Lidköping

loffe85

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Hoj
R6 -05 Rossi edt
vore inte fel me en tele lista, kanske lättare att få tag på folk i sommar fall man vill samåka, tror inte att mer kommer hänga på forumet då! ska tjata och se fall man kan få in några mer på sporthoj som man känner! men dom är la lika sega som alla andra!

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
vore inte fel me en tele lista, kanske lättare att få tag på folk i sommar fall man vill samåka, tror inte att mer kommer hänga på forumet då! ska tjata och se fall man kan få in några mer på sporthoj som man känner! men dom är la lika sega som alla andra!

Ja precis för det e ju bara o slänga iväg ett mess när är åksugen.
Ändrar det då.
PMa nummer så slänger ja upp det.

Isak

Åk ni i förväg så väntar jag där framme
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
Ktm 625,er6-n
Tur man har grabben i veckan nu när vädret ändå ska vara skit.Det blev iaf ett antal mil i lördags.:banana :D

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600
Loffe har lurat in mig här! Har vart helt inställd på bikedagarna men det kanske vore fränare att hänga på er till Gbg om det är möjligt?

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
Loffe har lurat in mig här! Har vart helt inställd på bikedagarna men det kanske vore fränare att hänga på er till Gbg om det är möjligt?

:D jasså har han det.
Ja där finns det en hel del o kika på, vore trevligt om du följde med.
Ja funderar på att kanske dra till bikedagarna på söndagen eller om man tar den vägen hem från gbg beroende vad klockan blir, e sugen på nya stövlar..

roger cbr

Team RR
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
2008 honda cbr 1000 rr
:arsele
Ja funderar på att kanske dra till bikedagarna på söndagen eller om man tar den vägen hem från gbg beroende vad klockan blir, e sugen på nya stövlar..
nya stövlar :banana ska du börja fiska:D

RevIt

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 600

Hade vart skitkul att dra dit en sväng med, vi kan ju kika på det lite närmare om vi kan bli ett gäng som drar dit med!

:arsele nya stövlar :banana ska du börja fiska:D

Hahaha

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
tjena grabbar! surfar allt en del här! men har inte kommit mig för o skriva i ''våran'' tråd än men nu när de börjar nalkas sommar o knarren rustas upp för fint väder e ja oxå väldigt sugen på gbg! :) har även ett glatt gäng som säkert oxå är sugna som inte hänger här! fält? när skaffa du sportbåge?? för de e johans bror va? /Leif

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Fan vad fint! nu börjar det bli lite liv i Lidköpings-tråden, detta gynnar för fina svängar i sommar!!! :hojsmilie Jag hörde onda rykten om att hjulafton inte kommer att bli av i år, kan någon bekräfta eller dementera? Om nu så är fallet är det anus! Men det borde inte vara omöjligt för sköna träffar ändå.

Judas

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2007
Hoj
KTM 990 SMR 2010
Fan vad fint! nu börjar det bli lite liv i Lidköpings-tråden, detta gynnar för fina svängar i sommar!!! :hojsmilie Jag hörde onda rykten om att hjulafton inte kommer att bli av i år, kan någon bekräfta eller dementera? Om nu så är fallet är det anus! Men det borde inte vara omöjligt för sköna träffar ändå.

Ja, fint att fler och fler börjar dyka upp här! :tummenupp

Hjulafton är nerlagt som du säger, men det börjar bli ganska tjatigt så mig gör det inget...

Har du tagit premiärrundan än???

Kroon

Jourhavande älskare
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Kinespuff Vespa 125cc
Jag tyckte ändå att hjulafton -08 var helt ok... bortsett från att hela Sverige ska stå på torget samtidigt Jadå, premiären är avklarad, jag var hos däckkrängaren på fredag eftermiddag och stressade honom, sa att det skulle bli kanonväder på lördagen, han ringer mig klockan 9 på morgonen och säger att det är klart, klockan 11 var jag ute och rullade. Det var en skön känsla att få åka 2-hjuling igen! Hade bestämt mig att ta det lugnt med nytt gummi i bak men :cdevil

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
tjena grabbar! surfar allt en del här! men har inte kommit mig för o skriva i ''våran'' tråd än men nu när de börjar nalkas sommar o knarren rustas upp för fint väder e ja oxå väldigt sugen på gbg! :) har även ett glatt gäng som säkert oxå är sugna som inte hänger här! fält? när skaffa du sportbåge?? för de e johans bror va? /Leif

Japp det stämmer. Är det du, Leif som är med alex hasselgren?? Vi som körde cross ihop med calle o peter när ja hade KTM:en??
Du hade väl en cbr 600 trefärgad förut va??
Blir 3:e året nu :tummenupp

loffe85

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2008
Hoj
R6 -05 Rossi edt
gj fält me tele listan hoppas att fler anmäler sej! gbg resan, var de den 25? är de så kan ja skippa den redan nu.. blev bjuden till avslutningen i fjällen då så ja kan inte tacka nej! men hoppas man får åka me lite nytt folk nu i sommar!:D blev ju ¨dåligt me de förra året me tråden så ja hoppas verkligen den tar liv nu och de blir ngt av!

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
gj fält me tele listan hoppas att fler anmäler sej! gbg resan, var de den 25? är de så kan ja skippa den redan nu.. blev bjuden till avslutningen i fjällen då så ja kan inte tacka nej! men hoppas man får åka me lite nytt folk nu i sommar!:D blev ju ¨dåligt me de förra året me tråden så ja hoppas verkligen den tar liv nu och de blir ngt av!

Jadå nu är det ju bra drag här så det ska vi allt se till..
Japp den 25 april, trökigt att det var samma helg....

strokey

kåtsominihelv**e
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
R1
fält, stämmer bra på alla punkter! bytt upp mig lite nu! literhoj e roligare :)

fan va mycke sporthojar de finns i stan då.. men var fan e alla sommartid???

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...