googlade lite snabbt och hitta för 03'an skiljer nog inte mycket så här har du ett hum om vad som missats.
http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/03-04R6_service_manual.pdf
finns på sidan 80-81
tack så mycket!
googlade lite snabbt och hitta för 03'an skiljer nog inte mycket så här har du ett hum om vad som missats.
http://www.r6messagenet.com/forums/pdf/03-04R6_service_manual.pdf
finns på sidan 80-81
Någon som vet om man kan sänka kawa z750? Eller någon som vet sitthöjden? samt om det är en bra första cykel?
Jag övningskörde på körskolan ett par gånger på just en sänkt Kawasaki z750. sänkningskitt kostar 1400kr här: http://www.s-racing.se/Docs/Sanksatser.pdf .
Är det en bra första hoj? ja
Grymt, ska kika lite. tack för svaret...
sporthoj runt 60.000 riksdaler, tips?
jag har aldrig förstådd det där med att man ska analysera vilken hoj man ska ha det är bara att köpa en jävel man gillar och sen byter man vart efter man ändrar smak man behöver inte vara Einstein för att välja båge bara man når fram till styret sen är det bara att gasa
Hej alla, vill uppleva livsglöden med hastighet på bana och såklart köra på gata. Har tänkt mig en alldeles för dyr bmw s1000rr för detta, den har abs samt antispinn. Min fråga är om den är fel hoj att lära sig köra på bana med? Abs samt antispinn som första gatuhoj kanske inte är att rekommendera om det mer hämmar utvecklingen till en bra förare?
Mvh Munter
Hej alla, vill uppleva livsglöden med hastighet på bana och såklart köra på gata. Har tänkt mig en alldeles för dyr bmw s1000rr för detta, den har abs samt antispinn. Min fråga är om den är fel hoj att lära sig köra på bana med? Abs samt antispinn som första gatuhoj kanske inte är att rekommendera om det mer hämmar utvecklingen till en bra förare?
Mvh Munter
vad tycker ni r6 som en första hoj? :O
övningkörde i en cb1000r o den är rätt skön, men tycker att 1000 är mycket som första hoj
Mvh Munter
Jag tror det är en bra förstahoj. Alla moderna plastraketer jag kört är mycket lättkörda och absolut inga problem att börja köra på. Det är även de hojar där du får bäst bromsar, fjädring osv vilket medför att det är bäst att börja sin mckarriär med R-hoj.
Kolla bara upp försäkring ordentligt så du har råd med däck osv.
Aprilia Tuono 457
Efter framgångarna med spor... |
|
Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo
År 1825 öppnades det välkur... |
|
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|