kajlyl
Tillbaka!
hennes kille kör väll dragracehoj eller så gillar han bara att skryta/mythaZeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
hennes kille kör väll dragracehoj eller så gillar han bara att skryta/mythaZeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
Jorrd skrev:Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
Kay skrev:Låt mig lära...
Kay: Hej sötis... *peka på*
Tjej18: Hihi... hej
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är...
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej 073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej
Tjej18: HEJ!
4 timmar senare.......
Jorrd skrev:Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
Zeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Om någon har testat den 2,8 sekunder så går det väl bevisligen i praktiken
//jaG
Nej, precis som de flesta trådar i offtopic så är även det här bara ett tidsfördriv.Henken skrev:Å, vilken intressant & upplyftande tråd. Innehållet skänker mig livsglädje. Jag bidrar själv med massor av intressanta tankar och funderingar iom detta inlägg.
Emmi skrev:Nej, precis som de flesta trådar i offtopic så är även det här bara ett tidsfördriv.
Henken skrev:Det är film på ZTV nu! Mycket bättre...
Och jag fick ett svar ang. snabbheten:Emmi skrev:Barbie_gumzans kille har en ZX9R, så vet ni det med...
Tom Byron skrev:E re gayfilm, en muskekille i bar överkropp, duktigt insmetad i någon olja stod å sjöng......... jag bytte......
Emmi skrev:Barbie_gumzans kille har en ZX9R, så vet ni det med...
skarpa kanten skrev:Hahaha, barbie blockerade mig :>
Hon tyckte tydligen inte om att man ifrågasatte hennes 2,5 sek
Kay skrev:Emmi: Ser att det är lite catfight där med barbie *fniss*, Hejjar på vår Emmi!!
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|