Lidköping

loffe85

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Hoj
R6 -05 Rossi edt
Jadå nu är det ju bra drag här så det ska vi allt se till..
Japp den 25 april, trökigt att det var samma helg....

som fan fick reda på de 1 vecka efter att man lova hänge på er! men man kan inte tacka nej till en weekend i fjällen som man blir bjuden på!:D

fält, stämmer bra på alla punkter! bytt upp mig lite nu! literhoj e roligare :)

fan va mycke sporthojar de finns i stan då.. men var fan e alla sommartid???

ja de undrar ja oxå min hoj rulla stan och ja har inte sett många ngn!

Last edited:

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
fält, stämmer bra på alla punkter! bytt upp mig lite nu! literhoj e roligare :)

fan va mycke sporthojar de finns i stan då.. men var fan e alla sommartid???

Helt klart:tummenupp
Ja tycker man ser massor när man åker men inga man vet vem det e.

som fan fick reda på de 1 vecka efter att man lova hänge på er! men man kan inte tacka nej till en weekend i fjällen som man blir bjuden på!:D

Jag hade prioriterat precis som du :fyllisar :tuttar

Last edited:

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
fy fan... ´de ser grymt mörkt ut nu va? en decimeter snö o fortsätter snöa... tyvär är mars/april grymma skenmånader men grattis till er som fått första turen i år! jag ställer inte på förän första maj som de ser ut nu! rena kiruna här nere...

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
fy fan... ´de ser grymt mörkt ut nu va? en decimeter snö o fortsätter snöa... tyvär är mars/april grymma skenmånader men grattis till er som fått första turen i år! jag ställer inte på förän första maj som de ser ut nu! rena kiruna här nere...

Kollade smhi.se för 10 min sen, och om det nu håller :rolleyes: så på tisdag skall det bli kanonväder.... Men som sagt så kan mycket hända på 5 dagar....

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
jo med tanke på att det faktiskt va helt OK väder igår o resterande vecka när man jobbar 7-9 varje dag så e de kul när man kommer hem o ledig fredag att de blir SNÖ!!!!!!!!!

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Detta finns ju inte! Inte kunnat åka alls hittills i år pga att jag inte haft alla delar. Får delarna idag men vad hjälper det nu! Aja, får väl se det positiva, är ju mekväder!

Last edited:

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
Detta finns ju inte! Inte kunnat åka alls hittills i år pga att jag inte haft alla delar. Får delarna idag men vad hjälper det nu! Aja, får väl se det positiva, är ju mekväder!
trodde nästan det var dej jag mötte i råda rondellen för en v sen får hoppas det blir fint denna v så man kan köra en sväng , om nån är intresserad:yoparty

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
Jasså bra väder på tisdag....då måste man ju ut på en tur,fast vet inte om jag vågar hoppas på att smhi har rätt.:va

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
fält: jobbar som målare, ligger ute o jobbar mycket så sällan hemma! e du kvar på schakten??

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
fint väder idag,hoppas det håller i sej. kul att se moto gp killarna idag på via sat , nu längtar man till kinnekulle ring. kanske går att åka lite i v

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Lite synd att jag går på brandjouren imorgon när det ska bli så fint väder i veckan, men förhoppningsvis kommer det bara att bli bättre och bättre framöver. Ser onekligen fantastiskt bra ut på prognoserna.

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
fint väder idag,hoppas det håller i sej. kul att se moto gp killarna idag på via sat , nu längtar man till kinnekulle ring. kanske går att åka lite i v

Onsdag, vad säger du om en tur då?

Lite synd att jag går på brandjouren imorgon när det ska bli så fint väder i veckan, men förhoppningsvis kommer det bara att bli bättre och bättre framöver. Ser onekligen fantastiskt bra ut på prognoserna.

Hur fungerar det?? ska du inställa dig inom en viss tid efter larm??
om du ute o åker hoj e det ju inga problem :D

Last edited:

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Hur fungerar det?? ska du inställa dig inom en viss tid efter larm??
om du ute o åker hoj e det ju inga problem :D[/QUOTE]

Jag har jour 1 vecka, måndag till måndag. 5 minuter på oss att vara iväg från brandstationen efter att larmet går... Skulle visserligen kunna åka Kvänum runt några gånger, enda problemet jag ser är att få av mig alla kläder, men kanske kan rökdyka i skinnstället...

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Jag har jour 1 vecka, måndag till måndag. 5 minuter på oss att vara iväg från brandstationen efter att larmet går... Skulle visserligen kunna åka Kvänum runt några gånger, enda problemet jag ser är att få av mig alla kläder, men kanske kan rökdyka i skinnstället...

Ja då kan det ju bli aningens tajt om tid :brinnerup

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
fan va fina dagar du har daniel ;) ööh pp's måleri! vi har mycke liggautejobb men dåligt hemma! har du kvar frugan?

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
fan va fina dagar du har daniel ;) ööh pp's måleri! vi har mycke liggautejobb men dåligt hemma! har du kvar frugan?

Absolut :D
Menar du elin så japp, klart du måste menat den har ja ju haft dom senaste 4 åren:näsblod
Hur går det för alex?? köpte han inte en R1 som han o nicco bygger turbo på??

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...