Letar brutta

myztify

Honda hela dagen, Hynda hela natten.....
Gick med
21 Jan 2004
Hoj
Gul
:angel

Öhhh, vadå lyckats :va , hon har ju bilden från Suzuki kvar fortfarande :dummer

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Kay skrev:
Jag raggar ute så jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL, men om nu lunarstorm främjar ett raggande bland andra osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL så ser jag väl inget fel i det? :fatta!

Håller med dig starkt om att Internet är ett ställe där exempelvis blyga människor kan träffas och få kontakt. Jag vet själv, har alltid varit blyg till för ett par år sedan då jag träffade mitt ex på gamla Hångelguiden. :D Men det är stor skillnad på då och nu. I mina ögon är Lunarstorm en enda stor kötthandel. Hade jag varit ung och dum och inte vetat bättre hade jag trivts där, men nu när jag är gammal och bitter så... :brinnerup :rolleyes:

Jag säger inte att bara för man hänger på Lunarstorm är man dum i huvudet så ni behöver inte ta åt er. Har självfallet bara fört fram mina egna tankar och känslor om detta. Beror alltid på vilket perspektiv man ser det ur. Jag blir ledsen när jag ser tjejer som viker ut sig på Lunarstorm, samtidigt som någon annan istället blir glad eller nyfiken. Eller hormonstinna killar som stöter på allt och alla? Nej tack, det klarar jag mig bra utan att se.

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Nalken skrev:
den här svenska talangen är rätt lik din tjej Swedie.
http://hem.passagen.se/xlns_reallife/bilder_jenny.htm

Jenny Berghfot gick i samma skola som mig 1-3 ring, hon gick natur och jag gick ekonomisk....

Måste ju bara säga att mesigare tjej får man leta efter. Fröken duktig satt i elevrådet, pluggade dygnet runt och drack inte en droppe sprit på 3 år så vitt jag vet.

Inget fel i det iofs, men man blir ju ganska less när hon ska vara så häftig, ball och vågad i radio/tv.... För mig kommer hon alltid att va mammas lilla flicka :hihi

Hon har en storasyrra som inte är helt osnygg också :tuttar :arsele :tungan

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
MackeNo1 skrev:
Jenny Berghfot gick i samma skola som mig 1-3 ring, hon gick natur och jag gick ekonomisk....

Måste ju bara säga att mesigare tjej får man leta efter. Fröken duktig satt i elevrådet, pluggade dygnet runt och drack inte en droppe sprit på 3 år så vitt jag vet.

Inget fel i det iofs, men man blir ju ganska less när hon ska vara så häftig, ball och vågad i radio/tv.... För mig kommer hon alltid att va mammas lilla flicka :hihi

Hon har en storasyrra som inte är helt osnygg också :tuttar :arsele :tungan

Har hon lunar tro? :tungan

Jamaha

Crazy.Insane.Mother.Fucke r
Gick med
8 May 2003
Hoj
Yamaha R1, KTM 250
Haha... meningen var att få en reaktion som denna...Underbart med folk som överrreagerar...
Kay skrev:
Verkligen inte. Här märks fördomarna och konservativiteten på hög nivå i ditt tämligen oförankrade uttalande. Jag BEHÖVER inte lunar för att hitta mig en flicka, däremot utesluter jag inte lunar som ett ställe att snacka med andra polare på, SPORTHOJ.COM-are på osv osv. Varför skulle man göra det? Nötterna och fjortisar där är ju bara att filtrera, som i det riktiga livet.. Sen skulle det vara kul att ta ner det på en mer seriös nivå och fråga dig i vart felet ligger för stackars gubbsjuka människor som åker till Thailand och hittar flickan där? Vidga skygglapparna lite vännen, sluta måla fan på väggen så ska du se att allt inte är pest eller kolera.
Tragiskt att vissa ger sig på FEL människor här i världen... Man kan bli behandlad som piss trots att man aldrig skadat någon annan, aldrig begått några våldsbrott, betalar skatt, hjälper medmänniskor... men om man gör något som inte passar åskådaren; då jävlar är man patetisk och har inget liv. Undra vem som är tragisk här! Passa dina uttalanden.

