ja skit synd vi tog en kaffe i vara, jag fält å ode´n riktigt kulJag hade gärna åkt med om jag inte hade haft jour!!
ja skit synd vi tog en kaffe i vara, jag fält å ode´n riktigt kulJag hade gärna åkt med om jag inte hade haft jour!!
Fy fan! Vill också ut och åka! Allt är klart, bara dom på bike kan fixa fram mina delar, skulle fått dom förra fredagen!
ja skit synd vi tog en kaffe i vara, jag fält å ode´n riktigt kul
kan inte men på söndag tänkte vi åka till väring å kolla lite ,om det verkar intressant, vet ej tid ängrappar på fre ska skiten in på bes i ldk vi 1 tiden, ngn som är sugen på en tur efter? annars åker ja hem och dunkar av all skit som inte ska vara på!
grattisVille bara dela med mig av min glädje.
Skrevupp i går och klara det så nu är det körningen kvar sen är jag fri som en fågel och kan glida runt med er.
Ville bara dela med mig av min glädje.
Skrevupp i går och klara det så nu är det körningen kvar sen är jag fri som en fågel och kan glida runt med er.
fält: ja ja mena elin! Kul att de fortfarande håller! Ja o nej på andra frågan jag o alex köpte en r1'a ihop o bygger turbo på den men med tanke på mitt jobb just nu blir det VÄLDIGT lite gjort har knappt pratat med alex ens i telefon senaste månaden tyvärr!
nån förresten som vet vem som har den vit/röda polka rettan typ ~98 i stan??
Jag är ärtt sugen på att hänga med! Eller hur dags drar ni? Årsfest ikväll
Ingen som ska ut nåt idag då? Dra ett mess isf!
hydro kl 12 blir kanon hoppas det blir många nuHade vart as gött men har jobbat till nu, o ska va borta på aslutnings fest kl 4
Funderar på 12 vid hydro?? så slänger man i lite GO GO JUICE o så drar vi
Fler som e sugna??
grattis
japp då va vi 5 som åkte till vänersborg idag fina vägar, kunde va lite varmare i asfalten bara
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |