Teo skrev:Ut och skråla i lördagsnatten nu i stället för att sitta här knälla medans ni paralellsurfar porr.
perkihlen skrev:Då tillhör ju jag de där 20% då
lejfan skrev:Själv tycker jag att det kanske var i löjligaste laget att lägga ut konversationen här när ni båda gör er till åtlöjen.
Du skriver att du "inte bryr dig" i slutet men det var ju du som började
tjafsa om försäkringen.
Var lite missvisande i början när man trodde att du hade hojen
till salu. Kanske inte så smart säljsnack då
Den här kommentaren var ju ganska kul tycker jag.
[17:40] Cruel Story of Youth: seriöst.. om du är så ärlig och god människa så borde du sälja hojen å skänka pengarna till afirka
Wagge skrev:Ja, alla tycker vi olika. Jag publicerade konverationen mest för att skapa lite diskussion, men eftersom detta inte var så populärt så har jag nu tagit bort den.
Verkar onekligen som ett ämne som är som gjort för det... över 1000 läsningar och nästan 50 svar på 3h.lejfan skrev:Ja vill man skapa diskussion så finns det ju en säker sak
man kan ta upp - försäkringar
Wagge skrev:Ja, alla tycker vi olika. Jag publicerade konverationen mest för att skapa lite diskussion, men eftersom detta inte var så populärt så har jag nu tagit bort den.
General E skrev:Äh ta det inte så allvarligt. En del tycker si och andra tycker så och alla är övertygade om att dom har rätt. Alla måste berätta för dom andra hur det ska va. Som vanligt mao. :axelryckningssmiley
Okej,jag har mina försäkringar på mej själv!Men jag orkar inte bry mej om nån pank unge skenföräkrar!Deras problem den dag det händer nåt...Han som köpte min R6 a skrev den på sin farsa.Är det anmälnings plikt till sporthojs mobben på sånt??General E skrev:Den dagen man har cykeln stående på sig själv kommer nog vissa att förstå varför man stör sig på skenförsäkringar.
BadToy skrev:Dom som kör utan skydd = Våra försäkringar kostar mera...
Skenförsäkring = Bolagen misstänksammare så fort det händer nå..
Racercukel skrev:Dom som kör skadefritt borde premieras mycket mer. Det ska löna sig mer att köra skadefritt! Det är fel att basera det på ålder osv. Låt dom som kraschar betala lite extra för det.
Hårding skrev:Du vill dock gärna ha lite gratis sjukvård om du vurpar på hojen...eller ligger du hemma och slappar dig hel? Men det är väl lugnt för du har tjänat ihop så mycket svarta stålar att du har råd att ligga hemma och dämpa smärtan med lite smuggelsprit.
abethebabe skrev:stäng tråden nu!
Om man vurpar utan skydd så skadar man sig antagligen mer än om man hade haft skydd, vilket kostar mer pengar för försäkringsbolaget.Helgon26 skrev:Varför kostar en försäkring mer för att vissa kör utan skydd???
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |