Brodde skrev:Yasha:
Tyckte nog att du såg ut att trivas på den Oranga besten.
Kom igen nu, kom ut ur garderoben.
Yasha skrev:
Husaberg råkkar phetast fårävvör!!! Fråga Gunsan!!!
Yasha skrev:Fråga Gunsan!!!
En ny/gammal Husa motard med extrautrustning blir det allra minst... För turen vi gjorde igår fick mig att inse att plastraketen inte är något för mig! Iaf inte om jag bara ska ha en hoj...Brodde skrev:Suck! Ja ja... du får väl tjacka en Husa Enduro rååå'
... Hoppas att ni fick mersmak.
Määäh.. kolla bilderna!!! *suck* Och dina blommor är yberfiiina!!! Jag vill ha så'na!!! (så Gunsan kanske har rätt?!? *fniss*)d1ce skrev:Har hon fått sin 05:a ännu?
Hon anklagade min blommiga husa för att vara tjejhoj när jag var där med den för någon månad sedan
//@
Yasha skrev:Määäh.. kolla bilderna!!! *suck* Och dina blommor är yberfiiina!!!
Man BLIR sig aldrig lik när man gör sig av med sin älskade Husa utan att ersätta den med en ny!d1ce skrev:Blommorna är inte mina längre, överväger terapi, inget har varit sig likt sedan jag lämnade iväg dem.
//@
Yasha skrev:För turen vi gjorde igår fick mig att inse att plastraketen inte är något för mig!
d1ce skrev:Blommorna är inte mina längre, överväger terapi, inget har varit sig likt sedan jag lämnade iväg dem.
//@
ZandrA skrev:När vi körde under kraftledningen och jag för tredje gången på 100 meter lyckats krascha ner i ett lerhål o Gunsan för andra gången på samma sträcka fått stanna för att hjälpa mig upp med cykeln ur geggan, (tack Gunsan, du är en ängel) så är det ju bara att inse att den här kroppen, i det här skicket, inte duger till att ta med på grusbus en hel dag.
kiko skrev:Din klant, sluta sälj varenda Husa du får tag i då
Men oroa dig inte, jag kan fixa lite nya blommor åt dig ifall du skaffar en ny
Hoke skrev:Hehe många som har startat precis sådär
Det blir bättre när man fått upp fart sägs det!
För att göra lite mer reklam för SOE:s söndagskörningar kan vi meddela att den normala Söndagskörningen normalt består av grusväg med ev. någon kortare sträcka enduro -typ stig. Det är dock härliga grusvägar som är huvudinriktingen på söndagskörningarna -även om bilderna kan ge ett annat intryck (vi brukar göra det motsatta och börja fota när det blir lerigt och dant istället). Kort sagt, det främst härliga grusväg vi kör på, med inslag av lättare enduroinslag och ett och annat "surhål" (dvs kortare sträcka med gammal skogsväg eller annat som är blött och lerigt -går oftast att köra runt)
Brumbrum
Hoke
kommer å bankar lite på digd1ce skrev:Där var den visst, en riktig skönthet den där hojjen
Blommorna är inte mina längre, överväger terapi, inget har varit sig likt sedan jag lämnade iväg dem.
//@
Polly skrev:Nu finns mina bilder upplagda! Blev en hel del så håll till godo!
http://w1.857.telia.com/~u85709163/index.htm
edit: såg att en massa kattbilder kom med oxå. det är min katt som busar med illern jag fick i present igår (f'låt Yasha! men den klarade sig ganska helskinnad)
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|