Leriga tjejer! Bilder...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Liwa1 skrev:
Äh, du vet att jag innerst inne är avis på hur du körde "Meja" och hur du kan hantera en motard
:va Tack?!? :rodnar Vi kanske kan starta en liten egen SH-KIB?!? :hihi

En annan har ju inte kört hoj så länge,(det är trots allt bara min andra säsong), så det finns massor mer att lära och skoj är det ju, så så'na här påhitt som tjejaktiviteterna gör ju att man kan få prova både det ena och det andra... :)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
Yasha, håller du fortfarande stumt i skogen å ser vart hojen tar dig, eller har jag missat någe :lol
Jag tror du har fått något om bakfoten, oh store guru! :confused: Grusväg, en och annan bredare skogsväg och timmervägar kan jag väl gasa lite försiktigt på, men i övrigt trädes det varsamt fram på två hjul... En sak har du dock rätt i, dit hojen går i skogen, dit går även jag! :3freak

Kul är det i vilket fall som helst och mycket fnitter på vägen. Men det har du ju hört förr. :lol

För övrigt råkkar guruhjälmen phett!!! :rock

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
jag såg det, har du pillat bort fenan eller åkte du så fort så den blåste bort, bra pozerpryl det där :tungan bra att du e nöjd/happy :yoparty

Yasha skrev:
För övrigt råkkar guruhjälmen phett!!! :rock

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Jag jobbade! Jag är VERKLIGEN besviken på mitt jobb som bestämmer sig för att vi ska jobba extra samma dag som en sådan där grej. Jag är RIKTIGT avundsjuk och vill definitivt vara med om ni fixar något sådant igen.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Tom Byron skrev:
jag såg det, har du pillat bort fenan eller åkte du så fort så den blåste bort, bra pozerpryl det där :tungan bra att du e nöjd/happy :yoparty
Den ramlade av!!! :6surkart Limmet var tydligen slut på den dubbelhäftade tejpen som den satt fast med och jag orkade inte fixa... :3freak

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Tack för igår tjejer! Hoppas ni är lagom stela i kroppen idag ;) Synd bara att man fick tillbringa halva natten på akuten... Otroligt vilka tuffa tjejer ni är som trots ett antal trädkramarincidenter, luftakrobatik etc. körde järnet hela dagen. Särskilt bra gjort av er som klarade det där lerpartiet där åtta killar kört fast tidigare :Bugar

Mina bilder kommer ikväll! Det är ett gäng schyssta bilder, bl.a. på två kor som försöker para sig... :va Fast ni kanske är mer intresserade av andra naturbilder såsom leriga tjejer och det kan jag oxå garantera! :)

Hoppas vi ses på pubkvällen så vi kan diskutera körteknik och planera nya äventyr (och :fyllisar ).

@Yasha: tack för sen söta illern! Den har överlevt kattens attacker. Oops! I skrivande stund hoppar Sally ner bredvid tangentbordet med en iller i munnen! Hm, får se hur det slutar...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Polly skrev:
@Yasha: tack för sen söta illern! Den har överlevt kattens attacker. Oops! I skrivande stund hoppar Sally ner bredvid tangentbordet med en iller i munnen! Hm, får se hur det slutar...
:krama Hoppas att du mår bättre snart och följer med oss ut och gasar även nästa gång! :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Polly skrev:
Tack för igår tjejer! Hoppas ni är lagom stela i kroppen idag ;) Synd bara att man fick tillbringa halva natten på akuten...

Akuten? Herrejises stumpan, fick du så ont senare eller? Hjälpte det inte att jag masserade in gugget på din rygg? :(

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Ja, då skall vi se om jag lyckas bättre med att få upp bilderna idag!!! :D

Bifogat

• PICT0013.JPG
    PICT0013.JPG
    118.4 KB · Visningar: 134
  • PICT0014.JPG
    PICT0014.JPG
    115.6 KB · Visningar: 145
  • PICT0018.JPG
    PICT0018.JPG
    124.8 KB · Visningar: 159
  • PICT0020.JPG
    PICT0020.JPG
    126.7 KB · Visningar: 173
  • PICT0019.JPG
    PICT0019.JPG
    127.7 KB · Visningar: 156

ZandrA

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Triumph Speed3 -07
Å några till....

Bifogat

• PICT0026.JPG
    PICT0026.JPG
    134.8 KB · Visningar: 125
  • PICT0030.JPG
    PICT0030.JPG
    121.2 KB · Visningar: 123

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Räven skrev:
Hur gick det? Röntgade dom ryggen?
De var mest oroliga över att jag tappat medvetandet en stund, så de gjorde skiktröntgen på skallen och nacken efter att jag fått nackkrage. Allt var ok utom ett par sammanväxta kotor i nacken som förklarar min ständigt onda nacke (men som inte har nåt med olyckan att göra) som jag nu måste gå på sjukgymnastik för :mad:

@BB: jodå, din insmörjning av det där kletet hjälpte faktiskt lite, stelheten släppte. men det var ändå lite svårt/ovant att köra bil hem med bara en fungerande arm :3freak

Last edited:
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...