Lunar representerar en mångfald ungdomar (Snygga fula, gamla unga, svenskar, invandrare, normala, onormala), då de flesta mer eller mindre har det eller på nåt sätt har med det att göra, i åldern 13-23 år :tungan så är det knappast så att ENDAST lättklädda killar och fjortisar med dåligt självförtroende hänger där. Visst kan man se en överrepresentation av moppefuckon och rosamobiltelefonstjejer, men det gör man ju på stan också. Jag kan säga dig att jävligt många här på SH har konto där, så de så. Inga namn nämda... :)
Sen har jag sagt att lunar är bara nr2 att ragga på ;) . Jag raggar ute så jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL, men om nu lunarstorm främjar ett raggande bland andra osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL så ser jag väl inget fel i det? :fatta!

Henken

Guest
Det fanns väl en lunartråd här förut iaf? "Vad heter du på Lunar" eller nåt sådant...mår för dåligt för att orka söka själv...

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Jamaha skrev:
Haha... meningen var att få en reaktion som denna...Underbart med folk som överrreagerar...

Haha... meningen var att få en motreaktionsom denna... underbart med folk som inte kan föra debatten vidare... :tungan :tummenupp

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Kay skrev:
Jag är inte stackaren som inte kan ragga IRL. Men osäkra människor som kanske inte vågar ta kontakt med det andra könet IRL ser jag inget fel på!
Du ser inget fel på de som inte vågar men du tycker att dom är stackare?

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Kenta skrev:
Du ser inget fel på de som inte vågar men du tycker att dom är stackare?

Ja, det är väl i det avseendet att de finns dem som lider av ett socialt handikap? "Stackare" kanske var ett fel ordval.

Last edited:

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Hon har fått nio sidor gb-inlägg idag! :näsblod

barbie_gumzan gillar alla motorcyklar som gör 0-100 på under 2,5sekunder. Hennes kille har en sådan. :D

Last edited:

Avelin

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet 600 & Suzuki DR600 motard
Conrad skrev:

barbie_gumzan gillar alla motorcyklar som gör 0-100 på under 2,5sekunder. Hennes kille har en sådan. :D

,,, är jag dum i huvudet,, eller är det bara som jag fått för mig att det inte är
många hojar som gör under 2.5sec?! Okej runt 3-3.5sec.

//En som oxå tycker att Lunar är det träsk med många patetiska människor.
men(!!!) med sina få undantag.

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Avelin skrev:
,,, är jag dum i huvudet,, eller är det bara som jag fått för mig att det inte är

//En som oxå tycker att Lunar är det träsk med många patetiska människor.
men(!!!) med sina få undantag.

De flesta tyngre har kapaciteten att göra 0-100 på 2.5. Andra faktorer spelar dock in, svårt att hålla framhjulet i marken, förarskicklighet etc. 3.5 är snabbt nog för mig iaf =)

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Avelin skrev:

Inte alls. :)

Jag tyckte det lät lite roligt när hon skrev att hon gillade de motorcyklar som gjorde 0-100 på under 2,5 sekunder. Hennes killes hoj skulle ju tydligen accelerera så snabbt. Hennes kille kanske har wheeliebars på hojen. Vad vet jag.

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Suzuki TL1000R -98
Conrad skrev:

Hon är rätt mysko, hon tror att hon är värsta grymmemodellen och det har tyvärr stigit henne åt huvudet :/

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
kolla in _vanilj då!! hennes "prylar" har fått 150 tittare på 5dagar.. sist jag kolla på henne fyllde hon hela gästboken på 3timmar :3freak

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...

//jaG

Jorrd skrev:
De flesta tyngre har kapaciteten att göra 0-100 på 2.5. Andra faktorer spelar dock in, svårt att hålla framhjulet i marken, förarskicklighet etc. 3.5 är snabbt nog för mig iaf =)

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
Zeb_Macahan skrev:
Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...

//jaG

Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
:)

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...