbrum
Hoke

Okej då har jag frågor.

När är nästa körning?
Vart utgår ni från?
Någon av tjejerna som var med på vår åkning som åker med er?
Någon som har en hoj att låna eller hyra ut?

Det var så skoj att jag vill åka mer

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
d1ce skrev:
:3freak Där var den visst, en riktig skönthet den där hojjen

//@
kommer å bankar lite på dig ;) :fatta! :fatta!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
hehe, trodde illern var en riktigt iller......... tänkte att "dumt att låta katten mumsa på den" sedan såg jag bilderna å shit va jag garva, hehe iller med tröja :tummenupp

Polly skrev:
Nu finns mina bilder upplagda! Blev en hel del så håll till godo!

http://w1.857.telia.com/~u85709163/index.htm

edit: såg att en massa kattbilder kom med oxå. det är min katt som busar med illern jag fick i present igår (f'låt Yasha! men den klarade sig ganska helskinnad)

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!