Letar brutta

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Lilla_damen skrev:
Gud så tragiskt... :kocko låt mig hoppas att du är ironisk!

:rolleyes: :gnissla :3freak

Tragiskt och tragiskt, det är upp till betraktaren... Det kan faktiskt ta 2 timmar också! :tummenupp

ReoReo

Proud member of Lucius fan club!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki minimotard i Bangkok.
Hehe vad ni är roliga!Konstigt att hon tog bort bilden...men jag blir nästan lite impad av att hon hittade den från början.

...och Kay: go get them bad boy!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Kay skrev:
... Det kan faktiskt ta 2 timmar också! :tummenupp

Fyra timmar från första kontakt på nätet till påsättning är fan bra jobbat även med mina mått mätt.... :rolleyes: :yoparty

Om Lunar är näst bäst, vad är bäst då? Krogen?

Kika lite på dina "vänner" på lunar, hur många av dem har du lägrat då?

Jag har tyckt att det bästa med lunar var att det räckte att ha ett trevligt kort och lite info så kom brudarna krypandes utan att man behövde anstränga sig ett dugg..... men nu har jag flickvän..

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Kreuger skrev:
Fyra timmar från första kontakt på nätet till påsättning är fan bra jobbat även med mina mått mätt.... :rolleyes: :yoparty

Om Lunar är näst bäst, vad är bäst då? Krogen?

Kika lite på dina "vänner" på lunar, hur många av dem har du lägrat då?

Jag har tyckt att det bästa med lunar var att det räckte att ha ett trevligt kort och lite info så kom brudarna krypandes utan att man behövde anstränga sig ett dugg..... men nu har jag flickvän..

Krogen e sådär.. För klysheigt att stöta där... Discon e klockrent. Väntar tills hiphopen kommer på och crippar fram till dem :D

Angående mina vänner på vännerlistan... går inte in på specifika namn eller antal. :tungan

Säger bara; lunar kan användas till mycket! :lol
-Med bilder som "Spänner sig..." osv under prylar så kan det inte snea... :rofl

Jamaha

Crazy.Insane.Mother.Fucke r
Gick med
8 May 2003
Hoj
Yamaha R1, KTM 250
Ragga på lunar??!!!..Oh my god!!!..tragiskt liv!!!...senare i livet kommer du ragga i Thailand...

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Kay skrev:
Säger bara; lunar kan användas till mycket! :lol
-Med bilder som "Spänner sig..." osv under prylar så kan det inte snea... :rofl

En anledning till varför jag övergett Lunar är för att de flesta som finns där är alldeles för omogna och vridna, eller hur jag ska uttrycka det. Lunarstorm är en enda stor community anpassad för hormonstinna killar och tjejer, glöm inte pedofiler. Ska egentligen inte gå in på den diskussionen nu, men det är en negativ utveckling i mina ögon. Det är väldigt få som tycker att sex och kärlek är något speciellt, vilket jag tycker är en självklarhet. Finns det många saker som faktiskt är mer speciella?

För mig är det en deprimerande tanke att se de flesta som finns där. Lättklädda killar och tjejer, alla som ska visa sig som sexobjekt. Det finns människor i de flesta åldrar där, men den värsta åldersgruppen är 13-19 grovt sagt. Varför ska en trettonårig flicka behöva ha sexiga och utmanande bilder på sig under Prylar?

Lunarstorm är patetiskt.

Kom nyligen hem, är trött och är på väg att kasta mig i badkaret med en bra bok. God natt! :)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Jamaha skrev:
Ragga på lunar??!!!..Oh my god!!!..tragiskt liv!!!...senare i livet kommer du ragga i Thailand...

Verkligen inte. Här märks fördomarna och konservativiteten på hög nivå i ditt tämligen oförankrade uttalande. Jag BEHÖVER inte lunar för att hitta mig en flicka, däremot utesluter jag inte lunar som ett ställe att snacka med andra polare på, SPORTHOJ.COM-are på osv osv. Varför skulle man göra det? Nötterna och fjortisar där är ju bara att filtrera, som i det riktiga livet.. Sen skulle det vara kul att ta ner det på en mer seriös nivå och fråga dig i vart felet ligger för stackars gubbsjuka människor som åker till Thailand och hittar flickan där? Vidga skygglapparna lite vännen, sluta måla fan på väggen så ska du se att allt inte är pest eller kolera.
Tragiskt att vissa ger sig på FEL människor här i världen... Man kan bli behandlad som piss trots att man aldrig skadat någon annan, aldrig begått några våldsbrott, betalar skatt, hjälper medmänniskor... men om man gör något som inte passar åskådaren; då jävlar är man patetisk och har inget liv. Undra vem som är tragisk här! Passa dina uttalanden.

Kentamannen skrev:
En anledning till varför jag övergett Lunar är för att de flesta som finns där är alldeles för omogna och vridna, eller hur jag ska uttrycka det. Lunarstorm är en enda stor community anpassad för hormonstinna killar och tjejer, glöm inte pedofiler. Ska egentligen inte gå in på den diskussionen nu, men det är en negativ utveckling i mina ögon. Det är väldigt få som tycker att sex och kärlek är något speciellt, vilket jag tycker är en självklarhet. Finns det många saker som faktiskt är mer speciella?

För mig är det en deprimerande tanke att se de flesta som finns där. Lättklädda killar och tjejer, alla som ska visa sig som sexobjekt. Det finns människor i de flesta åldrar där, men den värsta åldersgruppen är 13-19 grovt sagt. Varför ska en trettonårig flicka behöva ha sexiga och utmanande bilder på sig under Prylar?

Lunarstorm är patetiskt.

Kom nyligen hem, är trött och är på väg att kasta mig i badkaret med en bra bok. God natt! :)

Lunar representerar en mångfald ungdomar (Snygga fula, gamla unga, svenskar, invandrare, normala, onormala), då de flesta mer eller mindre har det eller på nåt sätt har med det att göra, i åldern 13-23 år :tungan så är det knappast så att ENDAST lättklädda killar och fjortisar med dåligt självförtroende hänger där. Visst kan man se en överrepresentation av moppefuckon och rosamobiltelefonstjejer, men det gör man ju på stan också. Jag kan säga dig att jävligt många här på SH har konto där, så de så. Inga namn nämda... :)
Sen har jag sagt att lunar är bara nr2 att ragga på ;) . Jag raggar ute så jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL, men om nu lunarstorm främjar ett raggande bland andra osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL så ser jag väl inget fel i det? :fatta!

Last edited:

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Nämen man blir ju nästan inspirterad att regga lunar konto nu kay, såhär lagom efter en fruktlös kväll på nation. Trots dessa år av skämtande om lunar tomtarna :hihi

Therudeboy

Guest
Riktigt kul att läsa hennes gästbok :) Du knäckte henne swedie :rofl

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...