Kay skrev:Jag raggar ute så jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL, men om nu lunarstorm främjar ett raggande bland andra osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL så ser jag väl inget fel i det?![]()
Nalken skrev:den här svenska talangen är rätt lik din tjej Swedie.
http://hem.passagen.se/xlns_reallife/bilder_jenny.htm
MackeNo1 skrev:Jenny Berghfot gick i samma skola som mig 1-3 ring, hon gick natur och jag gick ekonomisk....
Måste ju bara säga att mesigare tjej får man leta efter. Fröken duktig satt i elevrådet, pluggade dygnet runt och drack inte en droppe sprit på 3 år så vitt jag vet.
Inget fel i det iofs, men man blir ju ganska less när hon ska vara så häftig, ball och vågad i radio/tv.... För mig kommer hon alltid att va mammas lilla flicka![]()
Hon har en storasyrra som inte är helt osnygg också![]()
![]()
![]()
Kay skrev:Verkligen inte. Här märks fördomarna och konservativiteten på hög nivå i ditt tämligen oförankrade uttalande. Jag BEHÖVER inte lunar för att hitta mig en flicka, däremot utesluter jag inte lunar som ett ställe att snacka med andra polare på, SPORTHOJ.COM-are på osv osv. Varför skulle man göra det? Nötterna och fjortisar där är ju bara att filtrera, som i det riktiga livet.. Sen skulle det vara kul att ta ner det på en mer seriös nivå och fråga dig i vart felet ligger för stackars gubbsjuka människor som åker till Thailand och hittar flickan där? Vidga skygglapparna lite vännen, sluta måla fan på väggen så ska du se att allt inte är pest eller kolera.
Tragiskt att vissa ger sig på FEL människor här i världen... Man kan bli behandlad som piss trots att man aldrig skadat någon annan, aldrig begått några våldsbrott, betalar skatt, hjälper medmänniskor... men om man gör något som inte passar åskådaren; då jävlar är man patetisk och har inget liv. Undra vem som är tragisk här! Passa dina uttalanden.
Lunar representerar en mångfald ungdomar (Snygga fula, gamla unga, svenskar, invandrare, normala, onormala), då de flesta mer eller mindre har det eller på nåt sätt har med det att göra, i åldern 13-23 årså är det knappast så att ENDAST lättklädda killar och fjortisar med dåligt självförtroende hänger där. Visst kan man se en överrepresentation av moppefuckon och rosamobiltelefonstjejer, men det gör man ju på stan också. Jag kan säga dig att jävligt många här på SH har konto där, så de så. Inga namn nämda...
![]()
Sen har jag sagt att lunar är bara nr2 att ragga på. Jag raggar ute så jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL, men om nu lunarstorm främjar ett raggande bland andra osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL så ser jag väl inget fel i det?
![]()
Jamaha skrev:Haha... meningen var att få en reaktion som denna...Underbart med folk som överrreagerar...
Du ser inget fel på de som inte vågar men du tycker att dom är stackare?Kay skrev:Jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL. Men osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL ser jag inget fel på!
Kenta skrev:Du ser inget fel på de som inte vågar men du tycker att dom är stackare?
Emmi skrev:Nytt offer för SHs antilunar maffia...![]()
Conrad skrev:Hon har fått nio sidor gb-inlägg idag!
barbie_gumzan gillar alla motorcyklar som gör 0-100 på under 2,5sekunder. Hennes kille har en sådan.![]()
Avelin skrev:,,, är jag dum i huvudet,, eller är det bara som jag fått för mig att det inte är
många hojar som gör under 2.5sec?! Okej runt 3-3.5sec.
//En som oxå tycker att Lunar är det träsk med många patetiska människor.
men(!!!) med sina få undantag.
Avelin skrev:,,, är jag dum i huvudet,, eller är det bara som jag fått för mig att det inte är
många hojar som gör under 2.5sec?! Okej runt 3-3.5sec.
Hon är rätt mysko, hon tror att hon är värsta grymmemodellen och det har tyvärr stigit henne åt huvudet :/Conrad skrev:Hon har fått nio sidor gb-inlägg idag!
barbie_gumzan gillar alla motorcyklar som gör 0-100 på under 2,5sekunder. Hennes kille har en sådan.![]()
Jorrd skrev:De flesta tyngre har kapaciteten att göra 0-100 på 2.5. Andra faktorer spelar dock in, svårt att hålla framhjulet i marken, förarskicklighet etc. 3.5 är snabbt nog för mig iaf =)
Zeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy